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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
John S. Bailey
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아티스트
Emmie Bailey, Adam Szafranski
-
인원
게임 소개
고대 피라미드의 깊은 곳에는 더 이상 살아있지 않은 덫, 퍼즐, 괴물들로 잘 보호된 숨겨진 무덤이 있다. 피라미드의 비밀 입구를 찾아 무덤을 탐험하고 끔찍한 수호자를 만나보세요.
피라미드는 롤 위드 잇 시스템의 다섯 번째 판타지 어드벤처 모듈로, 임무 완수와 미로 탈출 스타일의 게임플레이를 통해 모험을 위한 무한한 가능성을 가진 모듈식, 솔리테어 롤 앤드 라이트 어드벤처 게임 시스템이다.
게임플레이는 미로나 지도를 중심으로 진행되며, 플레이어는 이를 통해 탐색하고, 목표를 달성하고, 둠 다이를 통해 적의 공격으로부터 벗어나야 한다. 단순하고, 퍼즐리하고, 미로 스타일의 게임플레이는 각각의 모험을 신선하고 독특하게 느끼게 하는 새로운 규칙, 개념, 구성 요소로 기본 규칙을 구축하면서 각각의 모험에서 다르게 접근된다.
피라미드는 롤 위드 잇 시스템의 다섯 번째 판타지 어드벤처 모듈로, 임무 완수와 미로 탈출 스타일의 게임플레이를 통해 모험을 위한 무한한 가능성을 가진 모듈식, 솔리테어 롤 앤드 라이트 어드벤처 게임 시스템이다.
게임플레이는 미로나 지도를 중심으로 진행되며, 플레이어는 이를 통해 탐색하고, 목표를 달성하고, 둠 다이를 통해 적의 공격으로부터 벗어나야 한다. 단순하고, 퍼즐리하고, 미로 스타일의 게임플레이는 각각의 모험을 신선하고 독특하게 느끼게 하는 새로운 규칙, 개념, 구성 요소로 기본 규칙을 구축하면서 각각의 모험에서 다르게 접근된다.
Deep inside an ancient pyramid lies a hidden tomb, well-guarded with traps, puzzles, and monsters that are no longer among the living. Find the secret entrance into the pyramid, explore to discover the tomb - and meet its terrible guardian.
Pyramid of the Mummy is the fifth Fantasy Adventure Module in the Roll-With-It system, a modular, solitaire roll-and-write adventure game system with endless possibilities for adventure through an accomplish-the-task-and-escape-the-maze-style gameplay.
Gameplay is centered around a maze or map, through which the player must navigate, accomplish some objective(s), and escape the map under pressure from the enemy\'s attacks via the Doom die. The simple, puzzley, maze-style gameplay is approached differently in each adventure, building on the basic rules with new rules, concepts, and components that make each adventure feel fresh and unique.
Pyramid of the Mummy is the fifth Fantasy Adventure Module in the Roll-With-It system, a modular, solitaire roll-and-write adventure game system with endless possibilities for adventure through an accomplish-the-task-and-escape-the-maze-style gameplay.
Gameplay is centered around a maze or map, through which the player must navigate, accomplish some objective(s), and escape the map under pressure from the enemy\'s attacks via the Doom die. The simple, puzzley, maze-style gameplay is approached differently in each adventure, building on the basic rules with new rules, concepts, and components that make each adventure feel fresh and unique.
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