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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Brian Jones
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아티스트
David Furnal
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인원
게임 소개
토탈 컨트롤 레슬링! TV에서 스토리 라인이 어떻게 펼쳐질지 결정하는 게임!
토탈 컨트롤 레슬링은 주간 TV 쇼와 함께 레슬링 프로모션에 초점을 맞춘 전체 게임 시스템을 플레이어들에게 제공합니다. 매주, 그 쇼는 이전 쇼의 등장인물, 줄거리, 불화, 그리고 각도에 기반을 둔다. TV에서 당신이 가장 좋아하는 주간 레슬링 쇼를 보는 것 같아요. 당신은 무슨 일이 일어날지, 누가 나타날지, 혹은 당신이 어떤 일치하는 것을 볼지 모릅니다. 하지만 한 가지는 확실하다. 그것은 앞으로 녹다운, 질질 끌기, 불화 해결 시합으로 이어질 것이다!
여러분만의 레슬러를 만들거나 게임에 포함된 레슬러들을 사용하여 바로 실행에 옮기세요! 랜덤 생성 프로세스를 통해 레슬링 선수&rsquo의 물리적 통계를 생성할 수 있으며, 어떤 결과가 나올지 전혀 알 수 없습니다. 거인이 될까요? 아니면 루카도르? 그런 다음 프로토타입에 맞는 레슬링 선수의 스타일과 속성을 결정합니다. 그 대신에, 선수들은 무작위적인 과정을 무시하고 그들이 적합하다고 생각하는 대로 어떤 통계와 특성들을 할당하여 그들의 꿈의 레슬링 선수를 만들 수 있습니다! 아마도 여러분은 TV에서 보는 스타들의 복제품을 만들고 싶나요? 너도 할 수 있어!
이 게임 시스템은 플레이어들이 원하는 요소를 사용자 정의하고 사용할 수 있게 하고 나머지는 무시하게 한다. 플레이어는 게임 시스템에 내장된 모든 것을 추적하거나 가장 기본적인 측면을 경기에 사용할 수 있습니다. 일회성 경기에서 승자를 가리기 위해 경기 차트를 사용하길 원하십니까? 넌 할 수 있다. XP 및 캐릭터 진행을 생략하시겠습니까? 당신은 나머지 경기에 영향을 주지 않고 그렇게 할 수 있습니다. 만약 모든 불화를 상세히 설명하는 것이 너무 힘들다면, 그것을 생략하고 차트들이 한 쇼에서 다음 쇼까지 이야기하게 하세요. 궁극적인 경험을 위해 종이와 연필을 꺼내서 처음부터 끝까지 모든 상태, 승리, 패배, 줄거리, 각도, 불화를 기록하면서 전체 프로모션을 진행하세요.
도표 설명서는 TV 프로그램의 일반적인 조치를 안내합니다. 그러나 플레이어들은 매주 이야기를 들려주면서 디테일을 더하고, 성격을 발전시키며, 자신의 창의력을 발휘하여 쇼를 강화시킨다. 앵글, 인터뷰, 시나리오는 그들이 링에서 완전히 해결할 수 있을 때까지 라이벌들 사이에 불화를 만들 것이다. 새로운 불화가 나타나고 오래된 불화가 다시 시작되며 레슬링 선수들이 서로에게 등을 돌리게 될 것입니다! 게임 시스템은 방법과 수단을 제공하지만, 어떻게 그리고 왜 그런 일이 일어났는지는 여러분에게 달려 있습니다.
당신은 완전한 통제권을 가지고 있습니다!
토탈 컨트롤 레슬링은 주간 TV 쇼와 함께 레슬링 프로모션에 초점을 맞춘 전체 게임 시스템을 플레이어들에게 제공합니다. 매주, 그 쇼는 이전 쇼의 등장인물, 줄거리, 불화, 그리고 각도에 기반을 둔다. TV에서 당신이 가장 좋아하는 주간 레슬링 쇼를 보는 것 같아요. 당신은 무슨 일이 일어날지, 누가 나타날지, 혹은 당신이 어떤 일치하는 것을 볼지 모릅니다. 하지만 한 가지는 확실하다. 그것은 앞으로 녹다운, 질질 끌기, 불화 해결 시합으로 이어질 것이다!
여러분만의 레슬러를 만들거나 게임에 포함된 레슬러들을 사용하여 바로 실행에 옮기세요! 랜덤 생성 프로세스를 통해 레슬링 선수&rsquo의 물리적 통계를 생성할 수 있으며, 어떤 결과가 나올지 전혀 알 수 없습니다. 거인이 될까요? 아니면 루카도르? 그런 다음 프로토타입에 맞는 레슬링 선수의 스타일과 속성을 결정합니다. 그 대신에, 선수들은 무작위적인 과정을 무시하고 그들이 적합하다고 생각하는 대로 어떤 통계와 특성들을 할당하여 그들의 꿈의 레슬링 선수를 만들 수 있습니다! 아마도 여러분은 TV에서 보는 스타들의 복제품을 만들고 싶나요? 너도 할 수 있어!
이 게임 시스템은 플레이어들이 원하는 요소를 사용자 정의하고 사용할 수 있게 하고 나머지는 무시하게 한다. 플레이어는 게임 시스템에 내장된 모든 것을 추적하거나 가장 기본적인 측면을 경기에 사용할 수 있습니다. 일회성 경기에서 승자를 가리기 위해 경기 차트를 사용하길 원하십니까? 넌 할 수 있다. XP 및 캐릭터 진행을 생략하시겠습니까? 당신은 나머지 경기에 영향을 주지 않고 그렇게 할 수 있습니다. 만약 모든 불화를 상세히 설명하는 것이 너무 힘들다면, 그것을 생략하고 차트들이 한 쇼에서 다음 쇼까지 이야기하게 하세요. 궁극적인 경험을 위해 종이와 연필을 꺼내서 처음부터 끝까지 모든 상태, 승리, 패배, 줄거리, 각도, 불화를 기록하면서 전체 프로모션을 진행하세요.
도표 설명서는 TV 프로그램의 일반적인 조치를 안내합니다. 그러나 플레이어들은 매주 이야기를 들려주면서 디테일을 더하고, 성격을 발전시키며, 자신의 창의력을 발휘하여 쇼를 강화시킨다. 앵글, 인터뷰, 시나리오는 그들이 링에서 완전히 해결할 수 있을 때까지 라이벌들 사이에 불화를 만들 것이다. 새로운 불화가 나타나고 오래된 불화가 다시 시작되며 레슬링 선수들이 서로에게 등을 돌리게 될 것입니다! 게임 시스템은 방법과 수단을 제공하지만, 어떻게 그리고 왜 그런 일이 일어났는지는 여러분에게 달려 있습니다.
당신은 완전한 통제권을 가지고 있습니다!
Total Control Wrestling! The game where you decide how the storylines unfold on TV!
Total Control Wrestling provides players with an entire game system focused on a wrestling promotion with a weekly TV show. Every week, the show builds on the characters, storylines, feuds, and angles of the previous shows. It’s like watching your favorite weekly wrestling show on TV. You never know what will happen, who will show up, or what matches you may see. But one thing is for sure… it will lead to a knock-down, drag-out, feud-settling match down the road!
Create your own wrestlers or use those included in the game to get right into the action! The random creation process allows you to generate a wrestler’s physical stats, never knowing what you may get. Will it be a giant? Or a luchador? Then you decide the wrestler’s style and attributes to fit the prototype. Alternately, players can disregard the random process and assign any stats and attributes as they see fit, making the wrestler of their dreams! Perhaps you want to make replicas of the stars you watch on TV? You can do that, too!
The game system allows players to customize and use whatever elements they want and disregard the rest. Players can track everything built into the game system or use the most basic aspects for matches. Only want to use the Match Charts to determine winners in one-off matches? You can. Want to leave out the XP and Character Progression? You can do that without affecting the rest of the game. If detailing all the Feuds is too much work, leave that out and let the charts tell the stories from one show to the next. For the ultimate experience, get out some paper and pencils and run an entire promotion, keeping track of every stat, win, loss, storyline, angle, and feud from beginning to end.
The Chart Manual guides the general action of the TV show. However, players add the details, develop the personalities, and use their own creativity to enhance the show as it tells the stories from week-to-week. Angles, interviews, and scenarios will build Feuds between rivals until they can settle it once-and-for-all in the ring. New feuds will emerge, old feuds will re-start, wrestlers will turn on each other, and more! The game system provides the methods and means, but it is up to you to decide how and why it happened.
You have Total Control!
Total Control Wrestling provides players with an entire game system focused on a wrestling promotion with a weekly TV show. Every week, the show builds on the characters, storylines, feuds, and angles of the previous shows. It’s like watching your favorite weekly wrestling show on TV. You never know what will happen, who will show up, or what matches you may see. But one thing is for sure… it will lead to a knock-down, drag-out, feud-settling match down the road!
Create your own wrestlers or use those included in the game to get right into the action! The random creation process allows you to generate a wrestler’s physical stats, never knowing what you may get. Will it be a giant? Or a luchador? Then you decide the wrestler’s style and attributes to fit the prototype. Alternately, players can disregard the random process and assign any stats and attributes as they see fit, making the wrestler of their dreams! Perhaps you want to make replicas of the stars you watch on TV? You can do that, too!
The game system allows players to customize and use whatever elements they want and disregard the rest. Players can track everything built into the game system or use the most basic aspects for matches. Only want to use the Match Charts to determine winners in one-off matches? You can. Want to leave out the XP and Character Progression? You can do that without affecting the rest of the game. If detailing all the Feuds is too much work, leave that out and let the charts tell the stories from one show to the next. For the ultimate experience, get out some paper and pencils and run an entire promotion, keeping track of every stat, win, loss, storyline, angle, and feud from beginning to end.
The Chart Manual guides the general action of the TV show. However, players add the details, develop the personalities, and use their own creativity to enhance the show as it tells the stories from week-to-week. Angles, interviews, and scenarios will build Feuds between rivals until they can settle it once-and-for-all in the ring. New feuds will emerge, old feuds will re-start, wrestlers will turn on each other, and more! The game system provides the methods and means, but it is up to you to decide how and why it happened.
You have Total Control!
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