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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-60 분
-
연령
16+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
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아티스트
(Uncredited)
-
인원
게임 소개
워리어즈는 1~4명의 플레이어가 독특한 스킬을 가진 캐릭터가 되는 심리적 협동 게임이다.
이 게임에서는 불안한 사람의 역할을 시도해야 하며, 그들의 눈을 통해 세상을 보고 매일 얼마나 많은 도전이 그들의 길을 가로막는지 깨달아야 한다!
게임 초반에 각 플레이어는 3개의 라이프 토큰(총 3개)을 가지고 있다 점수는 12점), 챌린지 카드 3장, 보너스 카드 3장입니다. 슈퍼 클래스 카드는 최종 단계까지 연기됩니다.
클래스 카드는 챌린지 데크에 관련된 상태로 남아 있으며 게임 자체 동안 무작위로 플레이어에게 탈락한다. 또한 게임에는 챌린지 데크에 있는 골 카드도 있다(게임 중에 플레이어에게 온다). 골을 받은 후, 당신은 그것을 클래스 카드 옆에 놓습니다.
각 턴마다 주사위 굴리기로 챌린지 카드를 한 장씩 플레이해야 합니다. 탈락한 숫자가 챌린지 카드에 표시된 숫자보다 클 경우, 카드는 재생되며 폐기되거나 골 카드 세트로 접힐 수 있다.
각 카드에는 왼쪽 상단(보너스 카드) 또는 오른쪽(챌린지 카드) 코너에 기호가 있습니다. 보너스 카드 - 플러스 또는 마이너스 보너스. 챌린지 카드 - 카드를 뽑기 위해 사용해야 하는 보너스 카드 수입니다. 여전히 포인트가 충분하지 않다면, 커버되지 않은 포인트의 수에 따라 라이프 포인트가 당신에게서 빼앗깁니다(테이블에 있는 보너스와 도전의 총 숫자는 8, 큐브에 떨어진 5, 당신에게서 라이프 포인트 3개가 빼앗깁니다).
선수들은 골카드에 표시된 전체 세트를 모아야 한다. 지정된 조건에 도달한 후 플레이어는 임의의 슈퍼클래스 카드를 받고 체력 점수를 잃고 게임을 계속합니다. 게임은 모든 플레이어가 골 카드에 표시된 조건(또는 합의에 의해)을 충족하면 종료됩니다.
이 게임에서는 불안한 사람의 역할을 시도해야 하며, 그들의 눈을 통해 세상을 보고 매일 얼마나 많은 도전이 그들의 길을 가로막는지 깨달아야 한다!
게임 초반에 각 플레이어는 3개의 라이프 토큰(총 3개)을 가지고 있다 점수는 12점), 챌린지 카드 3장, 보너스 카드 3장입니다. 슈퍼 클래스 카드는 최종 단계까지 연기됩니다.
클래스 카드는 챌린지 데크에 관련된 상태로 남아 있으며 게임 자체 동안 무작위로 플레이어에게 탈락한다. 또한 게임에는 챌린지 데크에 있는 골 카드도 있다(게임 중에 플레이어에게 온다). 골을 받은 후, 당신은 그것을 클래스 카드 옆에 놓습니다.
각 턴마다 주사위 굴리기로 챌린지 카드를 한 장씩 플레이해야 합니다. 탈락한 숫자가 챌린지 카드에 표시된 숫자보다 클 경우, 카드는 재생되며 폐기되거나 골 카드 세트로 접힐 수 있다.
각 카드에는 왼쪽 상단(보너스 카드) 또는 오른쪽(챌린지 카드) 코너에 기호가 있습니다. 보너스 카드 - 플러스 또는 마이너스 보너스. 챌린지 카드 - 카드를 뽑기 위해 사용해야 하는 보너스 카드 수입니다. 여전히 포인트가 충분하지 않다면, 커버되지 않은 포인트의 수에 따라 라이프 포인트가 당신에게서 빼앗깁니다(테이블에 있는 보너스와 도전의 총 숫자는 8, 큐브에 떨어진 5, 당신에게서 라이프 포인트 3개가 빼앗깁니다).
선수들은 골카드에 표시된 전체 세트를 모아야 한다. 지정된 조건에 도달한 후 플레이어는 임의의 슈퍼클래스 카드를 받고 체력 점수를 잃고 게임을 계속합니다. 게임은 모든 플레이어가 골 카드에 표시된 조건(또는 합의에 의해)을 충족하면 종료됩니다.
The Worriers is a psychological cooperative game in which 1 to 4 players become characters with unique skills.
In this game you have to try on the role of an anxious person, look at the world through their eyes and realize how many challenges stand in their way every day!
At the beginning of the game each player has 3 life tokens (the total amount of points is 12), 3 challenge cards and 3 bonus cards. Superclass cards are postponed until the final stage.
Class cards remain implicated in the challenge deck and drop out to players randomly during the game itself. Also in the game there are goal cards that are in the challenge deck (they come to players during the game). After receiving the goal, you put it in front of you next to the class card.
Each turn, one challenge card should be played with a dice roll. If the number that falls out is greater than the number indicated on the challenge card, then the card is played and can be put away in a discard or folded into a set of goal cards.
On each card, there are symbols in the upper left (bonus cards) or right (challenge cards) corner. On the bonus card - a positive or negative bonus. On the challenge card - the number of bonus cards that must be used to draw the card. If there are still not enough points, then life points are taken away from you according to the number of uncovered points (the total number of bonuses and challenges on the table is 8, 5 fell on the cube, 3 life points would be taken away from you).
Players need to collect the complete set indicated on the goal card. After reaching the specified condition, the player receives a random superclass card, loses health points and continues the game. The game ends when all players have fulfilled the conditions indicated on the goal cards (or by agreement).
In this game you have to try on the role of an anxious person, look at the world through their eyes and realize how many challenges stand in their way every day!
At the beginning of the game each player has 3 life tokens (the total amount of points is 12), 3 challenge cards and 3 bonus cards. Superclass cards are postponed until the final stage.
Class cards remain implicated in the challenge deck and drop out to players randomly during the game itself. Also in the game there are goal cards that are in the challenge deck (they come to players during the game). After receiving the goal, you put it in front of you next to the class card.
Each turn, one challenge card should be played with a dice roll. If the number that falls out is greater than the number indicated on the challenge card, then the card is played and can be put away in a discard or folded into a set of goal cards.
On each card, there are symbols in the upper left (bonus cards) or right (challenge cards) corner. On the bonus card - a positive or negative bonus. On the challenge card - the number of bonus cards that must be used to draw the card. If there are still not enough points, then life points are taken away from you according to the number of uncovered points (the total number of bonuses and challenges on the table is 8, 5 fell on the cube, 3 life points would be taken away from you).
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