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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Daniel Syrový
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아티스트
Ondřej Pavelek
-
인원
게임 소개
Krev a Písek (Blood and Sand)에서 선수들은 경기장에서 정상에 오르려고 노력하는 검투사입니다.
각 플레이어가 카드 한 손으로 라운드를 시작하고, 모두가 몰래 카드 한 장을 선택해 공개해 자신의 선발 공격 가치로 작용한다. 각 플레이어는 자신의 공격에 추가하거나, 방어 카드로 상대의 공격을 물리치거나, 공격을 수정하거나, 수비를 막거나, 패스를 통해 한 턴을 건너뛸 수 있다. 모든 선수가 카드를 잃거나 차례대로 패스를 하면 라운드가 종료되고, 공격 가치가 가장 높은 선수가 승리한다. 그러나 만약 선수가 공격력을 5로 높이면, 그들은 즉시 라운드에서 승리한다.
라운드 승자는 로만 데나리를 받고, 먼저 5 데나리를 획득한 사람이 승리한다.
각 플레이어가 카드 한 손으로 라운드를 시작하고, 모두가 몰래 카드 한 장을 선택해 공개해 자신의 선발 공격 가치로 작용한다. 각 플레이어는 자신의 공격에 추가하거나, 방어 카드로 상대의 공격을 물리치거나, 공격을 수정하거나, 수비를 막거나, 패스를 통해 한 턴을 건너뛸 수 있다. 모든 선수가 카드를 잃거나 차례대로 패스를 하면 라운드가 종료되고, 공격 가치가 가장 높은 선수가 승리한다. 그러나 만약 선수가 공격력을 5로 높이면, 그들은 즉시 라운드에서 승리한다.
라운드 승자는 로만 데나리를 받고, 먼저 5 데나리를 획득한 사람이 승리한다.
In Krev a Písek (Blood and Sand), players are gladiators who are trying to come out on top in the arena.
Each player starts the round with a hand of cards, and everyone secretly chooses and reveals a single card to serve as their starting attack value. In turn, each player plays a card to add to their attack, repel an opponent's attack with a defense card, or modify an attack or prevent a defense; alternatively, a player can pass to skip one turn. If all players are out of cards or pass in turn, the round ends, and whoever has the highest attack value wins. If, however, a player would increase their attack value to 5, they win the round immediately.
The round's winner receives Roman denarii, and whoever first collects 5 Roman denarii wins.
Each player starts the round with a hand of cards, and everyone secretly chooses and reveals a single card to serve as their starting attack value. In turn, each player plays a card to add to their attack, repel an opponent's attack with a defense card, or modify an attack or prevent a defense; alternatively, a player can pass to skip one turn. If all players are out of cards or pass in turn, the round ends, and whoever has the highest attack value wins. If, however, a player would increase their attack value to 5, they win the round immediately.
The round's winner receives Roman denarii, and whoever first collects 5 Roman denarii wins.
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