-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-180 분
-
연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Buster Shadwick
-
아티스트
-
인원
게임 소개
시간 전쟁은 시간 자체의 시작/끝에 지어진 경기장에서 진행된다. 시공간을 초월한 전사들이 모여 경기장에서 전투를 벌인다. 그들의 보상은 거의 무한한 힘의 짧은 순간이다. 이 힘으로 우승자는 상상할 수 있는 거의 모든 소원을 들어줄 수 있다.
이것은 2-6명이 쓸 수 있는 수집 가능한 카드 게임이다. 당신은 자유롭게 경기를 하거나 2명 또는 3명으로 구성된 팀을 구성할 수 있다.
각 플레이어는 경기장에서 소환사 한 명, 소환사의 기억을 나타내는 카드 한 벌, 경기장에 넣을 다양한 전사 조각과 타일로 시작한다.
일정 횟수의 라운드가 완료된 후(4번 또는 6번) 게임이 종료됩니다. 만약 아직 전투를 통해 승자가 결정되지 않았다면, 가장 많은 에너지원을 통제하는 플레이어는 자신이나 팀을 위해 승리를 주장한다.
—디자이너로부터의 설명
이것은 2-6명이 쓸 수 있는 수집 가능한 카드 게임이다. 당신은 자유롭게 경기를 하거나 2명 또는 3명으로 구성된 팀을 구성할 수 있다.
각 플레이어는 경기장에서 소환사 한 명, 소환사의 기억을 나타내는 카드 한 벌, 경기장에 넣을 다양한 전사 조각과 타일로 시작한다.
일정 횟수의 라운드가 완료된 후(4번 또는 6번) 게임이 종료됩니다. 만약 아직 전투를 통해 승자가 결정되지 않았다면, 가장 많은 에너지원을 통제하는 플레이어는 자신이나 팀을 위해 승리를 주장한다.
—디자이너로부터의 설명
The Temporal War is fought in an arena built at the beginning/end of time itself. Warriors from across time and space are gathered to battle in the arena. Their reward is a brief moment of near infinite power. With this power, the winner can grant almost any wish imaginable.
This is a collectable card game for 2-6 players. You can play a free-for-all rumble or form teams of two or three.
Each player begins with one summoner in the arena, a deck of cards which represent their summoner\'s memories, and various warrior pieces and tiles to put into the arena.
The game ends after a certain number of rounds have been completed (4 or 6). If a winner hasn\'t already been decided through combat, the player who controls the most energy sources claims victory for themself or for their team.
—description from the designer
This is a collectable card game for 2-6 players. You can play a free-for-all rumble or form teams of two or three.
Each player begins with one summoner in the arena, a deck of cards which represent their summoner\'s memories, and various warrior pieces and tiles to put into the arena.
The game ends after a certain number of rounds have been completed (4 or 6). If a winner hasn\'t already been decided through combat, the player who controls the most energy sources claims victory for themself or for their team.
—description from the designer
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
615
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
459
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
393
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
364
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
608
-
2024-11-13
-
Lv.18