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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-30 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jeremy Dawson
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아티스트
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인원
게임 소개
30장의 양면 카드를 사용하여 회로 보드를 만듭니다. 전략적으로 당신의 폰을 충전 포인트에서 마스터 노드로 이동하고 충전 카드를 수집하고 플레이하세요. 회로 기판의 경로를 변경하거나 상대가 원하지 않을 때 강제로 이동시킬 수 있습니다. 목표는 마스터 노드로 돌아가 다른 플레이어를 제거하기 전에 충전 지점에 도달할 수 있는 경로를 구축하고 협상하는 것입니다.
게임 방법:
회로 보드 카드 #1을 가지고 모든 플레이어 사이에 번호가 매겨진 측면을 위로 하여 놓습니다. 각 플레이어는 컬러 폰을 선택하여 카드 #1의 컬러 노드에 배치합니다충전 포인트 회로 보드 카드(#2-#7): 각 카드마다 다른 색상의 충전 포인트가 있습니다.
각 플레이어는 자신의 폰\" 색상에 해당하는 CHARGE POINT 카드를 가져가고 나머지 CHARGE POINT 카드는 이제 치워지고 더 이상 사용되지 않습니다.
나머지 회로판 카드(#8 - #30)는 셔플링되고 각 플레이어에게 추가로 3개가 주어지므로 이제 각 플레이어는 4개의 회로판 카드(CHARGE POINT 카드 포함)를 손에 들고 있다. 나머지는 치운다.
골드백 미니 카드(무브먼트 및 특정 액션 카드)는 셔플링되고 자체 데크(아래를 향함)에 배치됩니다. 녹색 액션 미니 카드는 각각의 해당 더미(6개)로 분리되어 위를 향하도록 배치됩니다.
턴: 각 턴마다 플레이어는 원하는 조합의 미니 카드 2장을 선택합니다.
플레이어는 원하는 만큼 많은 미니 카드를 손에 넣을 수 있으며, 각 턴 동안 임의의 순서로 임의의 양의 미니 카드를 플레이할 수 있다ard(즉, 가장 긴 에지에서 가장 긴 에지까지 등 - 요점을 알 수 있습니다).
게임 방법:
회로 보드 카드 #1을 가지고 모든 플레이어 사이에 번호가 매겨진 측면을 위로 하여 놓습니다. 각 플레이어는 컬러 폰을 선택하여 카드 #1의 컬러 노드에 배치합니다충전 포인트 회로 보드 카드(#2-#7): 각 카드마다 다른 색상의 충전 포인트가 있습니다.
각 플레이어는 자신의 폰\" 색상에 해당하는 CHARGE POINT 카드를 가져가고 나머지 CHARGE POINT 카드는 이제 치워지고 더 이상 사용되지 않습니다.
나머지 회로판 카드(#8 - #30)는 셔플링되고 각 플레이어에게 추가로 3개가 주어지므로 이제 각 플레이어는 4개의 회로판 카드(CHARGE POINT 카드 포함)를 손에 들고 있다. 나머지는 치운다.
골드백 미니 카드(무브먼트 및 특정 액션 카드)는 셔플링되고 자체 데크(아래를 향함)에 배치됩니다. 녹색 액션 미니 카드는 각각의 해당 더미(6개)로 분리되어 위를 향하도록 배치됩니다.
턴: 각 턴마다 플레이어는 원하는 조합의 미니 카드 2장을 선택합니다.
플레이어는 원하는 만큼 많은 미니 카드를 손에 넣을 수 있으며, 각 턴 동안 임의의 순서로 임의의 양의 미니 카드를 플레이할 수 있다ard(즉, 가장 긴 에지에서 가장 긴 에지까지 등 - 요점을 알 수 있습니다).
Build the circuit board with the help of 30 double-sided cards. Move strategically your pawn from a CHARGE POINT to the MASTER NODE and collect and play the charge cards. You can change the circuit board\'s pathways, or force your opponents to move when they don’t want to. The goal: build and negotiate the pathways to reach your charge point, before returning to the master node and eliminate other players.
How to Play:
Take circuit-board card #1 and put it with the numbered side face-up between all the players. Each player chooses a coloured pawn and places it on the matching coloured NODE of card #1.
The CHARGE POINT circuit-board cards (#2-#7): each have a different coloured charge point.
Each player takes the CHARGE POINT card that corresponds to their pawn\'s colour and the rest of the CHARGE POINT cards are now put away and no longer used.
The remaining circuit-board cards (#8 - #30) are shuffled and each player is dealt an additional 3 so each player now has 4 circuit-board cards in hand (which includes their CHARGE POINT card). The rest is put away.
The gold-back mini cards (movement and certain action cards) are shuffled and placed in their own deck (face down). The green action mini cards are separated into their own corresponding piles (6 of them) and placed face up.
Turns:
Each turn a player selects 2 mini cards of any combination that they wish to take.
A player can have as many mini cards in hand as they wish, and may play any amount of mini cards in any order during their turn
Each turn a player may also play (but does not have to) a single circuit-board card at any point in their turn, any way up and in any orientation, as long as it connects to a corresponding edge of another card (i.e. longest edge to longest edge, etc - you get the gist).
How to Play:
Take circuit-board card #1 and put it with the numbered side face-up between all the players. Each player chooses a coloured pawn and places it on the matching coloured NODE of card #1.
The CHARGE POINT circuit-board cards (#2-#7): each have a different coloured charge point.
Each player takes the CHARGE POINT card that corresponds to their pawn\'s colour and the rest of the CHARGE POINT cards are now put away and no longer used.
The remaining circuit-board cards (#8 - #30) are shuffled and each player is dealt an additional 3 so each player now has 4 circuit-board cards in hand (which includes their CHARGE POINT card). The rest is put away.
The gold-back mini cards (movement and certain action cards) are shuffled and placed in their own deck (face down). The green action mini cards are separated into their own corresponding piles (6 of them) and placed face up.
Turns:
Each turn a player selects 2 mini cards of any combination that they wish to take.
A player can have as many mini cards in hand as they wish, and may play any amount of mini cards in any order during their turn
Each turn a player may also play (but does not have to) a single circuit-board card at any point in their turn, any way up and in any orientation, as long as it connects to a corresponding edge of another card (i.e. longest edge to longest edge, etc - you get the gist).
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