-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
(박스 커버에서)
게임 개념:
플레이어가 즐겁고 경쟁적인 환경에서 비즈니스 개념과 전략을 배우거나 가르칠 수 있도록 설계된 게임입니다.
플레이어는 게임 제작자의 비즈니스 논리와 지혜를 일치시킵니다. 질문과 의견 불일치에 대한 토론이 뒤따를 수 있지만, 창작자들은 그들의 답변 뒤에 있는 논리를 제공한다.
플레이어들이 게임 제작자들을 위해 일해온 비즈니스 세계의 현실을 배우는 것을 즐긴다면, 이기기 위해 반대하기 위해 동의해야 할 수도 있다.
게임 개념:
플레이어가 즐겁고 경쟁적인 환경에서 비즈니스 개념과 전략을 배우거나 가르칠 수 있도록 설계된 게임입니다.
플레이어는 게임 제작자의 비즈니스 논리와 지혜를 일치시킵니다. 질문과 의견 불일치에 대한 토론이 뒤따를 수 있지만, 창작자들은 그들의 답변 뒤에 있는 논리를 제공한다.
플레이어들이 게임 제작자들을 위해 일해온 비즈니스 세계의 현실을 배우는 것을 즐긴다면, 이기기 위해 반대하기 위해 동의해야 할 수도 있다.
(From the box cover)
Game Concept:
A game designed to allow Players to learn or teach business concepts and strategies in an enjoyable, competitive environment.
Players match wits with the business logic of the game's creators. While discussions of questions and disagreements can ensue, the creators provide the logic behind their answers.
Players may have to "agree to disagree" to win - but no one "loses" if they enjoy learning the realities of the business world that have worked for the game's creators.
Game Concept:
A game designed to allow Players to learn or teach business concepts and strategies in an enjoyable, competitive environment.
Players match wits with the business logic of the game's creators. While discussions of questions and disagreements can ensue, the creators provide the logic behind their answers.
Players may have to "agree to disagree" to win - but no one "loses" if they enjoy learning the realities of the business world that have worked for the game's creators.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
625
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
462
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
398
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
369
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
610
-
2024-11-13
-
Lv.18