-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-15 분
-
연령
4+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
Il circodei contarri는 타일에 묘사된 캐릭터를 특징짓는 상황의 반대되는 특성(호랑이, 사자, 그네타기 예술가, 광대, 기린, 코끼리, 쥐)에 따라 다양한 난이도의 타일 50개를 섞고, 아래를 향해서 배치하고 짝을 지어 짝을 맞추었다. 페어링이 의심스러운 경우 흰색 기호가 있는 지점에서 타일의 측면을 함께 가져오십시오. 두 개의 타일을 맞춰 심볼이 완성되면 페어가 맞고 플레이어는 게임을 계속한다. 가장 많은 짝을 이룬 사람이 이긴다.
쌍은 난이도를 높이는 두 가지 수준으로 나뉜다. 게임 메커니즘을 배우기 위해 제한된 수의 쌍으로 시작한 다음 타일 수를 늘리고 도전을 \"켜라\".
이미지의 양과 품질에 따라 구성된 게임 제안은 플레이어의 기술에 따라 자극을 사용자 정의할 수 있게 한다.
—출판사(번역)의 설명
쌍은 난이도를 높이는 두 가지 수준으로 나뉜다. 게임 메커니즘을 배우기 위해 제한된 수의 쌍으로 시작한 다음 타일 수를 늘리고 도전을 \"켜라\".
이미지의 양과 품질에 따라 구성된 게임 제안은 플레이어의 기술에 따라 자극을 사용자 정의할 수 있게 한다.
—출판사(번역)의 설명
Il circo dei contrari has 50 tiles of varying difficulty, to be shuffled, placed face down and matched in pairs according to the opposing quality of the situation that characterises the character illustrated on the tile (tiger, lion, trapeze artist, clown, giraffe, elephant, mouse). If in doubt about the pairing, bring the sides of the tiles together at the point where the white symbol is located. If the symbol is completed by matching the two tiles, the pair is correct and the player continues the game. Whoever wins the most pairs wins.
The pairs are divided into two levels of increasing difficulty; you start with a limited number of pairs to learn the game mechanism, then increase the number of tiles and \'turn on\' the challenge.
The game proposal, organised by quantity and quality of images, allows the stimulus to be customised according to the players\' skills.
—description from the publisher (translated)
The pairs are divided into two levels of increasing difficulty; you start with a limited number of pairs to learn the game mechanism, then increase the number of tiles and \'turn on\' the challenge.
The game proposal, organised by quantity and quality of images, allows the stimulus to be customised according to the players\' skills.
—description from the publisher (translated)
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
673
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
484
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
416
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
388
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
616
-
2024-11-13
-
Lv.18