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BGG랭킹
BGG전체 : 19435
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-30 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Kalogeratos Gerasimos
-
아티스트
Kalogeratos Gerasimos
-
인원
게임 소개
게임을 인쇄 및 재생, 롤 및 쓰기.
"에서 던전 방어하기;Heroes " 단일 시트, 3가지 맵 변형, 인쇄판 게임.
던전의 주인으로서 영웅들을 유인하여 이 소굴을 탐험하게 합니다. 희생자들은 그들이 가지고 온 것을 그들에게 남겨둔다. 이제 멀리서 가져온 모든 가치는 여러분의 것입니다.
던전을 정리하고 보물을 설정하여 영웅, 덫, 전사를 유인하여 그들과 마주치십시오.
당신에게 부자가 올 것이고 전설의 어두운 홀에서 명성이 날 것입니다.
그 게임은 30라운드 이상 진행된다. 각 라운드: 주사위를 3번 굴리고 매번 원하는 숫자와 조합
을 유지합니다.
[일치하는 숫자가 2개일 때]: 보급품 2개를 수집한다. 광산당 2명의 노동자.
[3개의 일치하는 숫자가 있는 경우]: 지우다. 입구와 계단 옆에 있는
사각형에는 지을 수 없습니다. 지도에 아이콘을 그려라.
[4개 일치하는 숫자가 있을 때]: +1명의 작업자(+16면 다이).
[5개 일치하는 숫자가 있는 경우]: 새 홀. 점
을 결합하여 다음 홀을 위한 계단을 만듭니다. 요건: 진행하기 전에 이전 홀에 3개의 건물이 있습니다.
[1~6개의 숫자가 조합된 경우]: 빌드를
업그레이드합니다.
가슴을 만들 때마다 영웅이 나타날 것이다.
전사와 트랩은 성공적으로
대처할 수 있습니다. 같은 홀에 있어야 한다.
모든 영웅이 1회 공급을 하고
1회 홀 레벨의 1배를 준다.
다이스를 모두 푼 후 타임트랙에서 모래시계
를 하나씩 건너간다.
게임 종료
5개 공급물 = 1점.
새로운 홀당 2점은 레벨의 곱이다. [2x#L]
모든 업그레이드 = 2점.
모든 건물이 지어진 경우 = 10점입니다.
선수들은 그들의 점수를 이기려고 노력한다.
—디자이너로부터의 설명
"에서 던전 방어하기;Heroes " 단일 시트, 3가지 맵 변형, 인쇄판 게임.
던전의 주인으로서 영웅들을 유인하여 이 소굴을 탐험하게 합니다. 희생자들은 그들이 가지고 온 것을 그들에게 남겨둔다. 이제 멀리서 가져온 모든 가치는 여러분의 것입니다.
던전을 정리하고 보물을 설정하여 영웅, 덫, 전사를 유인하여 그들과 마주치십시오.
당신에게 부자가 올 것이고 전설의 어두운 홀에서 명성이 날 것입니다.
그 게임은 30라운드 이상 진행된다. 각 라운드: 주사위를 3번 굴리고 매번 원하는 숫자와 조합
을 유지합니다.
[일치하는 숫자가 2개일 때]: 보급품 2개를 수집한다. 광산당 2명의 노동자.
[3개의 일치하는 숫자가 있는 경우]: 지우다. 입구와 계단 옆에 있는
사각형에는 지을 수 없습니다. 지도에 아이콘을 그려라.
[4개 일치하는 숫자가 있을 때]: +1명의 작업자(+16면 다이).
[5개 일치하는 숫자가 있는 경우]: 새 홀. 점
을 결합하여 다음 홀을 위한 계단을 만듭니다. 요건: 진행하기 전에 이전 홀에 3개의 건물이 있습니다.
[1~6개의 숫자가 조합된 경우]: 빌드를
업그레이드합니다.
가슴을 만들 때마다 영웅이 나타날 것이다.
전사와 트랩은 성공적으로
대처할 수 있습니다. 같은 홀에 있어야 한다.
모든 영웅이 1회 공급을 하고
1회 홀 레벨의 1배를 준다.
다이스를 모두 푼 후 타임트랙에서 모래시계
를 하나씩 건너간다.
게임 종료
5개 공급물 = 1점.
새로운 홀당 2점은 레벨의 곱이다. [2x#L]
모든 업그레이드 = 2점.
모든 건물이 지어진 경우 = 10점입니다.
선수들은 그들의 점수를 이기려고 노력한다.
—디자이너로부터의 설명
Print & Play, Roll & Write Game.
Defend Your Dungeon from "Heroes". A Single Sheet, 3 Map Variations, Print-at-Home Board Game.
As the master of the dungeon, you lure heroes to explore this den. The victims leave behind them what they carried. Now all values, brought from far away, belong to you.
Organize your dungeon, and set treasures to lure heroes, traps, and warriors to encounter them.
Riches will come to you and fame will rise in the dark halls of legends.
The game plays over 30 rounds. Each round: Roll the dice 3 times and keep each time the matching numbers and combinations
you desire.
[When 2 matching numbers]: Collect 2 supplies. 2 workers per mine.
[When 3 matching numbers]: Build. You cannot build on a
square next to the entrance and
stairs. Draw the icon on the map.
[When 4 matching numbers]: +1 worker (+1 6-sided die).
[When 5 matching numbers]: New hall. Join the dots
to create the stairs for the next hall. Requirement: 3 buildings in the previous hall before proceeding.
[When a combination of 1 to 6 numbers]: Upgrade
a build.
For every chest built, a hero will appear.
Warriors and traps can successfully
encounter them. Must be in the same hall.
Every hero encountered gives 1 supply and
1 point times the level of the hall.
After resolving all dice, cross off one hourglass
on the time track.
End of game
5 supplies = 1 point.
2 points per new hall times the level. [2x#L]
Every upgrade = 2 points.
If all buildings are built = 10 points.
Players try to beat their score.
—description from the designer
Defend Your Dungeon from "Heroes". A Single Sheet, 3 Map Variations, Print-at-Home Board Game.
As the master of the dungeon, you lure heroes to explore this den. The victims leave behind them what they carried. Now all values, brought from far away, belong to you.
Organize your dungeon, and set treasures to lure heroes, traps, and warriors to encounter them.
Riches will come to you and fame will rise in the dark halls of legends.
The game plays over 30 rounds. Each round: Roll the dice 3 times and keep each time the matching numbers and combinations
you desire.
[When 2 matching numbers]: Collect 2 supplies. 2 workers per mine.
[When 3 matching numbers]: Build. You cannot build on a
square next to the entrance and
stairs. Draw the icon on the map.
[When 4 matching numbers]: +1 worker (+1 6-sided die).
[When 5 matching numbers]: New hall. Join the dots
to create the stairs for the next hall. Requirement: 3 buildings in the previous hall before proceeding.
[When a combination of 1 to 6 numbers]: Upgrade
a build.
For every chest built, a hero will appear.
Warriors and traps can successfully
encounter them. Must be in the same hall.
Every hero encountered gives 1 supply and
1 point times the level of the hall.
After resolving all dice, cross off one hourglass
on the time track.
End of game
5 supplies = 1 point.
2 points per new hall times the level. [2x#L]
Every upgrade = 2 points.
If all buildings are built = 10 points.
Players try to beat their score.
—description from the designer
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