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BGG랭킹
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인원
2-6 명
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게임시간
0-0 분
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0+
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게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
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인원
게임 소개
마라톤 경주는 1908년 올림픽 마라톤 코스를 바탕으로 한 167개의 스페이스 트랙이 있으며 윈저 성에서 화이트 시티 스타디움까지 위치해 있다.
"에 착지하는 선수들;INN" 공간은 궁극적으로 그들을 경주의 선두에 둘 수 있는 훨씬 더 긴 대안 트랙으로 우회할 수밖에 없다. (아마도, 이것은 파커 브라더스의 유사한 생각을 암시한다.). 파치시 변종, "Pollyanna, 5년 후.) "도 있다;"가 있는 뱀과 사다리 스타일의 정비사;STILE" 공간은 선수들을 전진시키고 "LOSE" 공간은 공간을 (때로는 매우 극적으로) 되돌려 보냅니다.
오버슈팅 없이 정확하게 167에 착륙한 첫 번째 선수가 승리하고, 선수들은 (상상의) 트로피를 받기 위해 줄을 선다.
(이 정보는 브라이언 러브\의 1978년 책 "에서 추론한 것이다;게임을 하다." 게임의 실제 복사본의 소유자가 제공할 수 있는 확장된 설명이나 수정사항으로 수정하십시오.)
"에 착지하는 선수들;INN" 공간은 궁극적으로 그들을 경주의 선두에 둘 수 있는 훨씬 더 긴 대안 트랙으로 우회할 수밖에 없다. (아마도, 이것은 파커 브라더스의 유사한 생각을 암시한다.). 파치시 변종, "Pollyanna, 5년 후.) "도 있다;"가 있는 뱀과 사다리 스타일의 정비사;STILE" 공간은 선수들을 전진시키고 "LOSE" 공간은 공간을 (때로는 매우 극적으로) 되돌려 보냅니다.
오버슈팅 없이 정확하게 167에 착륙한 첫 번째 선수가 승리하고, 선수들은 (상상의) 트로피를 받기 위해 줄을 선다.
(이 정보는 브라이언 러브\의 1978년 책 "에서 추론한 것이다;게임을 하다." 게임의 실제 복사본의 소유자가 제공할 수 있는 확장된 설명이나 수정사항으로 수정하십시오.)
"The Marathon Race" is a roll-and-move race game with a 167-space track based on the marathon course at the 1908 Olympics, with locations from Windsor Castle to White City Stadium.
Players landing on the "INN" spaces are compelled to divert on to the far longer alternative tracks that may ultimately place them at the head of the race. (Perhaps coincidentally, this presages a similar idea in Parker Bros. Pachisi variant, "Pollyanna," five years later.) There is also a "Snakes and Ladders"-style mechanic in which "STILE" spaces send players forward and "LOSE" spaces send them (sometimes very dramatically) back.
The first player to land on 167 exactly, without overshooting, wins; players then "line up" in order to receive the (imaginary) trophy.
(This information is extrapolated from Brian Love\'s 1978 book "Play the Game." Please modify with any expanded description or corrections that can be provided by the owner of a physical copy of the game.)
Players landing on the "INN" spaces are compelled to divert on to the far longer alternative tracks that may ultimately place them at the head of the race. (Perhaps coincidentally, this presages a similar idea in Parker Bros. Pachisi variant, "Pollyanna," five years later.) There is also a "Snakes and Ladders"-style mechanic in which "STILE" spaces send players forward and "LOSE" spaces send them (sometimes very dramatically) back.
The first player to land on 167 exactly, without overshooting, wins; players then "line up" in order to receive the (imaginary) trophy.
(This information is extrapolated from Brian Love\'s 1978 book "Play the Game." Please modify with any expanded description or corrections that can be provided by the owner of a physical copy of the game.)
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