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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
60-180 분
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연령
14+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Wojciech Zalewski
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아티스트
-
인원
게임 소개
9월 12일 연합군의 다음 공세가 시작되었을 때, 그 목표는 리미니와 산마리노였다. 독일군은 리미니를 잃으면 연합군이 포강 계곡을 빠져나올 것이라는 것을 잘 알고 있었기 때문에 속도를 늦추고 해안에서의 공격을 막기 위해 모든 것을 다해야 했다. 하지만 연합군은 언덕을 가로질러 산마리노 & 은다쉬 방향으로도 공격했다. 그들은 또한 해안 평원에 기대했던 붉은 사단을 사용했다.
—출판사의 설명
이 게임은 1944년 가을 산마리노 지역에서 이탈리아 반도에서 일어난 군사 행동을 시뮬레이션한다.
부대 대표: 연대, 대대, 여단.
이 게임은 타키카이 스트래티지아의 WB-95 시스템을 사용한다.
—출판사의 설명
이 게임은 1944년 가을 산마리노 지역에서 이탈리아 반도에서 일어난 군사 행동을 시뮬레이션한다.
부대 대표: 연대, 대대, 여단.
이 게임은 타키카이 스트래티지아의 WB-95 시스템을 사용한다.
When the next Allied offensive began on September 12, its goal was Rimini and San Marino. The Germans knew perfectly well that the loss of Rimini would cause the Allies to exit the Po River Valley and so they had to do everything to slow down and stop this attack on the coast. But the Allies also attacked in the direction of San Marino – straight across the hills. They also used armored divisions, which were expected rather on the coastal plains.
—description from the publisher
The game simulates the military actions that took place on the Italian Peninsula in the area of San Marino in Autumn, 1944.
Units represent: regiments, battalions, and brigades.
The game uses the WB-95 system by Taktyka i Strategia.
—description from the publisher
The game simulates the military actions that took place on the Italian Peninsula in the area of San Marino in Autumn, 1944.
Units represent: regiments, battalions, and brigades.
The game uses the WB-95 system by Taktyka i Strategia.
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