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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
-
인원
게임 소개
적대적 테이크오버는 기본적인 영토 통제 전쟁 게임이다. 자네와 자네 친구들은 요새를 장악하기 위해 싸워야 하네 도시의 진정한 지도자로 자리매김하기 위해서 말이야 총 4개의 그룹이 지배권을 놓고 경쟁하고 있으며 그들 중 누구도 물러설 준비가 되어 있지 않다. 그들의 작전 기지에서, 그들은 각 시설을 얻기 위해 부대를 파견한다. 하지만 아무도 결백하지 않으며, 만약 한 그룹이 세 개의 유닛을 모두 잃는다면, 그들은 탈락한다. 이 전쟁에서 승리자는 단 한 명뿐입니다. 적대적 인수전에 맞서 방어할 수 있는 것이 있습니까?
적대적 인수합병은 피스팩의 스핀이다. 추가 사항은 12면 주사위와 건물을 위한 블록입니다. 이미 조각 꾸러미가 있는 경우 설치 시간을 절약하는 데 도움이 됩니다. 맵은 모든 세션에서 생성된 플레이어이기 때문에 두 게임이 정확히 같은 플레이를 하는 경우도 없다. 어떻게 플레이하고 어디에 배치하는지는 여러분에게 달렸지만, 한 가지는 여러분이 누가 이길지 모른다는 것입니다.
—디자이너의 설명
적대적 인수합병은 피스팩의 스핀이다. 추가 사항은 12면 주사위와 건물을 위한 블록입니다. 이미 조각 꾸러미가 있는 경우 설치 시간을 절약하는 데 도움이 됩니다. 맵은 모든 세션에서 생성된 플레이어이기 때문에 두 게임이 정확히 같은 플레이를 하는 경우도 없다. 어떻게 플레이하고 어디에 배치하는지는 여러분에게 달렸지만, 한 가지는 여러분이 누가 이길지 모른다는 것입니다.
—디자이너의 설명
Hostile Takeover is a basic territory control war game. You and your friends must fight to take control of the fortifications in order to establish yourselves as the true leader of the city. There are a total of four groups vying for control and none of them are ready to back down. From their base of operations, they send out their units in attempt to acquire each facility. No one is infallible though, and if a group loses all three of their units, they’re out. In this war, there will only be one victor, do you have what you need to defend against a Hostile Takeover?
Hostile Takeover is a spin on Piecepack. The additions are 12-sided dice and some blocks for buildings. If you already have a piecepack, it’ll help you save some time on getting setup. No two games play out exactly the same either, since the maps are player generated every session. It’s up to you how you play and where you deploy, but one thing is for sure, you don’t know who will win.
—description from the designer
Hostile Takeover is a spin on Piecepack. The additions are 12-sided dice and some blocks for buildings. If you already have a piecepack, it’ll help you save some time on getting setup. No two games play out exactly the same either, since the maps are player generated every session. It’s up to you how you play and where you deploy, but one thing is for sure, you don’t know who will win.
—description from the designer
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