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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-3 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Thomas Wells
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아티스트
Thomas Wells
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인원
게임 소개
공급과 수요에서 당신은 국경 내에서 생산과 소비의 필요성을 균형 있게 조정하는 국가의 지도자 역할을 한다.
불행하게도, 세상에는 무한한 잉여가 없기 때문에, 여러분은 붕괴로부터 스스로를 보호하고 새로운 미래를 계획하기 위해 자원을 효율적으로 관리해야 할 것입니다.
수급은 3인 전용으로 설계되었습니다. 매 라운드마다 참가자들은 "를 통해 생산 능력을 얻게 됩니다;I Cut, You Choose" 메커니즘을 선택한 다음 작업 매트릭스에서 작업을 차례로 선택합니다. 플레이어는 상품을 생산하여 자신의 영역을 가로질러 상대방에게 판매하며, 이는 효과적으로 공격으로 기능한다.
게임은 플레이어의 포인트 공급 수준으로 전 세계 포인트 공급이 고갈될 때 종료됩니다. 게임이 종료되고, 대출금 상환 후 승자가 결정된다.
수요와 공급은 상호 연결의 게임이며, 그 모든 것이 수반됩니다.
불행하게도, 세상에는 무한한 잉여가 없기 때문에, 여러분은 붕괴로부터 스스로를 보호하고 새로운 미래를 계획하기 위해 자원을 효율적으로 관리해야 할 것입니다.
수급은 3인 전용으로 설계되었습니다. 매 라운드마다 참가자들은 "를 통해 생산 능력을 얻게 됩니다;I Cut, You Choose" 메커니즘을 선택한 다음 작업 매트릭스에서 작업을 차례로 선택합니다. 플레이어는 상품을 생산하여 자신의 영역을 가로질러 상대방에게 판매하며, 이는 효과적으로 공격으로 기능한다.
게임은 플레이어의 포인트 공급 수준으로 전 세계 포인트 공급이 고갈될 때 종료됩니다. 게임이 종료되고, 대출금 상환 후 승자가 결정된다.
수요와 공급은 상호 연결의 게임이며, 그 모든 것이 수반됩니다.
In Supply and Demand, you play the leader of a country balancing the needs of production and consumption within your borders.
Unfortunately, the world does not have an unlimited surplus, so you will need to efficiently manage your resources to protect yourself from collapse and chart a new future.
Supply and Demand is designed for exclusively 3 players. Each round, players will receive production capacity through an "I Cut, You Choose" mechanism, and then will take turns selecting actions on an action matrix. Players produce goods and sell them across their territory to their opponents, which effectively functions as an attack.
The game ends when a global supply of points is depleted to the level of a player\'s supply of points. The game ends, and a winner is determined after repayment of loans.
Supply and Demand is a game of interconnection, and all that entails.
Unfortunately, the world does not have an unlimited surplus, so you will need to efficiently manage your resources to protect yourself from collapse and chart a new future.
Supply and Demand is designed for exclusively 3 players. Each round, players will receive production capacity through an "I Cut, You Choose" mechanism, and then will take turns selecting actions on an action matrix. Players produce goods and sell them across their territory to their opponents, which effectively functions as an attack.
The game ends when a global supply of points is depleted to the level of a player\'s supply of points. The game ends, and a winner is determined after repayment of loans.
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