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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-120 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
-
디자이너
Alex Cheng, Wil Cox
-
아티스트
-
인원
게임 소개
그레이브 트리거(Grave Trigger)는 플레이어들이 무서운 힘을 대가로 애니머스 리액터즈(Animus Reactors & mdash;)에 말기로 묶인 인간을 조종하는 종말론적 공상과학 미니어처 게임이다.
눈에 보이는 모든 지점으로 모델을 이동하고 극적인 공중 공격을 통해 건물에서 뛰어내립니다. 테이프 장치가 필요하지 않습니다.
폭약 무기 기술을 사용하여 무차별적인 기술 기반 전투 시스템으로 목표물에 지형을 던집니다.
생명을 잃는 것은 당신의 애니머스를 부채질하고, 모멘텀 전환 능력과 숨겨진 데미지 스테이트에 힘을 실어 상대를 놀라게 한다.
진화하는 역학과 분기 경로를 가진 멀티액트 시나리오는 그레이브 트리거의 각 게임을 독특한 이야기로 만든다.
—디자이너로부터의 설명
눈에 보이는 모든 지점으로 모델을 이동하고 극적인 공중 공격을 통해 건물에서 뛰어내립니다. 테이프 장치가 필요하지 않습니다.
폭약 무기 기술을 사용하여 무차별적인 기술 기반 전투 시스템으로 목표물에 지형을 던집니다.
생명을 잃는 것은 당신의 애니머스를 부채질하고, 모멘텀 전환 능력과 숨겨진 데미지 스테이트에 힘을 실어 상대를 놀라게 한다.
진화하는 역학과 분기 경로를 가진 멀티액트 시나리오는 그레이브 트리거의 각 게임을 독특한 이야기로 만든다.
—디자이너로부터의 설명
Grave Trigger is an apocalyptic sci-fi miniatures game where players control humans terminally bound to Animus Reactors—sentient, techno-organic armor that feeds on those who wield it in exchange for terrifying power.
Move your models to any point within line of sight and leap off of buildings with dramatic aerial attacks—no tape measures required.
Use explosive weapon techniques and hurl terrain at your targets in a diceless, skill-based combat system.
Losing life fuels your Animus, empowering momentum-shifting abilities and hidden Damage States to surprise opponents.
Multi-act scenarios with evolving mechanics and branching paths make each game of Grave Trigger a unique story.
—description from the designer
Move your models to any point within line of sight and leap off of buildings with dramatic aerial attacks—no tape measures required.
Use explosive weapon techniques and hurl terrain at your targets in a diceless, skill-based combat system.
Losing life fuels your Animus, empowering momentum-shifting abilities and hidden Damage States to surprise opponents.
Multi-act scenarios with evolving mechanics and branching paths make each game of Grave Trigger a unique story.
—description from the designer
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