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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
-
연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Adrien Charles
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아티스트
Xavier Gueniffey Durin
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인원
게임 소개
피치 아웃 2는 피치 아웃 시스템을 위한 새로운 팀(노마드와 시드)이 있는 상자입니다. 두 개의 박스는 따로따로(2명), 또는 결합(3명, 4명)할 수 있다.
플레이어가 상대방의 리더를 꺼내거나 고립시키려고 하는 전술적 요소가 가미된 디스크 플릭 게임이다.
이 게임은 디스크 다발(베이스 세트의 경우 5-8개)과 5개의 "월"로 진행된다. 차례로, 선수들은 그들의 말과 두 개의 벽을 경기장 옆에 놓는다. 그리고 나서, 그들은 한 번에 한 개의 디스크를 튕기기 시작하여, 상대의 디스크를 필드 밖으로 밀어내려고 한다.
각 디스크에는 특별한 힘이 있는데, 예를 들어 어쌔신은 상대편의 피스를 터치해서 꺼내기만 하면 되므로 플레이어는 전술적으로 플레이해야 한다.
상대편의 리더 또는 다른 모든 피스를 제거한 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다.
플레이어가 상대방의 리더를 꺼내거나 고립시키려고 하는 전술적 요소가 가미된 디스크 플릭 게임이다.
이 게임은 디스크 다발(베이스 세트의 경우 5-8개)과 5개의 "월"로 진행된다. 차례로, 선수들은 그들의 말과 두 개의 벽을 경기장 옆에 놓는다. 그리고 나서, 그들은 한 번에 한 개의 디스크를 튕기기 시작하여, 상대의 디스크를 필드 밖으로 밀어내려고 한다.
각 디스크에는 특별한 힘이 있는데, 예를 들어 어쌔신은 상대편의 피스를 터치해서 꺼내기만 하면 되므로 플레이어는 전술적으로 플레이해야 한다.
상대편의 리더 또는 다른 모든 피스를 제거한 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다.
Pitch Out 2 is a box with new teams (Nomads and Seeds) for the Pitch Out system. The two boxes can be played separately (2 players), or combined (3 and 4 players).
It is a disk-flicking game with tactical elements in which players try to take out or isolate the opponent\'s leader.
The game is played with a bunch of disks (5-8 for the base sets) and five "walls". In turns, players place their pieces and two walls on their side of the field. Then, they start flicking one disk per turn, trying to push the opponent\'s disks out of the field.
Each disk has a special power, for example the Assassin just needs to touch an opponent\'s piece to take it out, so players need to play tactically.
The first player to take out the opponent\'s leader or all their other pieces wins the game.
It is a disk-flicking game with tactical elements in which players try to take out or isolate the opponent\'s leader.
The game is played with a bunch of disks (5-8 for the base sets) and five "walls". In turns, players place their pieces and two walls on their side of the field. Then, they start flicking one disk per turn, trying to push the opponent\'s disks out of the field.
Each disk has a special power, for example the Assassin just needs to touch an opponent\'s piece to take it out, so players need to play tactically.
The first player to take out the opponent\'s leader or all their other pieces wins the game.
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