-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-25 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Bez Shahriari
-
아티스트
Bez Shahriari
-
인원
게임 소개
게임에서 전략적이고 경쟁력 있는 컬러링입니다.
두 명의 플레이어가 교대로 영역을 색칠하며, 각 플레이어는 완성된 시트를 두 개의 목표 중 하나처럼 보이도록 노력합니다.
게임은 모든 섹션이 색칠되면 끝납니다.
게임이 끝나면 플레이어는 공정한 심판에게 시트를 보여주고(또는 소셜 미디어에 게시하여) 승자를 결정합니다. - 심판이 가장 닮았다고 생각하는 목표를 목표로 하는 사람.
당신은 당신의 사진에 집중할 것인가, 아니면 당신의 상대를 망치는 것에 집중할 것인가? 성공하기 위해서는 공격성/방어력의 균형, 사물이 어떻게 인식될 수 있는지에 대한 이해, 그리고 약간의 공감이 필요할 것이다.
비록 최종 결과는 수학이 아닌 미학에 의해 결정되지만, 이것은 본질적으로 완벽한 정보 추상 전략 게임이다.
두 명의 플레이어가 교대로 영역을 색칠하며, 각 플레이어는 완성된 시트를 두 개의 목표 중 하나처럼 보이도록 노력합니다.
게임은 모든 섹션이 색칠되면 끝납니다.
게임이 끝나면 플레이어는 공정한 심판에게 시트를 보여주고(또는 소셜 미디어에 게시하여) 승자를 결정합니다. - 심판이 가장 닮았다고 생각하는 목표를 목표로 하는 사람.
당신은 당신의 사진에 집중할 것인가, 아니면 당신의 상대를 망치는 것에 집중할 것인가? 성공하기 위해서는 공격성/방어력의 균형, 사물이 어떻게 인식될 수 있는지에 대한 이해, 그리고 약간의 공감이 필요할 것이다.
비록 최종 결과는 수학이 아닌 미학에 의해 결정되지만, 이것은 본질적으로 완벽한 정보 추상 전략 게임이다.
A strategic, competitive colouring in game.
Two players take turns to colour in areas, each player trying to make the finished sheet look like one of two objectives.
The game ends when every section is coloured in.
At the end of the game, the players show the sheet to an impartial judge (or post it on social media) to determine the winner - the person aiming for whichever objective the judge(s) think it looks most like.
Will you focus on your picture, or on ruining your opponent\'s? To succeed, you\'ll need a balance of aggression/defense, an understanding of how things might be percieved, and a smidgen of empathy.
Though the final result is determined by aesthetics rather than maths, this is essentially a perfect information abstract strategy game.
Two players take turns to colour in areas, each player trying to make the finished sheet look like one of two objectives.
The game ends when every section is coloured in.
At the end of the game, the players show the sheet to an impartial judge (or post it on social media) to determine the winner - the person aiming for whichever objective the judge(s) think it looks most like.
Will you focus on your picture, or on ruining your opponent\'s? To succeed, you\'ll need a balance of aggression/defense, an understanding of how things might be percieved, and a smidgen of empathy.
Though the final result is determined by aesthetics rather than maths, this is essentially a perfect information abstract strategy game.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
537
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
436
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
377
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
342
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
603
-
2024-11-13
-
Lv.18