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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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-
인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-45 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Linh Nguyen
-
아티스트
Linh Nguyen
-
인원
게임 소개
-===**** 곧 출시 ***===-
STORY
~~~
먼 미래를 배경으로. 인간은 자동차와 경주를 하거나 싸움을 함으로써 매년 경기를 함으로써 살고 살아남아야 한다.
목표
~~~~~
선택한 게임 모드 유형에 따라 6개의 고유 캐릭터 역할 중 1개와 6개의 고유 차량 중 1개로 게임을 진행합니다.
게임플레이
~~~~~~
게임에는 세 가지 단계가 있습니다.
1) 계획 단계: 플레이어는 다른 두 단계(이동 및 공격)에 대해 이 시간 계획을 사용합니다. 플레이어는 기어 카드를 페이스다운하여 이동 단계를 계획합니다. 또한 이동 단계에 추가하기 위해 파워업 페이스다운을 재생할 수도 있습니다. 다음으로 플레이어는 무기 카드를 얼굴을 아래로 향하게 하여 공격 단계를 계획합니다. 또한 파워업 페이스다운을 통해 공격 단계를 추가할 수도 있습니다.
2) 이동 단계: 플레이어는 계획 단계에서 선택한 기어 카드를 기준으로 차례로 이동을 해결하고 추가된 파워업을 재생합니다.
3) 공격 단계: 플레이어는 계획 단계에서 선택한 무기 카드를 기준으로 차례로 공격을 해결하고 추가된 파워업을 플레이합니다.
3단계를 모두 완료한 후 이를 반올림한 것으로 간주합니다. 그런 다음 우승자가 결정될 때까지 단계를 반복합니다.
WINNING THE GAME
~~~~~~
게임의 승리는 플레이어가 선택한 게임 모드에 따라 결정됩니다. 예를 들어, 경기 모드인 경우 결승선의 첫 번째 선수가 되어야 합니다. 데스매치 모드라면 어느 정도 점수를 얻어야 승리할 수 있다.
GAME MODE
~~~~~
1)경쟁모드
2)클래식레이스모드
3)팀레이스모드
4)플래그모드 포착
5)데스매치모드
6)팀데스매치모드
7)제거모드
게임 통계:
~~~~~
8세+
30-45분
2-6명의 플레이어
게임 유형:
~~~
비대칭
경쟁
협동조합
가족
파티
MECHINESS
~~~
액션큐
버핑
메모리 관리>특정)
동시 작업 선택
게시자의 팀 기반(모드별)
-description을 참조하십시오
STORY
~~~
먼 미래를 배경으로. 인간은 자동차와 경주를 하거나 싸움을 함으로써 매년 경기를 함으로써 살고 살아남아야 한다.
목표
~~~~~
선택한 게임 모드 유형에 따라 6개의 고유 캐릭터 역할 중 1개와 6개의 고유 차량 중 1개로 게임을 진행합니다.
게임플레이
~~~~~~
게임에는 세 가지 단계가 있습니다.
1) 계획 단계: 플레이어는 다른 두 단계(이동 및 공격)에 대해 이 시간 계획을 사용합니다. 플레이어는 기어 카드를 페이스다운하여 이동 단계를 계획합니다. 또한 이동 단계에 추가하기 위해 파워업 페이스다운을 재생할 수도 있습니다. 다음으로 플레이어는 무기 카드를 얼굴을 아래로 향하게 하여 공격 단계를 계획합니다. 또한 파워업 페이스다운을 통해 공격 단계를 추가할 수도 있습니다.
2) 이동 단계: 플레이어는 계획 단계에서 선택한 기어 카드를 기준으로 차례로 이동을 해결하고 추가된 파워업을 재생합니다.
3) 공격 단계: 플레이어는 계획 단계에서 선택한 무기 카드를 기준으로 차례로 공격을 해결하고 추가된 파워업을 플레이합니다.
3단계를 모두 완료한 후 이를 반올림한 것으로 간주합니다. 그런 다음 우승자가 결정될 때까지 단계를 반복합니다.
WINNING THE GAME
~~~~~~
게임의 승리는 플레이어가 선택한 게임 모드에 따라 결정됩니다. 예를 들어, 경기 모드인 경우 결승선의 첫 번째 선수가 되어야 합니다. 데스매치 모드라면 어느 정도 점수를 얻어야 승리할 수 있다.
GAME MODE
~~~~~
1)경쟁모드
2)클래식레이스모드
3)팀레이스모드
4)플래그모드 포착
5)데스매치모드
6)팀데스매치모드
7)제거모드
게임 통계:
~~~~~
8세+
30-45분
2-6명의 플레이어
게임 유형:
~~~
비대칭
경쟁
협동조합
가족
파티
MECHINESS
~~~
액션큐
버핑
메모리 관리>특정)
동시 작업 선택
게시자의 팀 기반(모드별)
-description을 참조하십시오
-===**** COMING SOON ****===-
STORY
~~~~~
Set in a distant future. Humans must live and survive by playing in an annual game by racing or battling with cars.
OBJECTIVE
~~~~~~~~~
Plays as 1 of 6 unique character roles and 1 of 6 unique vehicles to win based on the type of game modes selected.
GAMEPLAY
~~~~~~~~
There are 3 Phases in the game:
1) Planning Phase: Players will use this time plan for the other 2 Phases (Movement and Attack) Players will play a Gear Card face-down to plan for the Movement Phase. They may also play a Power-up face-down to add to the Movement Phase. Next, Players will play a Weapon Card face-down to plan for the Attack Phase. They may also play a Power-up face-down to add to the Attack Phase.
2) Movement Phase: Players will take turn resolving their movements based on the Gear Cards they have selected in the Planning Phase and play any additional Power-ups added.
3) Attack Phase: Players will take turn resolving their attacks based on the Weapon Cards they have selected in the Planning Phase and play any additional Power-ups added.
After completing all 3 Phases, this is considered a round. The phases are then repeated until a winner is determined.
WINNING THE GAME
~~~~~~~~~~~~~~~~
Winning the game is based on the game mode players have selected. For example, If it\'s a Race Mode, they have to be the first to the Finish Line. If it\'s a Deathmatch Mode, they have to reach a certain amount of points to win.
GAME MODES
~~~~~~~~~~
1) Competitive Race Mode
2) Classic Race Mode
3) Team Race Mode
4) Capture the Flag Mode
5) Deathmatch Mode
6) Team Deathmatch Mode
7) Elimination Mode
8) Assault Mode
GAME STATS:
~~~~~~~~~~~
Ages 8+
30-45 Minutes
2-6 Players
GAME TYPE:
~~~~~~~~~~
Asymmetrical
Competitive
Cooperative
Family
Party
Sci-Fi
MECHANISMS
~~~~~~~~~~
Action Queue
Bluffing
Deception
Deduction
Grid Movement
Hand Management
Memory
Modular Board
Player Elimination (mode specific)
Programmed Movement
Racing (mode specific)
Simultaneous Action Selection
Take That
Team-Based (mode specific)
-description from publisher
STORY
~~~~~
Set in a distant future. Humans must live and survive by playing in an annual game by racing or battling with cars.
OBJECTIVE
~~~~~~~~~
Plays as 1 of 6 unique character roles and 1 of 6 unique vehicles to win based on the type of game modes selected.
GAMEPLAY
~~~~~~~~
There are 3 Phases in the game:
1) Planning Phase: Players will use this time plan for the other 2 Phases (Movement and Attack) Players will play a Gear Card face-down to plan for the Movement Phase. They may also play a Power-up face-down to add to the Movement Phase. Next, Players will play a Weapon Card face-down to plan for the Attack Phase. They may also play a Power-up face-down to add to the Attack Phase.
2) Movement Phase: Players will take turn resolving their movements based on the Gear Cards they have selected in the Planning Phase and play any additional Power-ups added.
3) Attack Phase: Players will take turn resolving their attacks based on the Weapon Cards they have selected in the Planning Phase and play any additional Power-ups added.
After completing all 3 Phases, this is considered a round. The phases are then repeated until a winner is determined.
WINNING THE GAME
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Winning the game is based on the game mode players have selected. For example, If it\'s a Race Mode, they have to be the first to the Finish Line. If it\'s a Deathmatch Mode, they have to reach a certain amount of points to win.
GAME MODES
~~~~~~~~~~
1) Competitive Race Mode
2) Classic Race Mode
3) Team Race Mode
4) Capture the Flag Mode
5) Deathmatch Mode
6) Team Deathmatch Mode
7) Elimination Mode
8) Assault Mode
GAME STATS:
~~~~~~~~~~~
Ages 8+
30-45 Minutes
2-6 Players
GAME TYPE:
~~~~~~~~~~
Asymmetrical
Competitive
Cooperative
Family
Party
Sci-Fi
MECHANISMS
~~~~~~~~~~
Action Queue
Bluffing
Deception
Deduction
Grid Movement
Hand Management
Memory
Modular Board
Player Elimination (mode specific)
Programmed Movement
Racing (mode specific)
Simultaneous Action Selection
Take That
Team-Based (mode specific)
-description from publisher
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