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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-3 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-40 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Josh McBride
-
아티스트
Josh McBride
-
인원
게임 소개
날 따라오지 마. 8번 시도했어요. 8명이 죽었다.
-Z
음은 작고, 대본은 깔끔하고 각이 져 있다. 서두르지 않고, 자신감이 넘친다. 마치 그것의 신비한 작가처럼. 서명은 없고, 단지 번창하는 Z자일 뿐이다. 하지만 메시지는 분명합니다. 따라가는 것은 운명 그 자체에 시시덕거리는 것일 것이다.
폭스 도둑은 그들이 훔친 돌의 가치를 전혀 모른다. 그것이 애줄리아를 침착하게 해준 유일한 것이다. 지금, 당신 밑의 땅이 우르릉거리고 있다. 당신은 아줄레아의 돌을 되찾겠다고 맹세합니다. 그녀가 완전히 깨어나서 당신의 작은 마을에 분노를 터뜨리기 전에 말입니다.
당신의 여행이 얼마나 걸릴지, 혹은 어떤 위험이 당신을 기다리고 있는지 확신하지 못하고, 당신은 몇 가지 준비물을 모으고 당신의 탐험에 착수한다.
네가 돌아오면, 너는 전설이 될 것이다.
는 중독성이 있고 그리드 기반의 던전 크롤러로, 모험을 생동감 있게 하기 위해 극화된 스토리(선택 사항)로 완성된다. 숲 속 생물의 역할을 맡아 산이 폭발해 모든 것과 여러분이 알고 있던 모든 사람을 파괴하기 전에 아줄레아의 돌을 찾기 위한 탐험에 나서십시오당신의 가족, 당신의 친구, 당신의 집, 그리고 당신의 명예를 위해!
게임플레이는 3가지 주요 단계로 나눌 수 있다.
경쟁자가 해결할 수 있도록 미로를 만들어라. 지도의 전설을 바탕으로 몬스터와 자물쇠, 금을 추가합니다.
탐험 - 이동하고, 금을 수집하고, 도굴꾼과 싸우고, 자물쇠를 따고, 출구를 찾으십시오.
업그레이드 - 자신의 명성을 기록하고, 부스트를 구입하고, 체력을 회복하고, 다음 단계를 준비합니다.
레벨을 시작할 때마다 극화된 이야기를 듣게 된다. 특정 몬스터와 싸우거나 특정 잠금 장치를 만나면 플레이어 시트에서 스토리의 다른 항목을 들으라고 지시합니다.
Hapazard: Azulea Awakens
미로를 항해하고, 흉포한 도깨비들과 싸우고, 빛나는 보물을 발견하고, 당신의 성격을 업그레이드하고, 당신 자신의 이름을 만들어라... 만약 당신이 해낼 수 있다면.
— 게시자의 설명
-Z
음은 작고, 대본은 깔끔하고 각이 져 있다. 서두르지 않고, 자신감이 넘친다. 마치 그것의 신비한 작가처럼. 서명은 없고, 단지 번창하는 Z자일 뿐이다. 하지만 메시지는 분명합니다. 따라가는 것은 운명 그 자체에 시시덕거리는 것일 것이다.
폭스 도둑은 그들이 훔친 돌의 가치를 전혀 모른다. 그것이 애줄리아를 침착하게 해준 유일한 것이다. 지금, 당신 밑의 땅이 우르릉거리고 있다. 당신은 아줄레아의 돌을 되찾겠다고 맹세합니다. 그녀가 완전히 깨어나서 당신의 작은 마을에 분노를 터뜨리기 전에 말입니다.
당신의 여행이 얼마나 걸릴지, 혹은 어떤 위험이 당신을 기다리고 있는지 확신하지 못하고, 당신은 몇 가지 준비물을 모으고 당신의 탐험에 착수한다.
네가 돌아오면, 너는 전설이 될 것이다.
게임플레이는 3가지 주요 단계로 나눌 수 있다.
경쟁자가 해결할 수 있도록 미로를 만들어라. 지도의 전설을 바탕으로 몬스터와 자물쇠, 금을 추가합니다.
탐험 - 이동하고, 금을 수집하고, 도굴꾼과 싸우고, 자물쇠를 따고, 출구를 찾으십시오.
업그레이드 - 자신의 명성을 기록하고, 부스트를 구입하고, 체력을 회복하고, 다음 단계를 준비합니다.
레벨을 시작할 때마다 극화된 이야기를 듣게 된다. 특정 몬스터와 싸우거나 특정 잠금 장치를 만나면 플레이어 시트에서 스토리의 다른 항목을 들으라고 지시합니다.
Hapazard: Azulea Awakens
미로를 항해하고, 흉포한 도깨비들과 싸우고, 빛나는 보물을 발견하고, 당신의 성격을 업그레이드하고, 당신 자신의 이름을 만들어라... 만약 당신이 해낼 수 있다면.
— 게시자의 설명
Don\'t follow me. Eight tried. Eight died.
-Z
The note is small, the script neat and angular. Unhurried, confident, just like it’s mysterious author. No signature, just a flourishing letter Z. But the message is clear. To follow would be to flirt with fate itself.
The Foxthief has no idea of the value of the stone they stole. It is the only thing that has kept Azulea calm. Now, the ground beneath you is rumbling. You vow to recover the Stone of Azulea, before she awakes completely and unleashes her wrath on your little village.
Unsure of how long your journey will be, or what dangers await you, you gather some provisions and embark on your quest.
When you return, you’ll be a legend.
...that is, if you return at all.
Objective
Haphazard is an addicting, grid-based dungeon crawler, complete with dramatized story (optional) to make your adventures come alive. Take on the role of a woodland creature and embark on a quest to find the Stone of Azulea before the mountain erupts destroying everything and everyone you’ve ever known.
For your family, your friends, your homes, and your honor!
Gameplay can be divided into 3 main phases
Create- fill in your labyrinth for your rival to solve. Add some monsters and locks and gold based on the map\'s legend.
Explore- move, collect gold, fight lurkers, pick locks, and find the exit.
Upgrade- record your renown, buy boosts, heal up, and prepare for the next level.
Each time you begin a level, you will listen to a dramatized story. When you fight certain monsters or encounter certain locks, the player sheet will instruct you to listen to another entry in the story.
Haphazard: Azulea Awakens
Navigate labyrinths, fight ferocious lurkers, discover shiny treasures, upgrade your character, and make a name for yourself... if you ever make it out.
—description from the publisher
-Z
The note is small, the script neat and angular. Unhurried, confident, just like it’s mysterious author. No signature, just a flourishing letter Z. But the message is clear. To follow would be to flirt with fate itself.
The Foxthief has no idea of the value of the stone they stole. It is the only thing that has kept Azulea calm. Now, the ground beneath you is rumbling. You vow to recover the Stone of Azulea, before she awakes completely and unleashes her wrath on your little village.
Unsure of how long your journey will be, or what dangers await you, you gather some provisions and embark on your quest.
When you return, you’ll be a legend.
...that is, if you return at all.
Objective
Haphazard is an addicting, grid-based dungeon crawler, complete with dramatized story (optional) to make your adventures come alive. Take on the role of a woodland creature and embark on a quest to find the Stone of Azulea before the mountain erupts destroying everything and everyone you’ve ever known.
For your family, your friends, your homes, and your honor!
Gameplay can be divided into 3 main phases
Create- fill in your labyrinth for your rival to solve. Add some monsters and locks and gold based on the map\'s legend.
Explore- move, collect gold, fight lurkers, pick locks, and find the exit.
Upgrade- record your renown, buy boosts, heal up, and prepare for the next level.
Each time you begin a level, you will listen to a dramatized story. When you fight certain monsters or encounter certain locks, the player sheet will instruct you to listen to another entry in the story.
Haphazard: Azulea Awakens
Navigate labyrinths, fight ferocious lurkers, discover shiny treasures, upgrade your character, and make a name for yourself... if you ever make it out.
—description from the publisher
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