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BGG랭킹
BGG전체 : 6074
FAMILYGAMES : 1818
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인원
1-4 명
BGG추천: 1-3 명 -
게임시간
90-90 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.89 / 5
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디자이너
Mick Uhl
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아티스트
James Talbot
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인원
게임 소개
게이머들에게도 어필하는 아발론 힐의 패밀리 게임 중 하나입니다. 플레이어들은 잃어버린 세계를 탐험하기 위해 그들이 착용하는 다양한 탐험을 통제한다. 승리는 다양한 종의 공룡을 찾고 표본을 수집함으로써 이뤄진다. 이 게임에는 모듈식 보드가 함께 제공되어 두 게임이 서로 비슷하지 않도록 보장하며 많은 공룡 조각들이 세워져 있습니다. 이 게임의 가장 재미있는 부분 중 하나는 공룡이 베이스캠프로 탐험대를 쫓아갈 때 일어납니다!
이 아발론 힐 게임은 전략 게이머들의 흥미를 끌고 재생 가능성을 높여주는 대부분의 패밀리 게임 이상의 기능을 갖추고 있습니다. 첫째, 보드는 모듈식입니다; 모든 공룡 사이트와 필수 아이템의 위치는 게임마다 완전히 랜덤입니다. 90년대 독일 게임 이전에 보기 드문 이런 종류의 특징은 잃어버린 세계의 공룡을 그 시대보다 몇 년 앞서게 한다.
초, 플레이어는 자신의 경로에서 공룡을 이동시키거나 아이템을 우호적으로 거래하거나 탐험대를 무자비하게 공격함으로써 간접적으로 다른 플레이어에게 영향을 미치고 상호작용할 수 있다.
세 번째-무기와 탄약에 대한 규칙에서 정한 날카로운 한계로 인해 플레이어는 신중하게 전투를 선택해야 하며 각 공룡이 스릴 있고 높은 위험에 직면하게 됩니다. 엄격히 지켜진다면, 이 규칙은 공룡들에게 전투에서 승리할 수 있는 실질적인 가능성을 주고, 게임에서 쫓겨나는 것을 피하고 싶다면 플레이어들의 전략적인 계획을 요구한다.
4번째- 공룡 싸움에서 패배한 결과는 심각합니다. 추격하는 동안 하나 이상의 유용한 도구와 승점을 잃을 수 있습니다. 일단 공룡으로부터 탈출하면 캠프로 돌아와 다음 차례를 잃는다. 캠프에서 취할 수 있는 행동이 다소 제한적이기 때문에, 잃어버린 공룡 전투는 한 턴을 완전히 쓰러뜨리고 두 턴으로 달성할 수 있는 것을 감소시킨다.
마침내- 이 게임은 훌륭한 스타일을 가지고 있습니다. 공룡영역은 독특한 “ 코믹북” 형식으로 전시돼 연령에 상관없이 모든 플레이어가 큰 즐거움과 몰입감을 느낄 수 있다.
이 아발론 힐 게임은 전략 게이머들의 흥미를 끌고 재생 가능성을 높여주는 대부분의 패밀리 게임 이상의 기능을 갖추고 있습니다. 첫째, 보드는 모듈식입니다; 모든 공룡 사이트와 필수 아이템의 위치는 게임마다 완전히 랜덤입니다. 90년대 독일 게임 이전에 보기 드문 이런 종류의 특징은 잃어버린 세계의 공룡을 그 시대보다 몇 년 앞서게 한다.
초, 플레이어는 자신의 경로에서 공룡을 이동시키거나 아이템을 우호적으로 거래하거나 탐험대를 무자비하게 공격함으로써 간접적으로 다른 플레이어에게 영향을 미치고 상호작용할 수 있다.
세 번째-무기와 탄약에 대한 규칙에서 정한 날카로운 한계로 인해 플레이어는 신중하게 전투를 선택해야 하며 각 공룡이 스릴 있고 높은 위험에 직면하게 됩니다. 엄격히 지켜진다면, 이 규칙은 공룡들에게 전투에서 승리할 수 있는 실질적인 가능성을 주고, 게임에서 쫓겨나는 것을 피하고 싶다면 플레이어들의 전략적인 계획을 요구한다.
4번째- 공룡 싸움에서 패배한 결과는 심각합니다. 추격하는 동안 하나 이상의 유용한 도구와 승점을 잃을 수 있습니다. 일단 공룡으로부터 탈출하면 캠프로 돌아와 다음 차례를 잃는다. 캠프에서 취할 수 있는 행동이 다소 제한적이기 때문에, 잃어버린 공룡 전투는 한 턴을 완전히 쓰러뜨리고 두 턴으로 달성할 수 있는 것을 감소시킨다.
마침내- 이 게임은 훌륭한 스타일을 가지고 있습니다. 공룡영역은 독특한 “ 코믹북” 형식으로 전시돼 연령에 상관없이 모든 플레이어가 큰 즐거움과 몰입감을 느낄 수 있다.
One of Avalon Hill's family games that appeals to gamers as well. Players control different expeditions which they equip to explore the Lost World. Victory is achieved through finding various species of dinosaurs and collecting specimens. The game comes with a modular board to ensure that no two games are alike, and lots of dinosaur stand-up pieces. One of the most entertaining parts of the game occurs when a dinosaur chases an expedition back to base camp!
This Avalon Hill game has features beyond most family games that appeals to strategy gamers and increase replayability. First, the board is modular; the location of all the dinosaur sites and required items is completely random every game. This sort of feature, unusual before the German games of the 90's, puts Dinosaurs of the Lost World years ahead of its time.
Second, players may influence and interact with other players both indirectly by moving dinosaurs in their path or directly by either trading items amicably or attacking their expedition mercilessly.
Third-The sharp limits set out in the rules on weapons and ammunition force the players to pick their battles carefully and makes each dinosaur encounter thrilling and high stakes. Followed strictly, the rules give the dinosaurs a real possibility of winning a combat and requires strategic planning from players if they hope to avoid being chased right out of the game.
Fourth- The consequences of losing a dinosaur combat are serious. During the chase you may lose one or more useful tools and even victory points. Once you escape from the dinosaur, you are returned to camp and lose your next turn. Because actions that can be taken in camp are somewhat limited, a lost dinosaur battle completely knocks out one turn and diminishes what can be accomplished in two additional turns.
Finally- The game has excellent style. The dinosaur areas are displayed in a unique “comic book” format, allowing for great enjoyment and immersion from all players regardless of age.
This Avalon Hill game has features beyond most family games that appeals to strategy gamers and increase replayability. First, the board is modular; the location of all the dinosaur sites and required items is completely random every game. This sort of feature, unusual before the German games of the 90's, puts Dinosaurs of the Lost World years ahead of its time.
Second, players may influence and interact with other players both indirectly by moving dinosaurs in their path or directly by either trading items amicably or attacking their expedition mercilessly.
Third-The sharp limits set out in the rules on weapons and ammunition force the players to pick their battles carefully and makes each dinosaur encounter thrilling and high stakes. Followed strictly, the rules give the dinosaurs a real possibility of winning a combat and requires strategic planning from players if they hope to avoid being chased right out of the game.
Fourth- The consequences of losing a dinosaur combat are serious. During the chase you may lose one or more useful tools and even victory points. Once you escape from the dinosaur, you are returned to camp and lose your next turn. Because actions that can be taken in camp are somewhat limited, a lost dinosaur battle completely knocks out one turn and diminishes what can be accomplished in two additional turns.
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