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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-7 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
-
연령
11+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
RockWall Games
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아티스트
-
인원
게임 소개
또 다른 #$%&ing Fetch Quest?!? 》는 RPG 영역에서 가장 짜증나게 불필요한 요소 중 하나인 fetch questing에 재미를 주는 판타지 테마를 가진 빠르고 재미있는 파티 카드 게임이다. 렌페어 왕국에서 가장 평범한 영웅의 역할을 맡아 라이벌보다 먼저 퀘스트를 정복하십시오.
각각의 플레이어는 독특한 통계와 특별한 능력을 가진 캐릭터로 표현된다. 플레이어는 플레이어가 도전할 때까지 퀘스트 카드(플레이어 통계와 일치하는 난이도 값)를 게시판에 번갈아 붙인다. 플레이어가 도전을 받을 때, 자신의 통계가 퀘스트의 도전을 극복할 수 있는지(필요하다면 약탈) 확인합니다.
한 플레이어가 3개의 도전을 이겨 3개의 성공 토큰을 얻거나, 다른 모든 플레이어가 3개의 도전을 실패했을 때 마지막이 되는 경우 두 가지 방법 중 하나로 승리할 수 있다.
각각의 플레이어는 독특한 통계와 특별한 능력을 가진 캐릭터로 표현된다. 플레이어는 플레이어가 도전할 때까지 퀘스트 카드(플레이어 통계와 일치하는 난이도 값)를 게시판에 번갈아 붙인다. 플레이어가 도전을 받을 때, 자신의 통계가 퀘스트의 도전을 극복할 수 있는지(필요하다면 약탈) 확인합니다.
한 플레이어가 3개의 도전을 이겨 3개의 성공 토큰을 얻거나, 다른 모든 플레이어가 3개의 도전을 실패했을 때 마지막이 되는 경우 두 가지 방법 중 하나로 승리할 수 있다.
Another #$%&ing Fetch Quest?!? is a fast and fun party card game with a fantasy theme that pokes fun at one of the most annoyingly unnecessary elements in the RPG realm: fetch questing. Take the role of one of the Kingdom of Renfaire's most mundane of heroes and use your wits to conquer the quests before your rivals do.
Each player is represented by a character, which have unique stats and special abilities. Players take turns adding quest cards (with difficulty values that correspond to player stats) to the notice board until a player is challenged. When a player is challenged, they see if their stats (and loot, if needed) can overcome the challenges of the quests.
A player can win in one of two ways: if they win three challenges and get three success tokens, or if the player is the last one standing when all other players fail three challenges.
Each player is represented by a character, which have unique stats and special abilities. Players take turns adding quest cards (with difficulty values that correspond to player stats) to the notice board until a player is challenged. When a player is challenged, they see if their stats (and loot, if needed) can overcome the challenges of the quests.
A player can win in one of two ways: if they win three challenges and get three success tokens, or if the player is the last one standing when all other players fail three challenges.
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