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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-150 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Zoltán Simon
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아티스트
Balázs Bodnár, Buzzkill, Gergely Nagy
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인원
게임 소개
마녀사냥에 의해 혼란에 빠진 세상에서 인류는 살아남기 위해 고군분투한다. 그러나 투쟁과 함께 부흥을 위한 노력이 뒤따른다. 보이지 않는 영역은 위험하지만, 탐욕에 의해 먼저 파괴되지 않는다면 새로운 미래의 토대를 마련할 수도 있다.
보이지 않는 도메인에서 플레이어는 고유한 데크를 사용하여 세 라운드에 걸쳐 승리 포인트를 놓고 경쟁한다. 결국에는 승점이 가장 많은 선수가 이긴다. 라운드 동안, 각 플레이어는 카드를 사용하여 액션을 수행할 수 있습니다. 동작은 새로운 유닛을 모집하여 이동하고, 영역 능력을 활성화하며, 위치 이점을 위해 다양한 기동을 수행하는 데 사용됩니다.
각 라운드의 마지막에 도메인을 제어하기 위해 승리 포인트가 점수가 매겨진다. 그들은 또한 플레이어들이 주어진 영역의 능력을 사용하도록 한다. 황야에서는 강력한 블러드샤드를 위한 다양한 퀘스트를 완료할 수 있습니다.
각 플레이어는 순서대로 동작을 수행할 수 있지만 각 동작 유형 중 하나만 수행할 수 있습니다. 특정 능력과 소중한 블러드샤드만 있으면 이 한계를 뛰어넘을 수 있어 게임 속도를 조작할 수 있다.
첫 번째 플레이어가 카드를 다 쓰면 라운드가 종료됩니다. 다른 모든 사람들은 한 번 더 경기를 할 수 있고, 라운드를 끝낸 선수는 무료 보너스 액션을 받는다. 이 보너스 액션을 염두에 두고, 가능한 한 빨리 손을 놀리는 것이 가치가 있을지도 모른다. 하지만 게임을 잘 읽는 일부 선수들은 보너스를 다른 선수들에게 맡김으로써 훨씬 더 좋은 거래를 할 수 있다.
핵심은 당신의 선택을 신중하게 평가하고, 당신에게 유리한 능력을 사용하고, 당신의 행동을 정확하게 시간을 맞추는 것이다. 이것을 할 수 있는 사람들은 보이지 않는 도메인을 지배할 수 있다.
보이지 않는 도메인에서 플레이어는 고유한 데크를 사용하여 세 라운드에 걸쳐 승리 포인트를 놓고 경쟁한다. 결국에는 승점이 가장 많은 선수가 이긴다. 라운드 동안, 각 플레이어는 카드를 사용하여 액션을 수행할 수 있습니다. 동작은 새로운 유닛을 모집하여 이동하고, 영역 능력을 활성화하며, 위치 이점을 위해 다양한 기동을 수행하는 데 사용됩니다.
각 라운드의 마지막에 도메인을 제어하기 위해 승리 포인트가 점수가 매겨진다. 그들은 또한 플레이어들이 주어진 영역의 능력을 사용하도록 한다. 황야에서는 강력한 블러드샤드를 위한 다양한 퀘스트를 완료할 수 있습니다.
각 플레이어는 순서대로 동작을 수행할 수 있지만 각 동작 유형 중 하나만 수행할 수 있습니다. 특정 능력과 소중한 블러드샤드만 있으면 이 한계를 뛰어넘을 수 있어 게임 속도를 조작할 수 있다.
첫 번째 플레이어가 카드를 다 쓰면 라운드가 종료됩니다. 다른 모든 사람들은 한 번 더 경기를 할 수 있고, 라운드를 끝낸 선수는 무료 보너스 액션을 받는다. 이 보너스 액션을 염두에 두고, 가능한 한 빨리 손을 놀리는 것이 가치가 있을지도 모른다. 하지만 게임을 잘 읽는 일부 선수들은 보너스를 다른 선수들에게 맡김으로써 훨씬 더 좋은 거래를 할 수 있다.
핵심은 당신의 선택을 신중하게 평가하고, 당신에게 유리한 능력을 사용하고, 당신의 행동을 정확하게 시간을 맞추는 것이다. 이것을 할 수 있는 사람들은 보이지 않는 도메인을 지배할 수 있다.
In a world plunged into chaos by the Witchplauge, humanity grapples to survive. But with struggle, comes the endeavor for revival. The Unseen Domains are treacherous, but might lay the foundations of a new future if it is not destroyed by greed first.
In Unseen Domains the players compete for victory points over three rounds using their unique decks. In the end, the player who has the most victory points wins. During the rounds, each player can perform actions by playing their cards. Actions are used to recruit new units and move them, activate area abilities, and perform various maneuvers for a positional advantage.
Victory points are scored for controlling the domains at the end of each round. They also let the players use the given area\'s abilities. In the Wilderness, various quests can be completed for powerful Bloodshards.
Each player can perform actions in their turn, but only one of each action type. With certain abilities, and the precious Bloodshards, this limitation can be exceeded, so the pace of the game can be manipulated.
Once the first player has run out of cards, the round ends. Everyone else has one more turn to play, and the player who ended the round gets a free bonus action. With this bonus action in mind, it might be worth it to play your hand as early as possible. But some players who read the game well can make an even better deal by leaving the bonus to the others.
The key is to carefully assess your options, use the abilities to your advantage and time your actions right. Those who can do this can dominate the Unseen Domains.
In Unseen Domains the players compete for victory points over three rounds using their unique decks. In the end, the player who has the most victory points wins. During the rounds, each player can perform actions by playing their cards. Actions are used to recruit new units and move them, activate area abilities, and perform various maneuvers for a positional advantage.
Victory points are scored for controlling the domains at the end of each round. They also let the players use the given area\'s abilities. In the Wilderness, various quests can be completed for powerful Bloodshards.
Each player can perform actions in their turn, but only one of each action type. With certain abilities, and the precious Bloodshards, this limitation can be exceeded, so the pace of the game can be manipulated.
Once the first player has run out of cards, the round ends. Everyone else has one more turn to play, and the player who ended the round gets a free bonus action. With this bonus action in mind, it might be worth it to play your hand as early as possible. But some players who read the game well can make an even better deal by leaving the bonus to the others.
The key is to carefully assess your options, use the abilities to your advantage and time your actions right. Those who can do this can dominate the Unseen Domains.
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