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BGG랭킹
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
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인원
게임 소개
각 참가자는 자신의 게임 피겨를 네 가지 색상의 출발 필드 중 하나에 배치하고 장애물은 빨간색 사각형에 배치한다. 주사위에서 가장 높은 숫자를 굴리는 사람이 시작합니다. 참가자들은 주사위가 보여주는 만큼 자신의 피규어를 움직입니다. 원하는 경로를 선택할 수 있지만 장애물을 뛰어넘는 것은 허용되지 않습니다. 장애물이 서 있는 광장에 직접 도착해야만 치워질 수 있다. 그런 다음 장애물을 당신이 원하는 곳에 놓을 수 있고, 가급적이면 그것이 상대의 방해가 되도록 할 수 있다. 만약 당신이 상대와 같은 분야에 있다면, 상대는 처음부터 다시 시작해야 한다. 보물상자와 함께 맨 먼저 광장에 도착하는 사람이 이겼습니다.
이 게임은 1996년 9월 20일 &칼레 안카 & C:o"에 포함되었다.
이 게임은 1996년 9월 20일 &칼레 안카 & C:o"에 포함되었다.
Each participant places their game figure on one of the four colored starting fields and the obstacles are placed on the red squares. The one who rolls the highest number on the die begins. The participants move their figures as many fields as the die show. You can choose which path you want, but it is not allowed to jump over obstacles. They can only be cleared out of the way if you end up directly on the square where the obstacle stands. Then you can put the obstacle where you want, preferably so that it stands in the way of the opponents. If you end up in the same field as an opponent, the opponent must start over. The one who first ends up directly on the square with the treasure chest has won.
The game was included in "Kalle Anka & C:o", no. 39, 20 September 1996.
The game was included in "Kalle Anka & C:o", no. 39, 20 September 1996.
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