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게임 소개
이건 '유어 캡틴 스피킹'이 여러분을 살벌한 야망으로 가득 찬 성간 우주선의 갑판으로 보내드립니다 과학적 발견을 위해 대담하게 은하계를 가로질러 모험을 할 수도 있지만, 이것은 공상과학의 유토피아가 아닙니다. 선장부터 하수처리장까지 이 배에 탑승한 모든 사람들이 탐나는 선장 자리를 주시하고 있습니다 궁지에 몰린 선장은 버틸 것인가 아니면 부하들 중 하나가 정상으로 올라올 것인가?
'선장 연설입니다'에서 각 플레이어는 배에 탑승한 선원들의 운명을 통제하고, 선장 지망생들의 성공에 중요한 표창이 수여되는 '원정 임무'에 선원들을 투입하려고 합니다. 하지만, 임무는 위험합니다 - 그리고 적절한 시간에 적절한 승무원에게 영향을 미치는 사람에 따라, 그것들은 치명적일 수 있습니다. 플레이어들은 각 선박 부서에서 가장 높은 순위를 차지하기 위해 경쟁하며, 각 부서에서는 각 임무가 끝난 후 강력한 승무원 임무를 부여한다. 함장과 씨름하거나 다리를 통제하기 위해 상대를 방해하십시오. 이건 '유어 캡틴 스피킹'은 비천한 시작부터 시작하는 운명과 캡틴의 충격적인 반전을 불러일으키는 비뚤어진 계획의 궁극적인 게임이다.
각 라운드는 '스타베이스' 단계로 끝나는 '미션'과 '크루 듀티'로 구성된다. 누가 어느 부서를 담당하느냐에 따라, 승무원 캐릭터가 미션에 참여하도록 선택되는데, 이는 수익성이 높거나 위험할 수 있다..각 캐릭터가 배 밖으로 나온 시간이 얼마나 안 좋은지 보기 위해 만남 테이블 위에서 굴러다닌다. 항해가 그들을 위해 어떤 행성을 선택했는지는 각 임무의 결과에 극적으로 영향을 미칠 것이다. 게임의 모든 단계에 짜여진 것은 플레이어들이 크루들의 상황을 자신에게 유리하게 조작하기 위해 행동할 수 있는 기만적인 '조각'들이다.
각 임무가 해결된 후(그리고 죽은 승무원들은 제거되고 부하들은 승진됨), 플레이어는 순서대로 승무원의 임무를 수행한다. - 각 부서에서 가장 높은 위치에 있는 캐릭터가 강력한 효과를 휘두른다. 그들은 임무의 영향을 완화할 것인가, 아니면 승무원의 부상을 이용하여 자신의 임무를 홍보할 것인가? 매년, 두 번의 임무 수행 주기 후, 승무원들은 연료를 보충하기 위해 우주 기지에 들르게 된다.
플레이어들은 캡틴의 의자에 통제된 캐릭터 중 한 명이 1년 말에 적어도 세 번의 표창장을 받게 하거나, 3년 후에 통제된 크루들 사이에서 가장 많은 점수를 얻음으로써 승리하게 된다.
'선장 연설입니다'에서 각 플레이어는 배에 탑승한 선원들의 운명을 통제하고, 선장 지망생들의 성공에 중요한 표창이 수여되는 '원정 임무'에 선원들을 투입하려고 합니다. 하지만, 임무는 위험합니다 - 그리고 적절한 시간에 적절한 승무원에게 영향을 미치는 사람에 따라, 그것들은 치명적일 수 있습니다. 플레이어들은 각 선박 부서에서 가장 높은 순위를 차지하기 위해 경쟁하며, 각 부서에서는 각 임무가 끝난 후 강력한 승무원 임무를 부여한다. 함장과 씨름하거나 다리를 통제하기 위해 상대를 방해하십시오. 이건 '유어 캡틴 스피킹'은 비천한 시작부터 시작하는 운명과 캡틴의 충격적인 반전을 불러일으키는 비뚤어진 계획의 궁극적인 게임이다.
각 라운드는 '스타베이스' 단계로 끝나는 '미션'과 '크루 듀티'로 구성된다. 누가 어느 부서를 담당하느냐에 따라, 승무원 캐릭터가 미션에 참여하도록 선택되는데, 이는 수익성이 높거나 위험할 수 있다..각 캐릭터가 배 밖으로 나온 시간이 얼마나 안 좋은지 보기 위해 만남 테이블 위에서 굴러다닌다. 항해가 그들을 위해 어떤 행성을 선택했는지는 각 임무의 결과에 극적으로 영향을 미칠 것이다. 게임의 모든 단계에 짜여진 것은 플레이어들이 크루들의 상황을 자신에게 유리하게 조작하기 위해 행동할 수 있는 기만적인 '조각'들이다.
각 임무가 해결된 후(그리고 죽은 승무원들은 제거되고 부하들은 승진됨), 플레이어는 순서대로 승무원의 임무를 수행한다. - 각 부서에서 가장 높은 위치에 있는 캐릭터가 강력한 효과를 휘두른다. 그들은 임무의 영향을 완화할 것인가, 아니면 승무원의 부상을 이용하여 자신의 임무를 홍보할 것인가? 매년, 두 번의 임무 수행 주기 후, 승무원들은 연료를 보충하기 위해 우주 기지에 들르게 된다.
플레이어들은 캡틴의 의자에 통제된 캐릭터 중 한 명이 1년 말에 적어도 세 번의 표창장을 받게 하거나, 3년 후에 통제된 크루들 사이에서 가장 많은 점수를 얻음으로써 승리하게 된다.
This is Your Captain Speaking launches you onto the deck of an interstellar spacecraft rife with cutthroat ambition. You might be boldly venturing across the galaxy in the pursuit of scientific discovery, but this is no sci-fi utopia. Everyone aboard this ship, from First Officer to Sewage Processor, has their eye on the coveted Captaincy. Will the beleaguered Captain hang on or will one of your scheming underlings manage to manoeuvre their way to the top?
In This is Your Captain Speaking, each player takes control of the fates of a range of crew members aboard the ship, attempting to get them onto 'away missions' where Commendations may be awarded - critical to success as a would-be Captain. Missions are dangerous, though - and depending on who it is that has influence on the right crew members at the right time, they could be fatal. Players jostle for the highest rank in each ship department, each of which confers powerful crew duties performed after each mission. Wrestle to the Captaincy, or sabotage your opponents in order to control the Bridge. This is Your Captain Speaking is the ultimate game in devious plans, shocking twists of fate and Captains starting from humble beginnings.
Each round consists of a series of 'missions' and 'crew duties' capped off with a 'starbase' phase. Depending on who is in charge of which department, crew characters are selected to participate in a mission - which could be lucrative or perilous...each character rolls on the encounter table to see just how bad of a time they had off-ship. Which planet Navigation chose for them will dramatically affect the outcome of each mission. Woven throughout every phase of the game are devious 'schemes' that players can action to manipulate the circumstances of the crew to their advantage.
After each mission is resolved (and any deceased crew members are removed and their underlings promoted), players then action the crew duties in order - with the highest-ranking character in each department wielding the powerful effects that round. Will they mitigate the impact of a mission, or take advantage of a crew member's injuries to promote their own. In each 'year', after two mission-duties cycles, the crew will stop off at a starbase to refuel (and for players to command control of more of the surviving crew...)
Players win by either having one of their controlled characters in the Captain's chair holding at least three commendations at the end of a 'year', or at the end of three years having scored the most points across their controlled crew.
In This is Your Captain Speaking, each player takes control of the fates of a range of crew members aboard the ship, attempting to get them onto 'away missions' where Commendations may be awarded - critical to success as a would-be Captain. Missions are dangerous, though - and depending on who it is that has influence on the right crew members at the right time, they could be fatal. Players jostle for the highest rank in each ship department, each of which confers powerful crew duties performed after each mission. Wrestle to the Captaincy, or sabotage your opponents in order to control the Bridge. This is Your Captain Speaking is the ultimate game in devious plans, shocking twists of fate and Captains starting from humble beginnings.
Each round consists of a series of 'missions' and 'crew duties' capped off with a 'starbase' phase. Depending on who is in charge of which department, crew characters are selected to participate in a mission - which could be lucrative or perilous...each character rolls on the encounter table to see just how bad of a time they had off-ship. Which planet Navigation chose for them will dramatically affect the outcome of each mission. Woven throughout every phase of the game are devious 'schemes' that players can action to manipulate the circumstances of the crew to their advantage.
After each mission is resolved (and any deceased crew members are removed and their underlings promoted), players then action the crew duties in order - with the highest-ranking character in each department wielding the powerful effects that round. Will they mitigate the impact of a mission, or take advantage of a crew member's injuries to promote their own. In each 'year', after two mission-duties cycles, the crew will stop off at a starbase to refuel (and for players to command control of more of the surviving crew...)
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