-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-99 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
그 선수들은 두 개의 정당을 형성한다. 모든 사람들은 미리 결정해야 할 내기를 틸에 넣는다. 두 명의 선수가 신호원의 위치를 넘겨받아 철도 장벽의 폐쇄와 개방을 처리한다. 한 파티는 C에서 시작하고, 다른 파티는 D에서 시작한다. 선수들이 교대로 주사위를 굴리고 움직인다. 첫 번째 던지기가 떨어지고 나면 신호수들의 작업이 시작된다. 직선 던지기(2, 4, 6)가 던져진 경우, 철도를 나타내는 스트립은 II에 위치하고, 홀수(1, 3, 5)가 던져진 경우 I에 위치한다. 이것은 던질 때마다 해야 하며, 이것은 교대로 시골길을 대표하는 파란색 줄무늬를 차단할 것이다. 철도 건널목이 폐쇄되면 선수들은 다시 열릴 때까지 멈춰야 한다.
E-F는 두 대의 차가 나란히 달릴 수 없는 다리를 제시한다. 만약 선수가 다리에 와서 마주 오는 차에 의해 점유된다면, 그는 다리가 자유로울 때까지 E나 F에서 기다려야 한다. 또한, 어떤 플레이어도 같은 방향으로 움직이는 차를 추월할 수는 없지만, 그 뒤의 다음 공간을 차지해야 한다마주 오는 두 대의 차가 도로의 같은 공간에 멈춘다면, 이것은 충돌을 의미한다. 그리고 나서 두 선수는 함께 주사위를 굴려야 한다. 낮은 공은 게임에서 제외되고, 다른 공은 10칸 뒤로 이동한다.
차선의 반대쪽 끝에 먼저 도착하는 사람은 틸의 내용물의 절반과 그의 일행에게 포인트를 주고, 상대방의 첫 번째 차보다 먼저 도착하는 각각의 추가 차에 대해서는 다른 포인트를 준다. 반대당의 첫 번째 승자는 연장 내용의 4분의 1을 받는다. 마지막 분기가 아직 남아 있다. 게임은 한 팀이 30점을 얻을 때까지 반복된다. 이 정당은 나머지를 당원들에게 균등하게 분배한다.
—사용자 요약
E-F는 두 대의 차가 나란히 달릴 수 없는 다리를 제시한다. 만약 선수가 다리에 와서 마주 오는 차에 의해 점유된다면, 그는 다리가 자유로울 때까지 E나 F에서 기다려야 한다. 또한, 어떤 플레이어도 같은 방향으로 움직이는 차를 추월할 수는 없지만, 그 뒤의 다음 공간을 차지해야 한다마주 오는 두 대의 차가 도로의 같은 공간에 멈춘다면, 이것은 충돌을 의미한다. 그리고 나서 두 선수는 함께 주사위를 굴려야 한다. 낮은 공은 게임에서 제외되고, 다른 공은 10칸 뒤로 이동한다.
차선의 반대쪽 끝에 먼저 도착하는 사람은 틸의 내용물의 절반과 그의 일행에게 포인트를 주고, 상대방의 첫 번째 차보다 먼저 도착하는 각각의 추가 차에 대해서는 다른 포인트를 준다. 반대당의 첫 번째 승자는 연장 내용의 4분의 1을 받는다. 마지막 분기가 아직 남아 있다. 게임은 한 팀이 30점을 얻을 때까지 반복된다. 이 정당은 나머지를 당원들에게 균등하게 분배한다.
—사용자 요약
The players form two parties. Everyone puts a bet to be determined in advance into the till. Two players take over the positions of the signalmen and handle the closing and opening of the railway barriers. One party starts at C, the other at D. The players take turns rolling the die and moving. After the first throw has fallen, the work of the signalmen begins. If a straight throw (2, 4, 6) has been thrown, the strip representing the railway is positioned on II, if odd (1, 3 , 5) is thrown, it is on I. This is to be done after each throw, and this will alternately block the blue stripe representing the country road. If the railway crossing is closed, the players have to stop till it opens again.
E-F presents a bridge on which 2 cars cannot drive side by side. If a player comes to the bridge and this is occupied by an oncoming car, he has to wait at E or F until the bridge is free. Also, no player can overtake a car moving in the same direction, but must occupy the next space behind it.
If two oncoming cars come to a stop on the same space on the road, this means a collision. The two players then have to roll the dice together. The lower throw is eliminated from the game, the other moves back 10 spaces.
Whoever reaches the opposite end of the lane first gets half the contents of the till and his party a point, and for each additional car that arrives earlier than the first car of the other party, another point. The first winner of the opposing party receives a quarter of the contents of the till. The last quarter remains in the till. The game is repeated until one party has 30 points. This party distributes the remainder in the till evenly among its members.
—user summary
E-F presents a bridge on which 2 cars cannot drive side by side. If a player comes to the bridge and this is occupied by an oncoming car, he has to wait at E or F until the bridge is free. Also, no player can overtake a car moving in the same direction, but must occupy the next space behind it.
If two oncoming cars come to a stop on the same space on the road, this means a collision. The two players then have to roll the dice together. The lower throw is eliminated from the game, the other moves back 10 spaces.
Whoever reaches the opposite end of the lane first gets half the contents of the till and his party a point, and for each additional car that arrives earlier than the first car of the other party, another point. The first winner of the opposing party receives a quarter of the contents of the till. The last quarter remains in the till. The game is repeated until one party has 30 points. This party distributes the remainder in the till evenly among its members.
—user summary
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
520
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18