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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
호기심 많은 통신클럽에서 방 탈출 체험. 첫 번째 시즌은 12장으로 나뉘는데, 그 중 Warehouse on the Warf가 시리즈 중 두 번째 시즌이다.
필요한 경우 디지털 힌트 시스템을 사용하여 각 챕터를 원하는 속도로 풀 수 있는 일련의 퍼즐을 풀 수 있습니다.
챕터 2에서는 창고에서 들어오고 나가는 수백 개의 화물들 사이에서 숨겨진 12개의 고대 유물들 중 두 번째 유물들을 찾기 위해 당신을 Padstow Warf로 데려간다.
실종된 다른 요원의 뒤를 이어, 당신은 지도, 필름 네거티브, 그리고 그녀가 두고 간 화물 패널을 사용하여 유물’의 위치를 맞춰야 한다.
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관객
12+에 권장되며, 어린 플레이어는 어른의 지도가 필요할 수 있습니다. 단독 또는 공동 플레이가 가능하도록 설계되었으며, 플레이어가 자신의 속도에 맞춰 작업할 수 있지만 해결하는 데 평균 60-90분이 소요됩니다.
난이도
CCC의 각 장은 전용 디지털 힌트 라이브러리에서 지원되므로 추가 단서 수를 선택할 수 있습니다. 미묘한 움직임부터 각 퍼즐의 해결책을 완성하는 것까지, 난이도를 선택하는 것은 여러분에게 달려 있습니다.
필요한 경우 디지털 힌트 시스템을 사용하여 각 챕터를 원하는 속도로 풀 수 있는 일련의 퍼즐을 풀 수 있습니다.
챕터 2에서는 창고에서 들어오고 나가는 수백 개의 화물들 사이에서 숨겨진 12개의 고대 유물들 중 두 번째 유물들을 찾기 위해 당신을 Padstow Warf로 데려간다.
실종된 다른 요원의 뒤를 이어, 당신은 지도, 필름 네거티브, 그리고 그녀가 두고 간 화물 패널을 사용하여 유물’의 위치를 맞춰야 한다.
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관객
12+에 권장되며, 어린 플레이어는 어른의 지도가 필요할 수 있습니다. 단독 또는 공동 플레이가 가능하도록 설계되었으며, 플레이어가 자신의 속도에 맞춰 작업할 수 있지만 해결하는 데 평균 60-90분이 소요됩니다.
난이도
CCC의 각 장은 전용 디지털 힌트 라이브러리에서 지원되므로 추가 단서 수를 선택할 수 있습니다. 미묘한 움직임부터 각 퍼즐의 해결책을 완성하는 것까지, 난이도를 선택하는 것은 여러분에게 달려 있습니다.
An escape room experience from the Curious Correspondence Club. The first season is broken into 12 chapters, of which Warehouse on the Wharf is the second in the series.
You will work through a series of puzzles to solve each chapter at your own pace with a digital hint system available if needed.
Chapter II takes you to Padstow Wharf to find the second of 12 ancient artifacts hidden among the hundreds of shipments arriving and leaving the warehouse.
Hot on the heels of another agent who went missing in action, you must use the map, film negative, and cargo panels she left behind to piece together the artifact’s location before it is moved and lost forever.
---
Audience
Recommended for 12+; younger players may require guidance from an adult. Designed to be played either solo or collaboratively, and takes an average of 60-90 minutes to solve, though players can work through them at their own pace.
Difficulty
Each Chapter of The CCC is supported by a dedicated digital hint library, allowing you to choose how many additional clues you receive. From subtle nudges all the way to complete solutions for each puzzle, it's up to you to choose your level of difficulty.
You will work through a series of puzzles to solve each chapter at your own pace with a digital hint system available if needed.
Chapter II takes you to Padstow Wharf to find the second of 12 ancient artifacts hidden among the hundreds of shipments arriving and leaving the warehouse.
Hot on the heels of another agent who went missing in action, you must use the map, film negative, and cargo panels she left behind to piece together the artifact’s location before it is moved and lost forever.
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Audience
Recommended for 12+; younger players may require guidance from an adult. Designed to be played either solo or collaboratively, and takes an average of 60-90 minutes to solve, though players can work through them at their own pace.
Difficulty
Each Chapter of The CCC is supported by a dedicated digital hint library, allowing you to choose how many additional clues you receive. From subtle nudges all the way to complete solutions for each puzzle, it's up to you to choose your level of difficulty.
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