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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-120 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Allan Brantmier
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아티스트
Khayyam Akhtar, Joshua Kelly, Khaiyokt, Gabi Luz, Mynor Mejia
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인원
게임 소개
이 턴베이스 전략 게임에서, 당신과 마법의 기본 형태에 정통한 최대 3명의 마법사 동료들은 로그 마력의 탑에 오르기 위해 함께 일합니다. 마법사들은 보물과 새로운 주문을 찾기 위해 사악한 적들과 싸우고 혼돈 마법을 탑니다. 집단적으로, 마법사들은 타워에 올라가 마법의 최고 점수를 받기 위해 일합니다!
로그 마나는 고전적인 던전 크롤러로 신인과 베테랑 게이머 모두에게 좋습니다. 파워 포맷의 성장으로 로그 마나는 7회에 걸쳐 캠페인으로 플레이할 수 있다. 각 세션 동안, 마법사들은 7층과 마지막 층을 물리칠 때까지 정복해야 하는 타워의 새로운 층에 들어간다. 변동성 및 전개 가능성에 대한 14가지 수준이 있습니다.
각 턴에서 플레이어는 당신의 손에 주문을 거는 데 사용되는 마력 크리스탈을 수집합니다. 이러한 주문은 적에게 해를 입히거나, 도움이 필요한 동료 플레이어를 도와주거나, 주변 환경을 조작할 수 있습니다. 플레이어들이 마력을 그리거나 마법을 걸 때, 혼란스러운 성향으로 유명한 타워에 의해 로그 이벤트가 촉발될 수 있다. 운명(즉, 주사위)은 마법사가 주어지거나, 벽에서 가시가 날아오거나, 물고기 통이 무작위로 나타나는지를 결정한다. 일단 선수들이 턴을 하면, 적들은 그들의 차례가 된다. 그들은 마법사들이 이용할 수 있는 약점을 가지고 있을지라도 끝없는 야망으로 마법사들을 목표로 삼는다.
로그 마력에서는 각 층마다 고유한 배치와 적, 도전이 있다. 마법사들은 생존하는 것 외에도 3개의 추가적인 영예(총 4개)를 수집할 수 있다. 레벨을 완료했을 때 더 많은 찬사를 받을수록, 탑을 물리치면 더 재능 있고 강력한 마법사가 될 것입니다.
마법사가 타워에서 최종 레벨을 물리치면 캠페인/게임이 종료됩니다.
— 게시자의 설명
로그 마나는 고전적인 던전 크롤러로 신인과 베테랑 게이머 모두에게 좋습니다. 파워 포맷의 성장으로 로그 마나는 7회에 걸쳐 캠페인으로 플레이할 수 있다. 각 세션 동안, 마법사들은 7층과 마지막 층을 물리칠 때까지 정복해야 하는 타워의 새로운 층에 들어간다. 변동성 및 전개 가능성에 대한 14가지 수준이 있습니다.
각 턴에서 플레이어는 당신의 손에 주문을 거는 데 사용되는 마력 크리스탈을 수집합니다. 이러한 주문은 적에게 해를 입히거나, 도움이 필요한 동료 플레이어를 도와주거나, 주변 환경을 조작할 수 있습니다. 플레이어들이 마력을 그리거나 마법을 걸 때, 혼란스러운 성향으로 유명한 타워에 의해 로그 이벤트가 촉발될 수 있다. 운명(즉, 주사위)은 마법사가 주어지거나, 벽에서 가시가 날아오거나, 물고기 통이 무작위로 나타나는지를 결정한다. 일단 선수들이 턴을 하면, 적들은 그들의 차례가 된다. 그들은 마법사들이 이용할 수 있는 약점을 가지고 있을지라도 끝없는 야망으로 마법사들을 목표로 삼는다.
로그 마력에서는 각 층마다 고유한 배치와 적, 도전이 있다. 마법사들은 생존하는 것 외에도 3개의 추가적인 영예(총 4개)를 수집할 수 있다. 레벨을 완료했을 때 더 많은 찬사를 받을수록, 탑을 물리치면 더 재능 있고 강력한 마법사가 될 것입니다.
마법사가 타워에서 최종 레벨을 물리치면 캠페인/게임이 종료됩니다.
— 게시자의 설명
In this turn-base strategy game, you and up to three Mage companions savvy in an elemental form of magic work together to ascent the Tower of Rogue Mana. Mages will battle devious enemies and tower chaos magic to find treasures and new spells. As a collective, the Mages work to ascend the Tower and receive the highest marks of wizardry!
Rogue Mana is a classic dungeon-crawler, great for newbies and veteran gamers alike. The growth of power format allows Rogue Mana to be played as a campaign over seven sessions. During each session, the Mages enter a new floor of the Tower that they must conquer until they defeat the 7th and final floor to receive their marks. There are 14 levels for variation and deployability.
During each turn, players collect Mana Crystals which are used to cast spells in your hand. These spells may harm an enemy, allow you to assist a fellow player in need, or manipulate the environment around you. As players draw mana or cast spells, a Rogue Event may be triggered by the Tower, which is known for its chaotic tendencies. Fate (i.e., dice) then decides whether a boon is given the mages, spikes fly out of the wall, or a barrel of fish randomly appears (for example). Once the players turn is done, then the enemies have their turn. They target the mages with unending ambition, though they may have weaknesses that the mages can exploit.
In Rogue Mana, each floor has its own unique layout, enemies, and challenges. Beyond just surviving, the mages can try to collect 3 additional accolades (up to 4 total); two by collecting specific treasures, and one for collecting a magical orb. The more accolades collected upon completing the level, the more talented and powerful wizards they will become once they defeat the tower.
The campaign/game ends once the mages defeat the final level in the tower.
—description from the publisher
Rogue Mana is a classic dungeon-crawler, great for newbies and veteran gamers alike. The growth of power format allows Rogue Mana to be played as a campaign over seven sessions. During each session, the Mages enter a new floor of the Tower that they must conquer until they defeat the 7th and final floor to receive their marks. There are 14 levels for variation and deployability.
During each turn, players collect Mana Crystals which are used to cast spells in your hand. These spells may harm an enemy, allow you to assist a fellow player in need, or manipulate the environment around you. As players draw mana or cast spells, a Rogue Event may be triggered by the Tower, which is known for its chaotic tendencies. Fate (i.e., dice) then decides whether a boon is given the mages, spikes fly out of the wall, or a barrel of fish randomly appears (for example). Once the players turn is done, then the enemies have their turn. They target the mages with unending ambition, though they may have weaknesses that the mages can exploit.
In Rogue Mana, each floor has its own unique layout, enemies, and challenges. Beyond just surviving, the mages can try to collect 3 additional accolades (up to 4 total); two by collecting specific treasures, and one for collecting a magical orb. The more accolades collected upon completing the level, the more talented and powerful wizards they will become once they defeat the tower.
The campaign/game ends once the mages defeat the final level in the tower.
—description from the publisher
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