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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Daniel A. Grossman
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아티스트
-
인원
게임 소개
비트는 싱글 피스 동작과 체커의 점프 및 캡처 메커니즘을 통합하고, 플레이어가 중국 체커에서처럼 자신의 피스를 점프할 수 있도록 한다. 단일 승리 조건으로 개별적으로 합의될 수 있는 여러 목표 또는 승리를 위해 모두가 필요한 다양한 조합이 있다.
우승 목표는 다음과 같습니다.
보드의 반대쪽 검은색 선 뒤에 있는 행에 단일 페그를 붙입니다(침입).
상대편의 시작 영역에 한 번의 페그를 넣고, 한 번의 회전(점령) 동안 포획하지 않고 그대로 유지합니다.
는 상대 영역의 각 플레이어의 페그에 대해 턴 시작 시마다 1점씩 득점하는 13점(보드 측면의 2개 트랙에 표시됨)을 달성한다. 비록 플레이어의 턴 시작 시 이전 턴(축적)
에서 살아남았더라도, 상대 영역의 페그는 1점이다 모든 주변 구멍 8개가 비어 있습니다(공백).
상대편의 조각을 모두 제거합니다(제거).
블로킹(한 선수의 3페그 연속)을 방지하고, 플레이어를 설정 영역 밖으로 내보내는 규칙도 있다(설정 영역에서 한 선수가 다른 선수보다 4페그 이상을 가질 수 없다).
우승 목표는 다음과 같습니다.
보드의 반대쪽 검은색 선 뒤에 있는 행에 단일 페그를 붙입니다(침입).
상대편의 시작 영역에 한 번의 페그를 넣고, 한 번의 회전(점령) 동안 포획하지 않고 그대로 유지합니다.
는 상대 영역의 각 플레이어의 페그에 대해 턴 시작 시마다 1점씩 득점하는 13점(보드 측면의 2개 트랙에 표시됨)을 달성한다. 비록 플레이어의 턴 시작 시 이전 턴(축적)
에서 살아남았더라도, 상대 영역의 페그는 1점이다 모든 주변 구멍 8개가 비어 있습니다(공백).
상대편의 조각을 모두 제거합니다(제거).
블로킹(한 선수의 3페그 연속)을 방지하고, 플레이어를 설정 영역 밖으로 내보내는 규칙도 있다(설정 영역에서 한 선수가 다른 선수보다 4페그 이상을 가질 수 없다).
Witt incorporates the single piece movement and the jump and capture mechanism of checkers along with allowing players to jump their own pieces as in chinese checkers. There are multiple objectives that individually could be an agreed upon as a single win condition or in various combinations where all are needed to win.
The possible winning objectives are:
get a single peg to the row behind the opposite black line on the board (penetration).
get a single peg into the opponent\'s starting area, and keeping it there without capture for a single turn (occupation).
achieve a score of 13 (kept on two tracks on the side of the board) where a point is scored at the beginning of each turn for each of the player\'s pegs in the opponent\'s territory, even if it survived from a previous turn (accumulation)
at the beginning of the player\'s turn, has a single peg in the opponents territory that has all 8 surrounding holes empty (isolation).
eliminate all of the opponent\'s pieces (elimination).
There are also rules to prevent blocking (3 pegs of one player in a row) and to get players\' pieces out of the set up area (one player cannot have more than 4 more pegs than the other in the set-up areas).
The possible winning objectives are:
get a single peg to the row behind the opposite black line on the board (penetration).
get a single peg into the opponent\'s starting area, and keeping it there without capture for a single turn (occupation).
achieve a score of 13 (kept on two tracks on the side of the board) where a point is scored at the beginning of each turn for each of the player\'s pegs in the opponent\'s territory, even if it survived from a previous turn (accumulation)
at the beginning of the player\'s turn, has a single peg in the opponents territory that has all 8 surrounding holes empty (isolation).
eliminate all of the opponent\'s pieces (elimination).
There are also rules to prevent blocking (3 pegs of one player in a row) and to get players\' pieces out of the set up area (one player cannot have more than 4 more pegs than the other in the set-up areas).
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