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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Chris Doelle, Michael Wright
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아티스트
Chris Doelle
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인원
게임 소개
실제 통계를 기반으로 고등학교, 대학교 및 프로 농구 팀을 플레이할 수 있는 종합 농구 시뮬레이션입니다.
다양한 공격 및 방어 통계 범주에서 팀\의 등급을 조정하는 초기 설정 후, 주사위를 굴리고 해당 팀에서 적절한 차트를 참조하여 플레이를 해결한다.
플레이어는 "을 지출하여 롤을 조정할 수 있습니다;특정 플레이의 결과에 영향을 미치는 코칭 포인트". 이것은 종종 매우 주사위로 움직이는 게임 장르에 전략적인 게임플레이 요소를 추가한다.
예: A팀은 공격 리바운드를 매우 잘할 수 있다. 슛이 빗나갔을 때, 그들은 좋은 평가를 받지 못한 팀들보다 리바운드를 잡을 수 있는 더 좋은 기회를 가질 것이다. 코칭 포인트를 사용하여 이러한 결과를 수정할 수 있습니다. 중요한 순간에 그렇게 하는 것은 경기 결과에 큰 영향을 미칠 수 있다.
—디자이너의 설명
다양한 공격 및 방어 통계 범주에서 팀\의 등급을 조정하는 초기 설정 후, 주사위를 굴리고 해당 팀에서 적절한 차트를 참조하여 플레이를 해결한다.
플레이어는 "을 지출하여 롤을 조정할 수 있습니다;특정 플레이의 결과에 영향을 미치는 코칭 포인트". 이것은 종종 매우 주사위로 움직이는 게임 장르에 전략적인 게임플레이 요소를 추가한다.
예: A팀은 공격 리바운드를 매우 잘할 수 있다. 슛이 빗나갔을 때, 그들은 좋은 평가를 받지 못한 팀들보다 리바운드를 잡을 수 있는 더 좋은 기회를 가질 것이다. 코칭 포인트를 사용하여 이러한 결과를 수정할 수 있습니다. 중요한 순간에 그렇게 하는 것은 경기 결과에 큰 영향을 미칠 수 있다.
—디자이너의 설명
A comprehensive basketball simulation with the capability of playing high school, college, and professional basketball teams based on their real stats.
After the initial setup, which adjusts a team\'s ratings in various offensive and defensive statistical categories, the play is resolved by rolling dice and consulting the appropriate chart on the applicable team.
Players can adjust the rolls by spending "Coaching Points" that affect the outcome of particular plays. This adds a strategic gameplay element to a genre of games that is often very dice-driven.
Example: Team A may be very good at offensive rebounds. When a shot is missed, they would have a better chance of grabbing a rebound than teams without as good ratings. By spending coaching points, those results can be modified. Doing so at key moments can have a huge effect on the game outcome.
—description from the designer
After the initial setup, which adjusts a team\'s ratings in various offensive and defensive statistical categories, the play is resolved by rolling dice and consulting the appropriate chart on the applicable team.
Players can adjust the rolls by spending "Coaching Points" that affect the outcome of particular plays. This adds a strategic gameplay element to a genre of games that is often very dice-driven.
Example: Team A may be very good at offensive rebounds. When a shot is missed, they would have a better chance of grabbing a rebound than teams without as good ratings. By spending coaching points, those results can be modified. Doing so at key moments can have a huge effect on the game outcome.
—description from the designer
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