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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
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아티스트
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인원
게임 소개
이 밀턴 브래들리 게임 (#4168)은 미국이 1차 세계대전에 돌입한 후 1918년에 제작되었습니다. 유럽에서 활동하는 미군들의 커버 아트워크는 훌륭하지만 게임 자체는 간단하다. 10개의 카운터(색상당 5개)와 1개의 다이얼이 있습니다. 게임보드는 각 줄에 26개의 점으로 이루어진 5개의 줄이 있습니다.
이 게임의 목적은 상대의 남자를 잡는 것입니다. 플레이어들은 주어진 턴에서 움직일 수 있는 공간의 수를 결정하기 위해 스피너를 사용한다. 매 스핀마다 플레이어는 5개의 피스를 움직일 수 있습니다. 반대편 피스를 포착하기 위해서는 플레이어가 그 라인의 반대편 피스를 정확히 카운트하여 착지해야 한다. 각 라인에는 포획으로부터 안전을 제공하는 "쉘 홀"이 있습니다.
피스를 캡처하면 해당 라인이 닫히고, 캡처한 플레이어는 여전히 열려 있는 다른 라인에 자유 피스를 배치하여 해당 라인에서 다른 피스를 캡처하는 데 필요한 정확한 수를 회전시킬 수 있다. 상대편 피스를 가장 먼저 모두 잡은 플레이어가 승리합니다.
이 게임의 목적은 상대의 남자를 잡는 것입니다. 플레이어들은 주어진 턴에서 움직일 수 있는 공간의 수를 결정하기 위해 스피너를 사용한다. 매 스핀마다 플레이어는 5개의 피스를 움직일 수 있습니다. 반대편 피스를 포착하기 위해서는 플레이어가 그 라인의 반대편 피스를 정확히 카운트하여 착지해야 한다. 각 라인에는 포획으로부터 안전을 제공하는 "쉘 홀"이 있습니다.
피스를 캡처하면 해당 라인이 닫히고, 캡처한 플레이어는 여전히 열려 있는 다른 라인에 자유 피스를 배치하여 해당 라인에서 다른 피스를 캡처하는 데 필요한 정확한 수를 회전시킬 수 있다. 상대편 피스를 가장 먼저 모두 잡은 플레이어가 승리합니다.
This Milton Bradley Game (#4168) was produced in 1918 after America entered WWI. The cover artwork of American soldiers in the field in Europe is superb, but the game itself is simple. It comes with 10 counters (5 of each color) and 1 dial. The game board features 5 lines of 26 dots on each line.
The object of the game is to capture your opponent's men. Players use a spinner to determine the number of spaces they can move on any given turn. With each spin, the player can move any of his five pieces. In order to capture an opposing piece, a player must spin and land by exact count on the opposing piece on that line. There is a "shell hole" on each line that offers safety from capture.
Capturing a piece closes that line, and the capturing player can then place his free piece on any other still open line, increasing the opportunities to spin the exact number needed to capture another enemy piece on that line. The first player to capture all of the opposing pieces wins the game.
The object of the game is to capture your opponent's men. Players use a spinner to determine the number of spaces they can move on any given turn. With each spin, the player can move any of his five pieces. In order to capture an opposing piece, a player must spin and land by exact count on the opposing piece on that line. There is a "shell hole" on each line that offers safety from capture.
Capturing a piece closes that line, and the capturing player can then place his free piece on any other still open line, increasing the opportunities to spin the exact number needed to capture another enemy piece on that line. The first player to capture all of the opposing pieces wins the game.
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