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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-60 분
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연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Benjamin Cheung
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아티스트
Benjamin Cheung
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인원
게임 소개
피어 투 피어(Peer-to-Peer)는 2세대 테크 덱을 사용하는 팀 대 팀의 반 협동 덱 쌓기 게임이다. 선수들은 두 팀으로 나뉘어 플레이 덱과 그룹 핸드를 공유한다. 각 플레이어는 시간이 지남에 따라 발전할 수 있는 벤처(테크덱 카드)의 비대칭 능력을 가지고 있다. 각 팀은 고객 덱에서 고객을 지원하기 위해 경쟁합니다. 성공적인 지원을 받은 고객은 1. 팀을 구축하고 2. 개별 벤처를 개발하거나 3. 점수를 획득하는 데 사용할 수 있습니다. 홀수 선수에 대한 규칙과 솔로 플레이가 포함되어 있다. 이 게임의 주제는 21세기 현대적 배경이다. 한 팀의 선수들은 함께 협력한다. 팀은 협력 및 협상을 선택하고 고객(반협)을 지원하여 활발한 그룹 토론과 역동성을 이끌어낼 수 있습니다. 이 게임은 누가 성공적으로 고객을 돕는지를 결정하기 위해 간단한 수학과 카드 혼합물을 사용한다. 상호 배타적인 경쟁 목표는 세 가지입니다. 1. 팀의 데크를 개발하는 것, 2. 개인 플레이어의 벤처를 개발하는 것, 3. 고객을 획득하는 것입니다. 팀은 고객을 지원하기 위해 경쟁하고, 팀은 이 세 가지 목표를 위해 고객 카드를 사용하는 방법을 선택해야 합니다.
목표 – 팀은 고객을 지원하는 동시에 팀의 데크와 벤처를 구축함으로써 점수를 얻으려고 노력합니다.
GAME PLAY – 차례가 있는 동안, 플레이어는 핸드 카드와 모험에서 얻은 게임 효과를 사용할 수 있다. 두 팀 모두 고객 데크에서 도출된 고객 열에서 고객을 지원합니다. 고객 덱에 카드가 더 이상 남아 있지 않으면 게임이 종료됩니다.
-디자이너의 설명
목표 – 팀은 고객을 지원하는 동시에 팀의 데크와 벤처를 구축함으로써 점수를 얻으려고 노력합니다.
GAME PLAY – 차례가 있는 동안, 플레이어는 핸드 카드와 모험에서 얻은 게임 효과를 사용할 수 있다. 두 팀 모두 고객 데크에서 도출된 고객 열에서 고객을 지원합니다. 고객 덱에 카드가 더 이상 남아 있지 않으면 게임이 종료됩니다.
-디자이너의 설명
Peer-to-Peer is a team vs team semi-cooperative deck-building game using the Second generation (2021) Tech Deck, a 21st century deck of playing cards. Players divide into two teams and share a play deck and group hand. Each individual player has asymmetric abilities from their venture (Tech Deck cards) that can develop over time. Teams compete to assist customers from the Customer deck. Successfully assisted customers can be used to: 1. build up their team\'s deck, 2. develop individual ventures, or 3. score. Rules for odd-number of players and solo-play are included. The theme of the game is a 21st century modern setting. Players on a team cooperate together. Teams may choose to cooperate and negotiate and assist customers (semi-cooperative) leading to lively group discussion and dynamics. The game uses simple math and card melds to determine who successfully assists customers. There are three mutually-exclusive competing objectives: 1. to develop your team\'s deck, 2. to develop individual player\'s venture and 3. to score customers. Teams compete to assist customers and then the team must choose how to use that customer card towards these three objectives.
OBJECTIVE – Teams are trying to score points from assisting customers while building up their team’s deck and ventures.
GAME PLAY – During a turn, players can uses game effects from their hand cards and their ventures. Both teams try to assist customers in the customer row drawn from the customer deck. The game ends when there are no more cards left in the customer deck.
-description from designer
OBJECTIVE – Teams are trying to score points from assisting customers while building up their team’s deck and ventures.
GAME PLAY – During a turn, players can uses game effects from their hand cards and their ventures. Both teams try to assist customers in the customer row drawn from the customer deck. The game ends when there are no more cards left in the customer deck.
-description from designer
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