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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Alex Kremer
-
아티스트
Alex Kremer
-
인원
게임 소개
원 페이지 워 게임 시리즈에서요.
비대칭 힘을 가진 추상적이고 작은 형식의 워게임입니다.
지도 시트는 6각형이 겹쳐서 만들어진 불규칙한 모양의 좁은 회랑으로, 그 중 일부는 특별한 방어 보너스를 제공하는 것으로 표시되어 있다.
지도의 남쪽 가장자리에서 시작되는 흑색 병력은 3개의 갑옷, 3개의 보병, 3개의 포병 부대로 구성되어 있다. 레드 플레이어는 승리 포인트 16진수를 고정하는 맵시트의 북쪽 절반을 제어한다. 붉은 군대는 5개의 보병 부대와 3개의 포병 부대로 구성되어 있습니다.
모든 단위는 두 개의 숫자로 표시되어 있습니다. 전투에서 승리하기 위해서는 유닛이 2d6에서 이 두 숫자 사이에 결과를 굴려야 합니다. 모든 유닛이 회전당 한 칸씩 이동 속도가 동일합니다.
비대칭 힘을 가진 추상적이고 작은 형식의 워게임입니다.
지도 시트는 6각형이 겹쳐서 만들어진 불규칙한 모양의 좁은 회랑으로, 그 중 일부는 특별한 방어 보너스를 제공하는 것으로 표시되어 있다.
지도의 남쪽 가장자리에서 시작되는 흑색 병력은 3개의 갑옷, 3개의 보병, 3개의 포병 부대로 구성되어 있다. 레드 플레이어는 승리 포인트 16진수를 고정하는 맵시트의 북쪽 절반을 제어한다. 붉은 군대는 5개의 보병 부대와 3개의 포병 부대로 구성되어 있습니다.
모든 단위는 두 개의 숫자로 표시되어 있습니다. 전투에서 승리하기 위해서는 유닛이 2d6에서 이 두 숫자 사이에 결과를 굴려야 합니다. 모든 유닛이 회전당 한 칸씩 이동 속도가 동일합니다.
From the One Page Wars game series.
An abstract, small-format "shoot-em-up" wargame with asymmetrical forces.
The mapsheet is a narrow corridor of irregularly shaped spaces made from overlapping hexes, some of which are marked as offering special defensive bonuses.
The black forces, which start at the south edge of the map, consist of three armor, three infantry, and three artillery units. The red player controls the northern half of the mapsheet, which holds the victory point hexes. The red forces consist of five infantry units and three artillery units.
All of the units are marked with two numbers. To prevail in combat, a unit must roll a result between these two numbers on 2d6. All units have the same movement rate, one space per turn.
An abstract, small-format "shoot-em-up" wargame with asymmetrical forces.
The mapsheet is a narrow corridor of irregularly shaped spaces made from overlapping hexes, some of which are marked as offering special defensive bonuses.
The black forces, which start at the south edge of the map, consist of three armor, three infantry, and three artillery units. The red player controls the northern half of the mapsheet, which holds the victory point hexes. The red forces consist of five infantry units and three artillery units.
All of the units are marked with two numbers. To prevail in combat, a unit must roll a result between these two numbers on 2d6. All units have the same movement rate, one space per turn.
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