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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Toshihiro Hachisuka (蜂須賀敏浩)
-
아티스트
Tareru (タレる)
-
인원
게임 소개
무기를 잘 다루는 아시카가 요시테루. 미요시 초키의 배신. 쓰쓰이 준케이는 사용할 수 없다...센고쿠 시대에, 당신은 키나이 지역을 정복할 사람이 될 것인가!?
마쓰나가 히사히데 트릭에서는 5승 포인트를 얻는 것이 게임의 목표이다.
라운드가 시작될 때, 각 플레이어에게 지정된 수의 카드를 건네주면 준비가 됩니다. 데크는 총 40장의 카드로 구성되어 있으며, 숫자 1-8의 5가지 색상이 있습니다. 1, 2, 5, 8의 각 색상별로 번호가 매겨진 얼굴 카드에는 군 지휘관의 초상화가 그려져 있다.
게임의 흐름은 기본적인 트릭 테이크의 흐름을 따른다.
각 플레이어는 선두 플레이어부터 시작하여 카드를 플레이합니다. 만약 당신이 리더 플레이어의 카드와 일치하는 카드를 손에 가지고 있다면, 당신은 그것을 플레이해야 한다. 모든 카드를 플레이한 후에 "highest" strength" 카드가 트릭의 승자를 결정합니다. "가장 높은" 강도를 결정하는 것은 페이스 카드를 얼마나 많이 플레이했는지에 따라 달라질 수 있다(0 또는 짝수, 더 높은 숫자의 카드가 더 강하다). 홀수, 숫자가 작은 카드가 더 강합니다.). 당첨된 얼굴 카드를 번호를 볼 수 있도록 앞에 놓습니다.
손에 든 카드가 다 떨어질 때까지 이렇게 한 다음 점수를 계산합니다. 당첨된 카드는 번호별로 분류되며, 번호별로 홀수의 카드를 모으면 총 1점, 짝수의 카드를 모으면 총 0점을 받는다.
예: 3개의 2s=1점과 2개의 8s=0점을 수집했습니다.
점수를 계산한 후\"의 총점이 5점을 충족하거나 초과하면 게임이 종료됩니다.
마쓰나가 히사히데 트릭에서는 5승 포인트를 얻는 것이 게임의 목표이다.
라운드가 시작될 때, 각 플레이어에게 지정된 수의 카드를 건네주면 준비가 됩니다. 데크는 총 40장의 카드로 구성되어 있으며, 숫자 1-8의 5가지 색상이 있습니다. 1, 2, 5, 8의 각 색상별로 번호가 매겨진 얼굴 카드에는 군 지휘관의 초상화가 그려져 있다.
게임의 흐름은 기본적인 트릭 테이크의 흐름을 따른다.
각 플레이어는 선두 플레이어부터 시작하여 카드를 플레이합니다. 만약 당신이 리더 플레이어의 카드와 일치하는 카드를 손에 가지고 있다면, 당신은 그것을 플레이해야 한다. 모든 카드를 플레이한 후에 "highest" strength" 카드가 트릭의 승자를 결정합니다. "가장 높은" 강도를 결정하는 것은 페이스 카드를 얼마나 많이 플레이했는지에 따라 달라질 수 있다(0 또는 짝수, 더 높은 숫자의 카드가 더 강하다). 홀수, 숫자가 작은 카드가 더 강합니다.). 당첨된 얼굴 카드를 번호를 볼 수 있도록 앞에 놓습니다.
손에 든 카드가 다 떨어질 때까지 이렇게 한 다음 점수를 계산합니다. 당첨된 카드는 번호별로 분류되며, 번호별로 홀수의 카드를 모으면 총 1점, 짝수의 카드를 모으면 총 0점을 받는다.
예: 3개의 2s=1점과 2개의 8s=0점을 수집했습니다.
점수를 계산한 후\"의 총점이 5점을 충족하거나 초과하면 게임이 종료됩니다.
Yoshiteru Ashikaga, who is good at arms. The betrayal of Miyoshi Chokei. Junkei Tsutsui can\'t be used...In the time of the Sengoku period, will you be the one to conquer the Kinai region!?
In 松永久秀トリック (Hisahide Matsunaga Trick), the goal of the game is to get 5 victory points.
At the start of the round, deal the specified number of cards to each player and you are ready to go. The deck consists of a total of 40 cards, five colors with numbers 1-8. The "face cards" numbered 1, 2, 5, and 8 of each color have portraits of military commanders on them.
The flow of the game follows that of basic trick taking.
Each player plays a card, starting with the lead player. If you have a card in hand that matches the suit of the lead player\'s card you must play it. After all cards have been played, the "highest" strength card determines who wins the trick.
What determines "highest" strength can change based on how many face cards were played (0 or an even number, the card with the higher number is stronger. Odd number, the card with the lower number is stronger). Place any face cards you win in front of you so that you can see the number.
Do this until you run out of cards in your hand, then calculate your score. The cards you have won are grouped by number, and for each number, if you collect an odd amount of cards, you will get a total of 1 point , and if you collect an even amount of cards, you will get 0 points.
Example: You collected three 2s=1 point and two 8s = 0 points.
After calculating the score, if someone\'s total score meets or exceeds 5 points, the game ends.
In 松永久秀トリック (Hisahide Matsunaga Trick), the goal of the game is to get 5 victory points.
At the start of the round, deal the specified number of cards to each player and you are ready to go. The deck consists of a total of 40 cards, five colors with numbers 1-8. The "face cards" numbered 1, 2, 5, and 8 of each color have portraits of military commanders on them.
The flow of the game follows that of basic trick taking.
Each player plays a card, starting with the lead player. If you have a card in hand that matches the suit of the lead player\'s card you must play it. After all cards have been played, the "highest" strength card determines who wins the trick.
What determines "highest" strength can change based on how many face cards were played (0 or an even number, the card with the higher number is stronger. Odd number, the card with the lower number is stronger). Place any face cards you win in front of you so that you can see the number.
Do this until you run out of cards in your hand, then calculate your score. The cards you have won are grouped by number, and for each number, if you collect an odd amount of cards, you will get a total of 1 point , and if you collect an even amount of cards, you will get 0 points.
Example: You collected three 2s=1 point and two 8s = 0 points.
After calculating the score, if someone\'s total score meets or exceeds 5 points, the game ends.
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