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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
John S. Bailey
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아티스트
Emmie Bailey, Adam Szafranski
-
인원
게임 소개
난쟁이들의 위대한 왕국은 수세기 동안 산 밑에 숨겨져 있었고, 최고의 공예품들을 생산했다. 갑자기, 산 안의 모든 사람들이 조용해졌다. 난쟁이들과 그들의 자랑스러운 왕국에 무슨 일이 일어났는가?
어둠의 광산은 롤 위드 잇 시스템의 여섯 번째 판타지 어드벤처 모듈로, 임무를 완수하고 미로를 탈출하는 스타일의 게임플레이를 통해 모험을 위한 무한한 가능성을 가진 모듈식, 솔리타이어 롤 앤드 라이트 어드벤처 게임 시스템이다.
게임플레이는 미로나 지도를 중심으로 진행되며, 플레이어는 이를 통해 탐색하고, 목표를 달성하고, 둠 다이를 통해 적의 공격으로부터 벗어나야 한다. 단순하고, 퍼즐리하고, 미로 스타일의 게임플레이는 각각의 모험을 신선하고 독특하게 느끼게 하는 새로운 규칙, 개념, 구성 요소로 기본 규칙을 구축하면서 각각의 모험에서 다르게 접근된다.
-디자이너의 설명
어둠의 광산은 롤 위드 잇 시스템의 여섯 번째 판타지 어드벤처 모듈로, 임무를 완수하고 미로를 탈출하는 스타일의 게임플레이를 통해 모험을 위한 무한한 가능성을 가진 모듈식, 솔리타이어 롤 앤드 라이트 어드벤처 게임 시스템이다.
게임플레이는 미로나 지도를 중심으로 진행되며, 플레이어는 이를 통해 탐색하고, 목표를 달성하고, 둠 다이를 통해 적의 공격으로부터 벗어나야 한다. 단순하고, 퍼즐리하고, 미로 스타일의 게임플레이는 각각의 모험을 신선하고 독특하게 느끼게 하는 새로운 규칙, 개념, 구성 요소로 기본 규칙을 구축하면서 각각의 모험에서 다르게 접근된다.
-디자이너의 설명
The great kingdom of the dwarves lay hidden under the mountain for centuries, producing items of the finest craftsmanship. Suddenly, all within the mountain grew quiet. What has happened to the dwarves and their proud kingdom?
Mines of Darkness is the sixth Fantasy Adventure Module in the Roll-With-It system, a modular, solitaire roll-and-write adventure game system with endless possibilities for adventure through an accomplish-the-task-and-escape-the-maze-style gameplay.
Gameplay is centered around a maze or map, through which the player must navigate, accomplish some objective(s), and escape the map under pressure from the enemy\'s attacks via the Doom die. The simple, puzzley, maze-style gameplay is approached differently in each adventure, building on the basic rules with new rules, concepts, and components that make each adventure feel fresh and unique.
-description from designer
Mines of Darkness is the sixth Fantasy Adventure Module in the Roll-With-It system, a modular, solitaire roll-and-write adventure game system with endless possibilities for adventure through an accomplish-the-task-and-escape-the-maze-style gameplay.
Gameplay is centered around a maze or map, through which the player must navigate, accomplish some objective(s), and escape the map under pressure from the enemy\'s attacks via the Doom die. The simple, puzzley, maze-style gameplay is approached differently in each adventure, building on the basic rules with new rules, concepts, and components that make each adventure feel fresh and unique.
-description from designer
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