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게임 난이도
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디자이너
Patrick Wilson
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아티스트
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인원
게임 소개
이 최신 게임 덱에는 새로운 도전과 기회가 추가되었습니다!— 이 고전적인 규칙 집합 중 하나를 사용하여 테이블 상판 작업을 수행합니다.
모든 지형이 움직임, 덮개, 가시성에 미치는 영향을 설명하는 하나의 규칙 대신, 이제 카드를 뒤집으면 훨씬 더 흥분되고 긴장감이 게임에 들어온다.
외국에서, 종종 열대지방에서, 정글이나 언덕, 사막, 늪, 트랙 등의 모든 뻗어있는 것들이, 건너거나, 들여다보거나, 꿰뚫어보거나, 불로부터 동일한 덮개를 제공하는 것이 언제부터 같습니까? 그리고 왜 모든 강, 개울, 심지어 강은 횡단 속도를 예측할 수 있게 하는 편리하게 단단한 바닥을 가지고 있을까요?
가변 지형 효과 덱은 이제 플레이어들에게 주어진 지형 영역이 보기보다 더 쉽게 행군할 수 있다는 희망을 준다. 또한 전방의 땅을 정찰하기 위해 스카우트를 사용하는 것은 단순히 적을 발견하는 것이 아니라 새로운 중요성을 지닌다, 하지만 땅을 확인하기 위해 그를 만날 수도 있습니다. 그리고 테이블탑 게임을 주최하는 게임 마스터들의 삶은 확실히 쉬워집니다. 이제 그들은 숲이 얼마나 울창한지 또는 어려움의 정도를 암시하는 다른 힌트를 제시할 필요 없이 그러한 나무, 언덕, 그리고 다른 미니어처 지형 특징들을 그들이 가지고 있는 것처럼 배치할 수 있다.
지형 특징을 처음 입력할 때 영국/임페리얼 플레이어는 적절한 지형 카드 유형(숲/정글, 늪, 모래/해변, 거친 지면 또는 트랙&mdash)을 그려 공원 산책부터 실질적으로 통행이 불가능할 때까지 효과를 읽는다. 카드 번호와 지형 유형이 그려진 간단한 인쇄 마커(모든 유형에 대해 제공됨)가 나중에 참조할 수 있도록 입구 지점에 배치되어 있으며, 그렇게 쉽습니다!
48개의 개별 터레인 이펙트 카드가 있으며, 각각 8가지 유형이 각각 6개씩 있으며, 14개의 카드에는 반대쪽에 터레인 유형의 이름이 표시된 6개의 번호가 매겨진 마커와 사용 설명서가 있는 1개의 카드가 인쇄되어 있습니다. 마커는 놀이에서 사용할 수 있도록 잘라져 있으며 데크가 도착하는 것과 동일한 플라스틱으로 다시 닫을 수 있는 가방에 보관할 수 있습니다.
—description은 출판사\"의 웹 사이트에서 제공됩니다
모든 지형이 움직임, 덮개, 가시성에 미치는 영향을 설명하는 하나의 규칙 대신, 이제 카드를 뒤집으면 훨씬 더 흥분되고 긴장감이 게임에 들어온다.
외국에서, 종종 열대지방에서, 정글이나 언덕, 사막, 늪, 트랙 등의 모든 뻗어있는 것들이, 건너거나, 들여다보거나, 꿰뚫어보거나, 불로부터 동일한 덮개를 제공하는 것이 언제부터 같습니까? 그리고 왜 모든 강, 개울, 심지어 강은 횡단 속도를 예측할 수 있게 하는 편리하게 단단한 바닥을 가지고 있을까요?
가변 지형 효과 덱은 이제 플레이어들에게 주어진 지형 영역이 보기보다 더 쉽게 행군할 수 있다는 희망을 준다. 또한 전방의 땅을 정찰하기 위해 스카우트를 사용하는 것은 단순히 적을 발견하는 것이 아니라 새로운 중요성을 지닌다, 하지만 땅을 확인하기 위해 그를 만날 수도 있습니다. 그리고 테이블탑 게임을 주최하는 게임 마스터들의 삶은 확실히 쉬워집니다. 이제 그들은 숲이 얼마나 울창한지 또는 어려움의 정도를 암시하는 다른 힌트를 제시할 필요 없이 그러한 나무, 언덕, 그리고 다른 미니어처 지형 특징들을 그들이 가지고 있는 것처럼 배치할 수 있다.
지형 특징을 처음 입력할 때 영국/임페리얼 플레이어는 적절한 지형 카드 유형(숲/정글, 늪, 모래/해변, 거친 지면 또는 트랙&mdash)을 그려 공원 산책부터 실질적으로 통행이 불가능할 때까지 효과를 읽는다. 카드 번호와 지형 유형이 그려진 간단한 인쇄 마커(모든 유형에 대해 제공됨)가 나중에 참조할 수 있도록 입구 지점에 배치되어 있으며, 그렇게 쉽습니다!
48개의 개별 터레인 이펙트 카드가 있으며, 각각 8가지 유형이 각각 6개씩 있으며, 14개의 카드에는 반대쪽에 터레인 유형의 이름이 표시된 6개의 번호가 매겨진 마커와 사용 설명서가 있는 1개의 카드가 인쇄되어 있습니다. 마커는 놀이에서 사용할 수 있도록 잘라져 있으며 데크가 도착하는 것과 동일한 플라스틱으로 다시 닫을 수 있는 가방에 보관할 수 있습니다.
—description은 출판사\"의 웹 사이트에서 제공됩니다
This latest Game Deck adds a new layer of challenge—and opportunity!— to your table top actions with either of these classic rules sets.
Instead of one rule to describe the effects of all terrain on movement, cover, and visibility, now with the flip of a card even more excitement and suspense enters the game.
Since when in foreign lands, often tropical, is every stretch of jungle, or hill side, desert, swamp, track, etc, identical in difficulty to cross, or see into, or through, or provide the same cover from fire? And why does every creek, stream, or even river have the same conveniently firm bottom that makes crossing speed predictable?
The Variable Terrain Effects Deck now gives players the hope that a given area of terrain might be easier to march through—but also the risk that it’s tougher than it looks!
More than ever, the use of Scouts to recon the ground ahead takes on new importance--not merely to spot the enemy, but to make sure of the ground you might meet him on.
And life for the Games Masters who host tabletop games definitely gets easier. Now they can layout such trees, hills, and other miniature terrain features as they have without having to suggest just how “thick” the forest is, or any other hints suggesting the degree of difficulty.
When first entering a terrain feature, the British/Imperial Player will draw an appropriate terrain card type--forest/jungle, one of three types of water hazards, swamps, sand/beach, rough ground, or track—and read its effects, from a walk in the park to practically impassable. A simple printed marker (provided for all types) with the number of the card drawn and the terrain type is placed at the entry point for future reference, and it’s as easy as that!
There are 48 individual Terrain Effects Cards, six each of the 8 types, plus 14 cards on which are printed 6 numbered markers with the names of the terrain types on the opposite sides, plus 1 card with instructions for use. The markers are cut out for use in play and may be stored in the same plastic re-closable bag the deck arrives in.
—description from the publisher\'s website
Instead of one rule to describe the effects of all terrain on movement, cover, and visibility, now with the flip of a card even more excitement and suspense enters the game.
Since when in foreign lands, often tropical, is every stretch of jungle, or hill side, desert, swamp, track, etc, identical in difficulty to cross, or see into, or through, or provide the same cover from fire? And why does every creek, stream, or even river have the same conveniently firm bottom that makes crossing speed predictable?
The Variable Terrain Effects Deck now gives players the hope that a given area of terrain might be easier to march through—but also the risk that it’s tougher than it looks!
More than ever, the use of Scouts to recon the ground ahead takes on new importance--not merely to spot the enemy, but to make sure of the ground you might meet him on.
And life for the Games Masters who host tabletop games definitely gets easier. Now they can layout such trees, hills, and other miniature terrain features as they have without having to suggest just how “thick” the forest is, or any other hints suggesting the degree of difficulty.
When first entering a terrain feature, the British/Imperial Player will draw an appropriate terrain card type--forest/jungle, one of three types of water hazards, swamps, sand/beach, rough ground, or track—and read its effects, from a walk in the park to practically impassable. A simple printed marker (provided for all types) with the number of the card drawn and the terrain type is placed at the entry point for future reference, and it’s as easy as that!
There are 48 individual Terrain Effects Cards, six each of the 8 types, plus 14 cards on which are printed 6 numbered markers with the names of the terrain types on the opposite sides, plus 1 card with instructions for use. The markers are cut out for use in play and may be stored in the same plastic re-closable bag the deck arrives in.
—description from the publisher\'s website
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