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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
John S. Bailey
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아티스트
Emmie Bailey, Adam Szafranski
-
인원
게임 소개
당신이 공포의 요새에서 브람을 격파하고 절망의 신전을 파괴했기 때문에, 당신의 이름은 이웃 나라들에게 알려지고 있습니다. 전설적인 미노스 왕이 미노타우로스의 미궁 건설을 의뢰했습니다. 그는 미노타우로스라고 불리는 무시무시한 식인 괴물의 땅을 제거하는 데 당신의 도움이 필요하다고 주장합니다. 하지만 왕이 당신에게 말하지 못한 것이 있습니다...
미노타우르의 미로에서, 당신은 떠돌이 미노타우르를 찾아 끊임없이 변화하는 미로를 항해하고 전투에서 그를 물리쳐야 합니다. 그러나 미로는 이동하고 있을 뿐만 아니라 당신 주위의 모든 것이 무너지고 있다. 게다가, 미노타우로스는 당신이 움직일 때마다 당신 주변에 미로를 만들어 당신의 발걸음을 다시 되돌아가는 것을 막았습니다! 미노타우로스족을 물리쳤으면 미로의 중심에 있는 탑으로 들어가 미로의 건축가 다이달로스와 그의 아들 이카로스를 풀어주고 자유의 몸으로 날려보내라!
미노타우로스의 미로는 롤 위드 잇 시스템의 세 번째 판타지 어드벤처 모듈로, 임무를 완수하고 미로를 탈출하는 스타일의 게임플레이를 통해 모험을 위한 무한한 가능성을 가진 모듈식, 솔로쳐 롤 앤드 라이트 어드벤처 게임 시스템이다.
게임플레이는 미로나 지도를 중심으로 진행되며, 플레이어는 이를 통해 탐색하고, 목표를 달성하고, 둠 다이를 통해 적의 공격으로부터 벗어나야 한다. 단순하고, 퍼즐리하고, 미로 스타일의 게임플레이는 각각의 모험을 신선하고 독특하게 느끼게 하는 새로운 규칙, 개념, 구성 요소로 기본 규칙을 구축하면서 각각의 모험에서 다르게 접근된다.
-게시자의 설명
미노타우르의 미로에서, 당신은 떠돌이 미노타우르를 찾아 끊임없이 변화하는 미로를 항해하고 전투에서 그를 물리쳐야 합니다. 그러나 미로는 이동하고 있을 뿐만 아니라 당신 주위의 모든 것이 무너지고 있다. 게다가, 미노타우로스는 당신이 움직일 때마다 당신 주변에 미로를 만들어 당신의 발걸음을 다시 되돌아가는 것을 막았습니다! 미노타우로스족을 물리쳤으면 미로의 중심에 있는 탑으로 들어가 미로의 건축가 다이달로스와 그의 아들 이카로스를 풀어주고 자유의 몸으로 날려보내라!
미노타우로스의 미로는 롤 위드 잇 시스템의 세 번째 판타지 어드벤처 모듈로, 임무를 완수하고 미로를 탈출하는 스타일의 게임플레이를 통해 모험을 위한 무한한 가능성을 가진 모듈식, 솔로쳐 롤 앤드 라이트 어드벤처 게임 시스템이다.
게임플레이는 미로나 지도를 중심으로 진행되며, 플레이어는 이를 통해 탐색하고, 목표를 달성하고, 둠 다이를 통해 적의 공격으로부터 벗어나야 한다. 단순하고, 퍼즐리하고, 미로 스타일의 게임플레이는 각각의 모험을 신선하고 독특하게 느끼게 하는 새로운 규칙, 개념, 구성 요소로 기본 규칙을 구축하면서 각각의 모험에서 다르게 접근된다.
-게시자의 설명
Due to your defeat of Bram at the Fortress of Terror and your destruction of the Temple of Despair, your name is becoming known to the neighboring lands. The fabled King Minos of a distant land has commissioned the construction of a labyrinth of unparalleled craftsmanship, and he claims to need your help in ridding the lands of a terrible, man-eating monster called the Minotaur. But there is something the king has failed to tell you...
In Maze of the Minotaur, you must navigate the ever-shifting labyrinth in search of the wandering Minotaur and defeat him in combat. The labyrinth is not only shifting, however - but also collapsing all around you. Additionally, the Minotaur has crafted the labyrinth to close in around you as you move, preventing you from retracing your steps! Once you have defeated the Minotaur, enter the tower at the center of the maze to free the labyrinth\'s architect Daedalus and his son Icarus and fly them to freedom!
Maze of the Minotaur is the third Fantasy Adventure Module in the Roll-With-It system, a modular, solitaire roll-and-write adventure game system with endless possibilities for adventure through an accomplish-the-task-and-escape-the-maze-style gameplay.
Gameplay is centered around a maze or map, through which the player must navigate, accomplish some objective(s), and escape the map under pressure from the enemy\'s attacks via the Doom die. The simple, puzzley, maze-style gameplay is approached differently in each adventure, building on the basic rules with new rules, concepts, and components that make each adventure feel fresh and unique.
-description from the publisher
In Maze of the Minotaur, you must navigate the ever-shifting labyrinth in search of the wandering Minotaur and defeat him in combat. The labyrinth is not only shifting, however - but also collapsing all around you. Additionally, the Minotaur has crafted the labyrinth to close in around you as you move, preventing you from retracing your steps! Once you have defeated the Minotaur, enter the tower at the center of the maze to free the labyrinth\'s architect Daedalus and his son Icarus and fly them to freedom!
Maze of the Minotaur is the third Fantasy Adventure Module in the Roll-With-It system, a modular, solitaire roll-and-write adventure game system with endless possibilities for adventure through an accomplish-the-task-and-escape-the-maze-style gameplay.
Gameplay is centered around a maze or map, through which the player must navigate, accomplish some objective(s), and escape the map under pressure from the enemy\'s attacks via the Doom die. The simple, puzzley, maze-style gameplay is approached differently in each adventure, building on the basic rules with new rules, concepts, and components that make each adventure feel fresh and unique.
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