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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
4-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-40 분
-
연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Charlie Berens, Dane Schaefer
-
아티스트
Dane Schaefer
-
인원
게임 소개
"터무니없는 제품을 만들고 경쟁을 방해하는 게임. "
게임은 심사위원을 뽑는 것으로 시작한다;구매자". 나머지 참가자들은 각각 카드를 뽑고 1 & quot;을 사용하여 구매자에게 매력적일 것이라고 생각되는 제품을 만들고 던집니다;물건 " 카드와 1 "특징 " 카드. 이 "초기 투구"가 끝나면, 플레이어들은 테이블을 한 바퀴 더 돌면서 각각 피처 카드를 하나씩 더 플레이한다. 이 시간 기능은 재생 중인 모든 제품에서 재생할 수 있습니다. 플레이어는 아이템을 개선하거나 경쟁을 방해할 수 있습니다. 라운드 내내 플레이어들은 제품과 기능의 유용성, 가치, 심지어 의미에 대해 논쟁함으로써 경쟁자들을 깎아내리려고 노력한다. 모든 사람들이 차례를 지낸 후에, 구매자는 그들이 가장 좋아하지 않는 물건을 제거하고, 그 물건을 판매에서 제거한다... 하지만 만약 네가 기절한다면, 걱정하지마. 탈락한 플레이어는 친구의 제품을 돕거나 다른 사람의 희망과 꿈을 짓밟음으로써 게임을 계속할 수 있습니다.
라운드는 구매자가 다른 제품을 제거하기 전에 각 플레이어가 각 라운드마다 하나의 피처 카드를 플레이하는 것으로 계속됩니다. 상품들은 모든 카드에서 더 놀랍고, 터무니없고, 웃기고, 또는 비참해지고, 게임은 오직 하나의 상품만 남을 때까지 계속된다. 이것은 다음 게임의 승자와 구매자를 결정하는 것이다!
카드 세일은 많은 심사위원 기반 게임들과 달리, 플레이어들이 재미를 그린 것에 대한 보상을 받는 대신에 창의적으로 "빌드" 재미있는 손을 만들 수 있게 해준다가장 작은 미리 작성된 펀치라인 카드.
—디자이너의 설명
게임은 심사위원을 뽑는 것으로 시작한다;구매자". 나머지 참가자들은 각각 카드를 뽑고 1 & quot;을 사용하여 구매자에게 매력적일 것이라고 생각되는 제품을 만들고 던집니다;물건 " 카드와 1 "특징 " 카드. 이 "초기 투구"가 끝나면, 플레이어들은 테이블을 한 바퀴 더 돌면서 각각 피처 카드를 하나씩 더 플레이한다. 이 시간 기능은 재생 중인 모든 제품에서 재생할 수 있습니다. 플레이어는 아이템을 개선하거나 경쟁을 방해할 수 있습니다. 라운드 내내 플레이어들은 제품과 기능의 유용성, 가치, 심지어 의미에 대해 논쟁함으로써 경쟁자들을 깎아내리려고 노력한다. 모든 사람들이 차례를 지낸 후에, 구매자는 그들이 가장 좋아하지 않는 물건을 제거하고, 그 물건을 판매에서 제거한다... 하지만 만약 네가 기절한다면, 걱정하지마. 탈락한 플레이어는 친구의 제품을 돕거나 다른 사람의 희망과 꿈을 짓밟음으로써 게임을 계속할 수 있습니다.
라운드는 구매자가 다른 제품을 제거하기 전에 각 플레이어가 각 라운드마다 하나의 피처 카드를 플레이하는 것으로 계속됩니다. 상품들은 모든 카드에서 더 놀랍고, 터무니없고, 웃기고, 또는 비참해지고, 게임은 오직 하나의 상품만 남을 때까지 계속된다. 이것은 다음 게임의 승자와 구매자를 결정하는 것이다!
카드 세일은 많은 심사위원 기반 게임들과 달리, 플레이어들이 재미를 그린 것에 대한 보상을 받는 대신에 창의적으로 "빌드" 재미있는 손을 만들 수 있게 해준다가장 작은 미리 작성된 펀치라인 카드.
—디자이너의 설명
"A game of creating ludicrous products & sabotaging the competition. "
The game starts with selecting a judge, or "Buyer". The rest of the players each draw cards and create and pitch a product they think will be enticing to the buyer, by using 1 "Thing" card and 1 "Feature" card. After this "initial pitch", players go around the table again, each playing one more feature card. This time features can be played on ANY product in play. Players can either attempt to improve their item, or sabotage the competition. Throughout the round players pitch their product, or try to knock the competition down a peg or two by arguing over the utility, value, and even the meaning, of the products and their features. After everyone has had a turn, the buyer eliminates their least favorite, and removes that item from the sale... But if you get knocked out, don\'t worry. Eliminated players get to continue playing by helping a buddy\'s product, or by crushing someone else\'s hopes and dreams.
Rounds continue with each player playing one feature card each round before the buyer eliminates another product. Products get more amazing, absurd, hilarious, or disastrous with every card and the game continues until only one product remains, which decides the winner and the buyer for the next game!
Unlike many judge-based games, Card Sale allows players to creatively "build" funny hands rather than just being rewarded for drawing the funniest pre-written punchline card.
—description from the designer
The game starts with selecting a judge, or "Buyer". The rest of the players each draw cards and create and pitch a product they think will be enticing to the buyer, by using 1 "Thing" card and 1 "Feature" card. After this "initial pitch", players go around the table again, each playing one more feature card. This time features can be played on ANY product in play. Players can either attempt to improve their item, or sabotage the competition. Throughout the round players pitch their product, or try to knock the competition down a peg or two by arguing over the utility, value, and even the meaning, of the products and their features. After everyone has had a turn, the buyer eliminates their least favorite, and removes that item from the sale... But if you get knocked out, don\'t worry. Eliminated players get to continue playing by helping a buddy\'s product, or by crushing someone else\'s hopes and dreams.
Rounds continue with each player playing one feature card each round before the buyer eliminates another product. Products get more amazing, absurd, hilarious, or disastrous with every card and the game continues until only one product remains, which decides the winner and the buyer for the next game!
Unlike many judge-based games, Card Sale allows players to creatively "build" funny hands rather than just being rewarded for drawing the funniest pre-written punchline card.
—description from the designer
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