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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Christian Høegh
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아티스트
Christian Høegh
-
인원
게임 소개
영국, 876. 2-4 플레이어들은 문화 전체의 집단적 양심을 옥죄거나, 신의 이름으로 끔찍한 죄를 저지르거나, 선처의 행위를 통해 선전의 이름으로 복수의 도구를 분배한다.
함대를 건설하고, 발견된 경로를 연결하여 무역 제국을 건설하거나, 다른 사람의 목숨을 끊습니다.다넬로의 목표는 무역로를 연결하고 군사적 또는 선전적, 종교적 영웅들을 통해 샤이어와 소규모 상호 연결된 왕국들을 점령함으로써 승리하는 것이다.<대넬로위스의 캐치프레이즈는 선수들의 문화는 그들의 역할과 플레이된 카드에 따라 게임에서 여러 번 앞뒤로 전환될 수 있다.
플레이어들은 항상 비판적인 종교적 호의나 맛있는 몰락의 가능성을 안고 있는 특별한 D\'10을 굴린다.플레이어는 세 가지 등급의 고유한 영웅 카드 배열에 액세스할 수 있습니다. 친족, 선전, 열정.당신 자신의 국경 안에서 끓어오르는 피비린내 나는 불화는 열정을 통해 분출되고 두드리거나 선전 영웅들로 진압될 수 있다. 그들이 너무 높이 올라가지 않도록 확실히 해라... 군중들은 항상 높은 탑에 있는 남자를 잡으러 온다. 당신이 가장 신뢰하는 킨족 영웅들로만 그들로부터 당신 자신을 보호하라. 하지만 가족조차도 신의 목소리나 운명에 질 수 있다. 너희 문화의 영웅들이 죽으면서 그들의 유산이 남아있고 새로운 유산이 그들의 자리를 메우고 있다.<대넬로 게임의 각 게임은 플레이어가 스스로 생각하고 접근법을 바꾸도록 강요하는 기회를 제공하는 무작위 변형에 추가된 순서 없는 지도 추가와 함께 다르다. <대넬로 게임의 각 게임은 전환하거나, 전쟁의 석탄을 태우거나, 선전과 도끼로 사람들을 족쇄로 채운다. <친척은 가까이 두되 적은 가까이 두어라.
—디자이너의 설명
함대를 건설하고, 발견된 경로를 연결하여 무역 제국을 건설하거나, 다른 사람의 목숨을 끊습니다.다넬로의 목표는 무역로를 연결하고 군사적 또는 선전적, 종교적 영웅들을 통해 샤이어와 소규모 상호 연결된 왕국들을 점령함으로써 승리하는 것이다.<대넬로위스의 캐치프레이즈는 선수들의 문화는 그들의 역할과 플레이된 카드에 따라 게임에서 여러 번 앞뒤로 전환될 수 있다.
플레이어들은 항상 비판적인 종교적 호의나 맛있는 몰락의 가능성을 안고 있는 특별한 D\'10을 굴린다.플레이어는 세 가지 등급의 고유한 영웅 카드 배열에 액세스할 수 있습니다. 친족, 선전, 열정.당신 자신의 국경 안에서 끓어오르는 피비린내 나는 불화는 열정을 통해 분출되고 두드리거나 선전 영웅들로 진압될 수 있다. 그들이 너무 높이 올라가지 않도록 확실히 해라... 군중들은 항상 높은 탑에 있는 남자를 잡으러 온다. 당신이 가장 신뢰하는 킨족 영웅들로만 그들로부터 당신 자신을 보호하라. 하지만 가족조차도 신의 목소리나 운명에 질 수 있다. 너희 문화의 영웅들이 죽으면서 그들의 유산이 남아있고 새로운 유산이 그들의 자리를 메우고 있다.<대넬로 게임의 각 게임은 플레이어가 스스로 생각하고 접근법을 바꾸도록 강요하는 기회를 제공하는 무작위 변형에 추가된 순서 없는 지도 추가와 함께 다르다. <대넬로 게임의 각 게임은 전환하거나, 전쟁의 석탄을 태우거나, 선전과 도끼로 사람들을 족쇄로 채운다. <친척은 가까이 두되 적은 가까이 두어라.
—디자이너의 설명
England, 876. 2-4 Players wrangle the collective conscience of entire cultures, commit horrible sins in the name of their gods, or parcel away tools of revenge in the name of propaganda through acts of clemency.
Construct a fleet, connect discovered routes build a trade empire - or - tear someone else\'s down.
The goal of Danelaw is to win either through connecting trade routes and taking over shires and minor interconnected kingdoms by means of military or propaganda and religious heroes.
The catch of Danelaw is players\' cultures will be converted back and forth potentially multiple times in a game based on their roles and cards played.
Players roll special D\'10s which always bear the potential for critical religious favor or delicious downfall.
Players have access to a unique array of hero cards of three distinct classes. Kin, Propaganda, and Fervor.
Blood feuds bubbling from within your own borders can be vented and tapped through fervor or quelled with propaganda heroes. Be sure not to let them get too high... The mob always comes for the man in the high tower.
Protect yourselves from them with only your most trusted Kin heroes. But even family can be lost to the voice of god or fate. As heroes of your culture die their legacies remain and new legacies fill their shoes.
Each game of Danelaw is different with unordered map additions added in random variations presenting opportunities that force players to think on their feet and change their approach.
Convert or subjugate, stoke the coals of war or shackle those who would with propaganda and the axe.
Keep your kin close, but keep your enemies closer.
—description from the designer
Construct a fleet, connect discovered routes build a trade empire - or - tear someone else\'s down.
The goal of Danelaw is to win either through connecting trade routes and taking over shires and minor interconnected kingdoms by means of military or propaganda and religious heroes.
The catch of Danelaw is players\' cultures will be converted back and forth potentially multiple times in a game based on their roles and cards played.
Players roll special D\'10s which always bear the potential for critical religious favor or delicious downfall.
Players have access to a unique array of hero cards of three distinct classes. Kin, Propaganda, and Fervor.
Blood feuds bubbling from within your own borders can be vented and tapped through fervor or quelled with propaganda heroes. Be sure not to let them get too high... The mob always comes for the man in the high tower.
Protect yourselves from them with only your most trusted Kin heroes. But even family can be lost to the voice of god or fate. As heroes of your culture die their legacies remain and new legacies fill their shoes.
Each game of Danelaw is different with unordered map additions added in random variations presenting opportunities that force players to think on their feet and change their approach.
Convert or subjugate, stoke the coals of war or shackle those who would with propaganda and the axe.
Keep your kin close, but keep your enemies closer.
—description from the designer
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