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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Daryl Chow, Daniel Lee Yingjie
-
아티스트
Nguyen Ho Khanh Chi, Nguyen Minh Hieu, Ly Uyen Linh, Phan Ha Tu Mi, Banh Chanh Nhiem, Luu Minh Tien
-
인원
게임 소개
카니발 커넥트(Carnival Connect)는 경량급 웨이트 게임으로, 이웃 플레이어들이 서로 다른 의제에도 불구하고 공유 카니발을 구축하기 위해 협력해야 합니다!
이웃 플레이어들이 여러 보너스 목표 포인트를 챙기기 위해 색상, 놀이기구, 기차 트랙의 올바른 조합을 결합하려면 함께 계획하고 협력해야 합니다. 그러나 모든 플레이어는 제작할 놀이기구 유형의 형태로 자신만의 득점 의제를 가지고 있습니다. 카니발은 제한된 공간을 가지고 있을 뿐만 아니라, 매번 새로운 발전을 위한 길을 만들기 위해 오래된 놀이기구를 철거해야 한다.
선수들은 공통의 목표를 위해 그들의 득점 놀이기구를 어디까지 기꺼이 철거할 것인가? 그들은 어떤 협상 기술과 마인드 게임을 할 것인가? 그리고 그들은 그들의 이웃의 높은 점수를 받는 놀이기구를 철거하는 생각이 즙이 많은 선택이 될 때까지 얼마나 오랫동안 우호적으로 협력할 것인가?
게임이 끝나면 플레이어는 카니발에 포함된 보너스 목표와 카니발에 포함된 점수 어젠다의 승차 횟수를 합산하여 점수를 받는다. 총점이 가장 높은 플레이어가 우승합니다!
— 게시자의 설명
이웃 플레이어들이 여러 보너스 목표 포인트를 챙기기 위해 색상, 놀이기구, 기차 트랙의 올바른 조합을 결합하려면 함께 계획하고 협력해야 합니다. 그러나 모든 플레이어는 제작할 놀이기구 유형의 형태로 자신만의 득점 의제를 가지고 있습니다. 카니발은 제한된 공간을 가지고 있을 뿐만 아니라, 매번 새로운 발전을 위한 길을 만들기 위해 오래된 놀이기구를 철거해야 한다.
선수들은 공통의 목표를 위해 그들의 득점 놀이기구를 어디까지 기꺼이 철거할 것인가? 그들은 어떤 협상 기술과 마인드 게임을 할 것인가? 그리고 그들은 그들의 이웃의 높은 점수를 받는 놀이기구를 철거하는 생각이 즙이 많은 선택이 될 때까지 얼마나 오랫동안 우호적으로 협력할 것인가?
게임이 끝나면 플레이어는 카니발에 포함된 보너스 목표와 카니발에 포함된 점수 어젠다의 승차 횟수를 합산하여 점수를 받는다. 총점이 가장 높은 플레이어가 우승합니다!
— 게시자의 설명
Carnival Connect is a light-medium weight game, where neighbouring players must work together to build a shared Carnival, despite having different agendas!
Neighbouring players must plan and co-operate together if they are to put together just the right combination of colours, rides and train tracks to bag multiple bonus objective points. However, every player has their own scoring agenda in the form of the types of rides to build. Not only does the Carnival have limited space, but each round an old ride must be demolished to make way for new development.
How far will players be willing to demolish their scoring rides for a common goal? What negotiation skills and mind games will they bring into play? And how long will they work together amicably before the thought of demolishing their neighbour\'s high scoring rides becomes a juicy option?
At the end of the game, players are awarded points for the bonus objectives their Carnivals have bagged, combined with the number of rides from their scoring agenda that they have built into those Carnivals. The player with the highest total score wins!
—description from the publisher
Neighbouring players must plan and co-operate together if they are to put together just the right combination of colours, rides and train tracks to bag multiple bonus objective points. However, every player has their own scoring agenda in the form of the types of rides to build. Not only does the Carnival have limited space, but each round an old ride must be demolished to make way for new development.
How far will players be willing to demolish their scoring rides for a common goal? What negotiation skills and mind games will they bring into play? And how long will they work together amicably before the thought of demolishing their neighbour\'s high scoring rides becomes a juicy option?
At the end of the game, players are awarded points for the bonus objectives their Carnivals have bagged, combined with the number of rides from their scoring agenda that they have built into those Carnivals. The player with the highest total score wins!
—description from the publisher
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