-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
0Age of Musket: Shako and Musket 1854-1856 – Rules for scaled battles of the Crimean War (1996) -
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Peter Morffew
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 규칙들은 머스킷총의 시대 (1690년대 - 19세기 중반)를 아우르는 시리즈의 일부이다.
샤코와 머스킷 1854-1856의 규칙은 미묘한 변화와 뉘앙스로 이 특정한 전쟁의 맛을 포착하기 위해 고안되었다.
사용하기 쉽고, 흐름이 빠르고, 크고 작은 게임을 커버할 수 있는 디자이너입니다.
게임 순서:
1- 요금 신고
2- 충전 응답 점검
3- 전하 반응 이동
4- 근거리 해상도
5- 돌파구 점검(충전 장치용)
6- 획기적인 후속 조치(새로운 멜리 해결)
7- 6개당 획기적인 결과
8- 기타 이동
9- 기타 화재
10- 사기 점검
11- 사기의 반응(은퇴, 후퇴, 패배, 후속 조치)
미니어처: 2mm ~ 25mm
플레이어들은 줄자, D6, 펜, 종이가 필요합니다.
규칙집에서 – 추출
샤코와 머스킷 1854-1856의 규칙은 미묘한 변화와 뉘앙스로 이 특정한 전쟁의 맛을 포착하기 위해 고안되었다.
사용하기 쉽고, 흐름이 빠르고, 크고 작은 게임을 커버할 수 있는 디자이너입니다.
게임 순서:
1- 요금 신고
2- 충전 응답 점검
3- 전하 반응 이동
4- 근거리 해상도
5- 돌파구 점검(충전 장치용)
6- 획기적인 후속 조치(새로운 멜리 해결)
7- 6개당 획기적인 결과
8- 기타 이동
9- 기타 화재
10- 사기 점검
11- 사기의 반응(은퇴, 후퇴, 패배, 후속 조치)
미니어처: 2mm ~ 25mm
플레이어들은 줄자, D6, 펜, 종이가 필요합니다.
규칙집에서 – 추출
These rules are part of a series that cover the era of the Musket (1690's - mid 19th century).
The rules of Shako and Musket 1854-1856 are designed to capture the flavour of this specific war with the subtle changes and nuances.
They are designer to be easy to use, fast flowing and capable of covering small and large games.
Sequence of play:
1- Declare Charges
2- Charge response check
3- Charge reaction movements
4- Melee resolution
5- Breakthrough check (for charging units)
6- Breakthrough follow-up (resolve new melees)
7- Breakthrough results per 6
8- Other movement
9- Other fire
10- Morale check
11- Morale reaction (retire, retreat, rout, follow-up)
Miniatures: 2mm to 25mm
Players will need a tape measure, D6, pen and paper
– extract from rulebook
The rules of Shako and Musket 1854-1856 are designed to capture the flavour of this specific war with the subtle changes and nuances.
They are designer to be easy to use, fast flowing and capable of covering small and large games.
Sequence of play:
1- Declare Charges
2- Charge response check
3- Charge reaction movements
4- Melee resolution
5- Breakthrough check (for charging units)
6- Breakthrough follow-up (resolve new melees)
7- Breakthrough results per 6
8- Other movement
9- Other fire
10- Morale check
11- Morale reaction (retire, retreat, rout, follow-up)
Miniatures: 2mm to 25mm
Players will need a tape measure, D6, pen and paper
– extract from rulebook
베스트게시물
-
[자유]
일하는 월요일
-
관리자
신나요
-
9
-
1997
-
2024-07-01
-
관리자
-
[자유]
요즘 코보게 배송 포장 잘 안해주시는군요..
-
Lv.52
상후니
-
10
-
818
-
2024-06-20
-
Lv.52
-
[자유]
쇼핑몰 분할에 대해 공지 한번 부탁드립니다
-
Lv.1
노말커피
-
17
-
1075
-
2024-06-24
-
Lv.1
-
[자유]
다이브다이스 쇼핑몰에서 물건이 점점 내려가는데...
-
Lv.42
gear71
-
24
-
1372
-
2024-06-23
-
Lv.42
-
[창작]
[만화] 현실 개미인 내가 게임에선 대주주가 되는 만화
-
Lv.28
[개굴이]
-
7
-
457
-
2024-05-13
-
Lv.28