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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-40 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Chadwick Russell
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아티스트
Chadwick Russell
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인원
게임 소개
애브너와 헤이즐포니 후에가 나팔의 무덤에 도달하기 전에 키미어를 막아야 한다. 주사위를 굴려 적 K.O. 포인트와 동률을 이루는 단독 주사위 게임입니다.
12명의 적을 물리치면 반드시 승리할 것이다. 이것은 재롤을 제공하는 능력과 특성의 도움으로 달성된다. 이 게임에는 시선을 사로잡는 주사위와 추적을 위한 플라스틱 불꽃 토큰이 포함되어 있습니다.
선수의 차례가 되면 핸드 카드가 재생되고 새로운 카드가 뽑힌다. 각각의 카드가 재생되면 적의 움직임 표식기가 한 걸음씩 움직인다. 마커가 마지막 표시에서 벗어나면 적이 마주칩니다. 6개의 주사위는 모두 K.O. Value와 일치하기 위해 굴려집니다. 게임은 플레이어가 모든 용량 포인트를 잃거나 마지막 만남을 하나 이상 남은 용량 포인트에서 끝내면 종료된다.
2015년 판의 변경사항은 다음과 같다.
2015 버전에서는 16개의 커스텀 캔들 주사위 개념이 제거되었습니다. 새로운 버전은 6개의 표준 주사위를 가지고 있으며 3개의 트래킹 카드를 사용한다.
움직임은 더 이상 카드로 추적되는 것이 아니라 토큰으로 추적됩니다.
주인공은 2015년 버전에서 1가지 기능을 가진 반면, 새로운 버전은 8가지 기능을 구입하여 카드를 사용하여 사용할 수 있습니다.
12명의 적을 물리치면 반드시 승리할 것이다. 이것은 재롤을 제공하는 능력과 특성의 도움으로 달성된다. 이 게임에는 시선을 사로잡는 주사위와 추적을 위한 플라스틱 불꽃 토큰이 포함되어 있습니다.
선수의 차례가 되면 핸드 카드가 재생되고 새로운 카드가 뽑힌다. 각각의 카드가 재생되면 적의 움직임 표식기가 한 걸음씩 움직인다. 마커가 마지막 표시에서 벗어나면 적이 마주칩니다. 6개의 주사위는 모두 K.O. Value와 일치하기 위해 굴려집니다. 게임은 플레이어가 모든 용량 포인트를 잃거나 마지막 만남을 하나 이상 남은 용량 포인트에서 끝내면 종료된다.
2015년 판의 변경사항은 다음과 같다.
2015 버전에서는 16개의 커스텀 캔들 주사위 개념이 제거되었습니다. 새로운 버전은 6개의 표준 주사위를 가지고 있으며 3개의 트래킹 카드를 사용한다.
움직임은 더 이상 카드로 추적되는 것이 아니라 토큰으로 추적됩니다.
주인공은 2015년 버전에서 1가지 기능을 가진 반면, 새로운 버전은 8가지 기능을 구입하여 카드를 사용하여 사용할 수 있습니다.
Abner and Hazelponi Hue must stop the Kimriyr before they reach the tombs of Naphal in this game of survival. This is a solo dice game in which victory is achieved by rolling dice to equal an enemies K.O. Points.
Getting past 12 enemies,(fewer for easier difficulty) will ensure victory. This is achieved with the aid of abilities and traits to provide re-rolls. The game includes eye catching dice and plastic flame token for tracking.
On a player's turn, a hand card is played and a new card drawn. With each card played, the enemy movement markers moves a step. When the marker is moved off the last mark, the enemy is encountered. All six dice are rolled in an encounter in an attempt to match the K.O. Value. The game ends when the player loses all capacity points or finished the last encounter with at least one capacity point remaining.
Changes from the 2015 edition include:
Tthe 16 custom candle dice concept in the 2015 version is removed. The new version has six standard dice and uses three tracking cards.
Movement is no longer tracked by cards, rather tracked with a token.
A main character had 1 ability in the 2015 version while the new version has 8 to purchase and use by playing cards.
Getting past 12 enemies,(fewer for easier difficulty) will ensure victory. This is achieved with the aid of abilities and traits to provide re-rolls. The game includes eye catching dice and plastic flame token for tracking.
On a player's turn, a hand card is played and a new card drawn. With each card played, the enemy movement markers moves a step. When the marker is moved off the last mark, the enemy is encountered. All six dice are rolled in an encounter in an attempt to match the K.O. Value. The game ends when the player loses all capacity points or finished the last encounter with at least one capacity point remaining.
Changes from the 2015 edition include:
Tthe 16 custom candle dice concept in the 2015 version is removed. The new version has six standard dice and uses three tracking cards.
Movement is no longer tracked by cards, rather tracked with a token.
A main character had 1 ability in the 2015 version while the new version has 8 to purchase and use by playing cards.
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