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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Tony Boydell
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아티스트
Tony Boydell
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인원
게임 소개
당신의 진로를 정하고 이 빠르고 긴장감 높은 경주 게임에서 당신의 동료들과 경쟁해 보세요.
각 라운드가 시작될 때 이벤트 카드를 뽑고 바람 방향 다이얼을 조정한다. 그런 다음 플레이어들은 비밀리에 자신의 주사위를 선택한 값으로 설정하고(이전 라운드에서 충돌하지 않으면 반드시 1로 설정해야 한다) 자신의 나침반 로즈의 적절한 쪽에 인접하게 한다: 이것이 그들의 속도와 이동 방향이다.
플레이어들은 동시에 다음과 같이 말한다.
- 풍향 다이얼에 따라 속도를 조절한다(바람을 거슬러 항해하는 동안 속도를 늦춘다).
- 수정된 공간 수를 선택한 방향으로 이동
플레이어가 장애물 공간 위로 이동하거나 지도의 가장자리를 벗어나 항해할 경우 '충돌'한 것이며, 한 명 이상의 플레이어가 같은 공간에서 종료할 경우 충돌 여부도 확인해야 합니다. 충돌이란 다음 라운드에서 가장 낮은 속도를 설정해야 한다는 것을 의미합니다.
한 선수가 지도를 한 바퀴 돌고 결승선을 통과할 때까지 라운드가 계속된다. 동점일 경우 결승선 통과 속도에 따라 승자가 결정된다.
아일랜드 레이싱에는 두 가지 레이스 맵이 제공됩니다. 와이트 섬과 실리 섬.
각 라운드가 시작될 때 이벤트 카드를 뽑고 바람 방향 다이얼을 조정한다. 그런 다음 플레이어들은 비밀리에 자신의 주사위를 선택한 값으로 설정하고(이전 라운드에서 충돌하지 않으면 반드시 1로 설정해야 한다) 자신의 나침반 로즈의 적절한 쪽에 인접하게 한다: 이것이 그들의 속도와 이동 방향이다.
플레이어들은 동시에 다음과 같이 말한다.
- 풍향 다이얼에 따라 속도를 조절한다(바람을 거슬러 항해하는 동안 속도를 늦춘다).
- 수정된 공간 수를 선택한 방향으로 이동
플레이어가 장애물 공간 위로 이동하거나 지도의 가장자리를 벗어나 항해할 경우 '충돌'한 것이며, 한 명 이상의 플레이어가 같은 공간에서 종료할 경우 충돌 여부도 확인해야 합니다. 충돌이란 다음 라운드에서 가장 낮은 속도를 설정해야 한다는 것을 의미합니다.
한 선수가 지도를 한 바퀴 돌고 결승선을 통과할 때까지 라운드가 계속된다. 동점일 경우 결승선 통과 속도에 따라 승자가 결정된다.
아일랜드 레이싱에는 두 가지 레이스 맵이 제공됩니다. 와이트 섬과 실리 섬.
Set your course and compete against your fellows in this fast, high-tension racing game.
At the start of each Round, an Event card is drawn and the Wind direction dial adjusted. Players then, secretly, set their die to a chosen value (unless they collided in the previous round, in which case they MUST set it to 1) and put it adjacent to appropriate side of their own Compass Rose: this is their speed and direction of movement.
Players reveal simultaneously and:
- adjust their speed according to the Wind Direction dial (sailing with the wind gives you a boost while sailing against it slows you down), and
- move the adjusted number of spaces in their chosen direction
Should a player move onto an obstacle space - or sail off the edge of the map - they have 'collided'; if more than one player ends in the same space, they must also check for a collision. Colliding means you have to set the lowest speed in the next Round.
Rounds continue until one player has successfully completed a circuit of the map and crossed the finishing line; if there is a tie, their finishing speed will determine the winner.
Island Racing comes with two race maps: The Isle of Wight and The Isles of Scilly.
At the start of each Round, an Event card is drawn and the Wind direction dial adjusted. Players then, secretly, set their die to a chosen value (unless they collided in the previous round, in which case they MUST set it to 1) and put it adjacent to appropriate side of their own Compass Rose: this is their speed and direction of movement.
Players reveal simultaneously and:
- adjust their speed according to the Wind Direction dial (sailing with the wind gives you a boost while sailing against it slows you down), and
- move the adjusted number of spaces in their chosen direction
Should a player move onto an obstacle space - or sail off the edge of the map - they have 'collided'; if more than one player ends in the same space, they must also check for a collision. Colliding means you have to set the lowest speed in the next Round.
Rounds continue until one player has successfully completed a circuit of the map and crossed the finishing line; if there is a tie, their finishing speed will determine the winner.
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