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8Engine Thieves: The Andrews Railroad Raid of 1862 (2022) -
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-120 분
-
연령
18+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Wes Crawford
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아티스트
Ryan Heilman
-
인원
게임 소개
이 게임은 카리스마 넘치는 유니언 스파이 제임스 앤드루스와 그의 유니언 습격대가 TN에서 GA 마리에타로 몰래 도착해 도둑질을 위한 마지막 준비를 하는 상황적 도전을 재현한다;General, 틴더와 박스카 3대가 장착된 남부 연합 엔진. 그들의 계획은 북쪽으로 이동하여 채터누가를 공격하는 북군 미첼 장군의 군대를 만나는 것이다. 그들의 임무는 애틀랜타에서 지원군과 보급품을 조달할 수 없도록 다리를 불태우고 선로를 부수고 전선을 끊는 것이다. 선로는 한 줄뿐이고 여분의 기차들이 사람들과 물자를 싣고 애틀랜타로 남쪽으로 가고 있기 때문에 이것은 쉬운 일이 아니다! 한편, 남부연합의 철도원 풀러, 머피, 케인은 열차 절도를 잘 받아들이지 않았고, 처음에는 도보로, 다음에는 장대차로, 마지막에는 여러 열차에서 기관차 도둑들을 쫓기 시작했다. 당신은 원래의 습격자들보다 더 잘 할 수 있나요? 그들은 모두 포로로 잡혔고 일부는 교수형 당했고, 임무를 완수한 미첼 장군을 브리지포트에서 만날 수 있나요?
레이더스 플레이어는 15분 단위로 열차의 목재 공급을 주시하고 이를 보충하기 위해 정차할 계획을 세우는 동안 수행하고자 하는 작업을 결정해야 합니다. 열차 승무원들과 마리에타에서 온 열차가 뜨거운 추격을 하고 있는 가운데 플레이어는 남쪽으로 향하는 열차, 스테이션 챌린지, 스테이션 직원들과 의심스러운 시민들과의 조우를 협상해야 한다. 때때로 그룹을 재난으로부터 구할 수 있는 모든 것은 Andrews\' 설득력입니다!
레이더스 플레이어는 이동, 트랙 손상, 다리 불태우기, 전신선 절단, 도전과 충돌 해결, 전투 개시 등을 위해 15분 분량의 액션 카드를 선택하는 것으로 차례를 시작한다. 이 게임의 봇은 열차 승무원의 끈질긴 추적과 남행 열차의 움직임을 제어한다. 레이더스 플레이어는 틴더의 목재를 너무 많이 사용하거나 경고 레벨이 높게 상승하지 않도록 주의해야 합니다.
레이더스 플레이어가 채터누가를 지나 브리지포트에 있는 유니언 제너럴 미첼에 도착하면 게임은 종료된다. 레이더스 선수는 최소 22점의 승리 포인트를 축적하여 승리합니다. 승리 포인트는 오후 4시까지 브리지포트에 도착하여 다리를 불태우고 전선을 절단하며 선로를 파괴하고 남부군 부대를 제거함으로써 얻을 수 있다. 레이더스 플레이어는 포획, 교수형 또는 살해된 유니언 레이더스의 승리 포인트를 잃게 됩니다.
레이더스 플레이어는 15분 단위로 열차의 목재 공급을 주시하고 이를 보충하기 위해 정차할 계획을 세우는 동안 수행하고자 하는 작업을 결정해야 합니다. 열차 승무원들과 마리에타에서 온 열차가 뜨거운 추격을 하고 있는 가운데 플레이어는 남쪽으로 향하는 열차, 스테이션 챌린지, 스테이션 직원들과 의심스러운 시민들과의 조우를 협상해야 한다. 때때로 그룹을 재난으로부터 구할 수 있는 모든 것은 Andrews\' 설득력입니다!
레이더스 플레이어는 이동, 트랙 손상, 다리 불태우기, 전신선 절단, 도전과 충돌 해결, 전투 개시 등을 위해 15분 분량의 액션 카드를 선택하는 것으로 차례를 시작한다. 이 게임의 봇은 열차 승무원의 끈질긴 추적과 남행 열차의 움직임을 제어한다. 레이더스 플레이어는 틴더의 목재를 너무 많이 사용하거나 경고 레벨이 높게 상승하지 않도록 주의해야 합니다.
레이더스 플레이어가 채터누가를 지나 브리지포트에 있는 유니언 제너럴 미첼에 도착하면 게임은 종료된다. 레이더스 선수는 최소 22점의 승리 포인트를 축적하여 승리합니다. 승리 포인트는 오후 4시까지 브리지포트에 도착하여 다리를 불태우고 전선을 절단하며 선로를 파괴하고 남부군 부대를 제거함으로써 얻을 수 있다. 레이더스 플레이어는 포획, 교수형 또는 살해된 유니언 레이더스의 승리 포인트를 잃게 됩니다.
This game recreates the situational challenges of charismatic Union spy, James Andrews, and his band of Union raiders just as they have arrived incognito in Marietta, GA from TN and are making final preparations to steal "The General," a Confederate engine with a tinder and 3 boxcars. Their plan is to travel north to meet up with Union General Mitchel\'s force heading to attack Chattanooga. Their assignment is to burn bridges, tear up track, and sever telegraph wire along the way so that reinforcements and supplies cannot be brought up from Atlanta. This is not an easy task since there is only a single line of track and extra trains are unexpectedly heading south to Atlanta carrying people and supplies! Meanwhile, Confederate railroad-men Fuller, Murphy, and Cain did not take the train theft very well and began chasing the "engine thieves" (as Southern newspapers referred to them)- first on foot, then by pole car, and finally on several trains. Can you fare better than the original raiders, all of whom were captured and some were hanged, and meet General Mitchel in Bridgeport with the mission accomplished?
The Raiders player must decide, in 15-minute increments, what Actions they want to accomplish, all the while keeping an eye on the train\'s wood supply and planning stops to replenish it. With the trainmen and a train from Marietta in hot pursuit, the player must negotiate southbound trains, Station Challenges, and Encounters with Station workers and suspicious citizens, all deep behind enemy lines and surrounded by Confederate Units. Sometimes all that will save the group from disaster is Andrews\' Persuasive ability!
The raiders player begins a turn by choosing 15 minutes worth of Action cards, in order, to move, damage track, burn bridges, cut telegraph lines, resolve challenges and encounters, initiate combat, and more. The game’s bot controls the dogged pursuit of the trainmen and the movement of the southbound trains. The Raiders player must be careful to not use up too much wood in their tinder or allow the Alert Level to rise high.
The game ends when the Raiders player either passes through Chattanooga and reaches Union General Mitchel in Bridgeport, must abandon the stolen train, all Raiders are killed or captured, or the time track reaches 4:00pm. The Raiders player wins by accumulating a net of at least 22 Victory Points. Victory Points are mostly gained by reaching Bridgeport by 4:00pm, burning bridges, cutting telegraph wire, damaging track, and eliminating Confederate Units. The Raiders player loses Victory Points for each Union Raider captured, hanged, or killed.
The Raiders player must decide, in 15-minute increments, what Actions they want to accomplish, all the while keeping an eye on the train\'s wood supply and planning stops to replenish it. With the trainmen and a train from Marietta in hot pursuit, the player must negotiate southbound trains, Station Challenges, and Encounters with Station workers and suspicious citizens, all deep behind enemy lines and surrounded by Confederate Units. Sometimes all that will save the group from disaster is Andrews\' Persuasive ability!
The raiders player begins a turn by choosing 15 minutes worth of Action cards, in order, to move, damage track, burn bridges, cut telegraph lines, resolve challenges and encounters, initiate combat, and more. The game’s bot controls the dogged pursuit of the trainmen and the movement of the southbound trains. The Raiders player must be careful to not use up too much wood in their tinder or allow the Alert Level to rise high.
The game ends when the Raiders player either passes through Chattanooga and reaches Union General Mitchel in Bridgeport, must abandon the stolen train, all Raiders are killed or captured, or the time track reaches 4:00pm. The Raiders player wins by accumulating a net of at least 22 Victory Points. Victory Points are mostly gained by reaching Bridgeport by 4:00pm, burning bridges, cutting telegraph wire, damaging track, and eliminating Confederate Units. The Raiders player loses Victory Points for each Union Raider captured, hanged, or killed.
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