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8Do Not Wake Up Netiqrys!: An archeological adventure in the Ancient Egypt (2021) -
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인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-180 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Stefano Izzo
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아티스트
-
인원
게임 소개
다양한 배경의 주제들로 구성된 탐험대는 기적적으로 고대 이집트 신전의 복도와 방을 통과한다. 보물과 귀중한 발견물을 찾기 위해 사막의 모래에 온전하게 남아있습니다. 하지만 훌륭한 경비가 되는 자들이 있다. 그리고 무엇보다도, 여왕의 영혼의 영원한 잠은 매우 무겁지만, 완전히 방폭은 아닙니다.
네티크리스 깨지마!는 3차원 테이블 상판 게임으로, 3차원 요소를 포함한 지도에서 미니어처와 플레이를 한다. 꽤 전통적인 던전 크롤러이므로 캐릭터(미니어처)가 미이라 석관 홀에 도달하고 보물을 수집하기 위해 방과 복도를 이동합니다. 게임을 좀 더 특별하게 만드는 것은 캐릭터가 코너를 돌거나 문을 열 때마다 경로와 적들의 무작위 생성이다.
식민지 시대 혹은 이국적인 미니어처 게임의 오랜 친구들과 캐주얼한 선수들 또는 아이들 모두를 만족시키기 위해 규칙은 매우 간단하지만 몰입적이다. 한 게임에는 한 명에서 여섯 명까지 다양한 선수들이 참여할 수 있다.
DNWN을 하기 위해서는 미이라, 팔로워, 일부 "를 포함해 보통 28mm 또는 20mm 크기의 미니어처 20개가 필요하다.언데드(Undead")와 고고학적 탐험대의 멤버들, 그리고 그들의 지역 운반선들. 또한 12면 주사위, 6면 주사위 한 쌍, 길에 퍼뜨릴 가구, 그리고 사원의 둘레를 나타내는 약 90cm - 36"의 놀이 공간이 필요합니다.
이번 호에는 게임의 규칙과 매우 완벽한 “fast reference” 테이블(플레이를 위해 필요한 항목만 있음)의 두 가지 측면에 더하여 "를 제공합니다.캐릭터 카드&인용문에는 각 주인공의 특성과 경로(복도, 룸, 문 등) 구성을 위한 타일(인쇄, 붙여넣기, 자르기 등)이 포함되어 있습니다. 사실, DNW!는 게임 중 경로의 무작위 구성을 포함하는데, 이것은 각각의 매치를 다른 것과 매우 다르게 만들고 “solo 모드”에서도 게임을 즐길 수 있게 하는 요소이다.
네티크리스 깨지마!는 3차원 테이블 상판 게임으로, 3차원 요소를 포함한 지도에서 미니어처와 플레이를 한다. 꽤 전통적인 던전 크롤러이므로 캐릭터(미니어처)가 미이라 석관 홀에 도달하고 보물을 수집하기 위해 방과 복도를 이동합니다. 게임을 좀 더 특별하게 만드는 것은 캐릭터가 코너를 돌거나 문을 열 때마다 경로와 적들의 무작위 생성이다.
식민지 시대 혹은 이국적인 미니어처 게임의 오랜 친구들과 캐주얼한 선수들 또는 아이들 모두를 만족시키기 위해 규칙은 매우 간단하지만 몰입적이다. 한 게임에는 한 명에서 여섯 명까지 다양한 선수들이 참여할 수 있다.
DNWN을 하기 위해서는 미이라, 팔로워, 일부 "를 포함해 보통 28mm 또는 20mm 크기의 미니어처 20개가 필요하다.언데드(Undead")와 고고학적 탐험대의 멤버들, 그리고 그들의 지역 운반선들. 또한 12면 주사위, 6면 주사위 한 쌍, 길에 퍼뜨릴 가구, 그리고 사원의 둘레를 나타내는 약 90cm - 36"의 놀이 공간이 필요합니다.
이번 호에는 게임의 규칙과 매우 완벽한 “fast reference” 테이블(플레이를 위해 필요한 항목만 있음)의 두 가지 측면에 더하여 "를 제공합니다.캐릭터 카드&인용문에는 각 주인공의 특성과 경로(복도, 룸, 문 등) 구성을 위한 타일(인쇄, 붙여넣기, 자르기 등)이 포함되어 있습니다. 사실, DNW!는 게임 중 경로의 무작위 구성을 포함하는데, 이것은 각각의 매치를 다른 것과 매우 다르게 만들고 “solo 모드”에서도 게임을 즐길 수 있게 하는 요소이다.
An expedition, composed of subjects of various backgrounds (there are distinguished Egyptologists, valiant officers of Her Majesty, archaeologists in search of notoriety with their daughters, treasures hunters of every ream etc., and their respective carriers), runs through the corridors and rooms of an ancient Egyptian Temple miraculously remained intact in the sands of the desert, in search of treasures and precious finds. But there are those who make good guard. And, above all, the Eternal Sleep of the Queen's Spirit is very heavy, but not entirely bombproof.
Do Not Wake Up Netiqrys! is a three-dimensional tabletop game, which is played with miniatures and on a map containing three-dimensional elements. It is a quite traditional dungeon crawler, so your characters (miniatures) move on rooms and corridors in order to reach the Hall of the Sarcophagus of the Mummy and to collect treasures. What makes the game a bit particular is the random generation of the path and of the enemies every time the characters turn a corner or open a door.
The rules are very simple but immersive, in order to satisfy both old friends of colonial or exotic miniature games and casual players or children. A game can involve a number of players ranging from one to six.
To play DNWN! it is necessary to have about twenty miniatures, normally in 28 or 20mm, including the Mummy, some of her Followers, some "Undead", as well as members of the archaeological expedition and their local carriers. You also need a 12-sided dice, a pair of 6-sided dice, some furniture to be disseminated on the path and a play area of about 90 cm - 36" per side, which will represent the perimeter of the Temple, within which the path will have to wind.
Everything else you will need is present in this issue that, in addition to the rules of the game and two sides of very complete “fast reference” tables (to play you will only need those), provides you with the "Character Cards", containing the characteristics of each of the protagonists, and also with the tiles for the construction of the path (including corridors, rooms, doors and so on) as you see it in the photos, to print, paste and crop. In fact, DNWN! involves the random construction of the path during the game, an element that makes each match deeply different from any other and that allows the game to be particularly enjoyable even in “solo mode”.
Do Not Wake Up Netiqrys! is a three-dimensional tabletop game, which is played with miniatures and on a map containing three-dimensional elements. It is a quite traditional dungeon crawler, so your characters (miniatures) move on rooms and corridors in order to reach the Hall of the Sarcophagus of the Mummy and to collect treasures. What makes the game a bit particular is the random generation of the path and of the enemies every time the characters turn a corner or open a door.
The rules are very simple but immersive, in order to satisfy both old friends of colonial or exotic miniature games and casual players or children. A game can involve a number of players ranging from one to six.
To play DNWN! it is necessary to have about twenty miniatures, normally in 28 or 20mm, including the Mummy, some of her Followers, some "Undead", as well as members of the archaeological expedition and their local carriers. You also need a 12-sided dice, a pair of 6-sided dice, some furniture to be disseminated on the path and a play area of about 90 cm - 36" per side, which will represent the perimeter of the Temple, within which the path will have to wind.
Everything else you will need is present in this issue that, in addition to the rules of the game and two sides of very complete “fast reference” tables (to play you will only need those), provides you with the "Character Cards", containing the characteristics of each of the protagonists, and also with the tiles for the construction of the path (including corridors, rooms, doors and so on) as you see it in the photos, to print, paste and crop. In fact, DNWN! involves the random construction of the path during the game, an element that makes each match deeply different from any other and that allows the game to be particularly enjoyable even in “solo mode”.
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