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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-8 명
BGG추천: 1-8+ 명 -
게임시간
30-90 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Matt Robertson (I), Greg Vallee
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아티스트
-
인원
게임 소개
이것은 제2차 세계 대전 전차의 교전 게임이다. 미니 탱크를 사용하여 3D 지형에서 하는 2인 2조 게임이다. 각 측은 1~4대의 제2차 세계 대전 시대 전차를 통제한다. 한쪽이 마지막 탱크를 잃거나 미리 정해진 목표를 달성하면 게임은 끝납니다.
주사위 할당 게임이며 각 탱크는 기본 d6 5개와 특수 리더 d6 1개로 게임을 시작합니다. 이 주사위들은 각 탱크가 내리는 명령 결정을 구성하며 플레이어가 주사위를 활성화 지점에 할당할 때 주어진 라운드에서 어떤 액션을 취할 수 있는지 결정한다.
탱크 지휘관들은 피해가 누적됨에 따라 일시적으로 또는 영구적으로 전투의 압박과 혼란을 나타내는 지휘 주사위를 잃을 수 있으므로 주의해야 한다. 또한, 탱크는 특정 탱크 기능을 무력화하는 물리적 피해를 입을 것이다.
전차장으로서 대결의 위험/보상을 측정해야 한다. 주도권 시스템은 전쟁의 안개를 만들고 적이 언제 움직일 것인지, 적이 어떤 기동을 갖추고 있는지에 대한 불확실성을 조성한다.
전차 지휘관의 단추를 채우십시오. 적이 시야에 들어오고, 이제 용기가 테스트되고, 전투의 연기가 걷히면 확고한 자만이 나타날 것입니다.
—설계자의 설명
주사위 할당 게임이며 각 탱크는 기본 d6 5개와 특수 리더 d6 1개로 게임을 시작합니다. 이 주사위들은 각 탱크가 내리는 명령 결정을 구성하며 플레이어가 주사위를 활성화 지점에 할당할 때 주어진 라운드에서 어떤 액션을 취할 수 있는지 결정한다.
탱크 지휘관들은 피해가 누적됨에 따라 일시적으로 또는 영구적으로 전투의 압박과 혼란을 나타내는 지휘 주사위를 잃을 수 있으므로 주의해야 한다. 또한, 탱크는 특정 탱크 기능을 무력화하는 물리적 피해를 입을 것이다.
전차장으로서 대결의 위험/보상을 측정해야 한다. 주도권 시스템은 전쟁의 안개를 만들고 적이 언제 움직일 것인지, 적이 어떤 기동을 갖추고 있는지에 대한 불확실성을 조성한다.
전차 지휘관의 단추를 채우십시오. 적이 시야에 들어오고, 이제 용기가 테스트되고, 전투의 연기가 걷히면 확고한 자만이 나타날 것입니다.
—설계자의 설명
This is a WWII Tank skirmish game. It is primarily a two player (two team) game played on 3d terrain using miniature tanks. Each side controls 1 to 4 WWII era tanks in a fast-paced skirmish game of tank-on-tank warfare. The game is over when one side loses their last tank or when a pre-determined objective has been met.
This is a dice allocation game and each tank starts the game with 5 basic d6 and 1 special leader d6. These dice constitute the command decisions made by each tank and will determine which actions can be taken by that take in a give round as players allocate dice to activation spots.
Tank commanders must be careful for as damage accumulates they can lose command dice temporarily or permanently representing the pressures and confusion of battle. Additionally, tanks will take physical damage disabling specific tank functions.
As a tank commander you must gauge the risk/reward of confrontation. The initiative system creates a fog of war and uncertainty on when your enemy will move and what maneuvers they have in store.
Button up your tank commanders, the enemy is in sight, now the mettle is tested and only the steadfast will emerge once the smoke of battle clears.
—description from the designer
This is a dice allocation game and each tank starts the game with 5 basic d6 and 1 special leader d6. These dice constitute the command decisions made by each tank and will determine which actions can be taken by that take in a give round as players allocate dice to activation spots.
Tank commanders must be careful for as damage accumulates they can lose command dice temporarily or permanently representing the pressures and confusion of battle. Additionally, tanks will take physical damage disabling specific tank functions.
As a tank commander you must gauge the risk/reward of confrontation. The initiative system creates a fog of war and uncertainty on when your enemy will move and what maneuvers they have in store.
Button up your tank commanders, the enemy is in sight, now the mettle is tested and only the steadfast will emerge once the smoke of battle clears.
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