-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-5 명
BGG추천: 3-5 명 -
게임시간
30-50 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.50 / 5
-
디자이너
Ben Bertoli
-
아티스트
Bethany Bertoli
-
인원
게임 소개
플레이어는 다양한 종류의 정령(평안함, 애절함, 복수심 등)을 사용하여 체인을 형성함으로써 다양한 위치 카드의 독특한 패턴과 일치시키기 위해 시도한다. 플레이어는 사용 후 부활할 수 있는 다른 세계의 힘의 집합인 묘지의 도움을 받는다.
위치 카드를 캡처하면 플레이어는 카드의 전체 포인트 값 또는 부분 포인트와 공간 능력을 얻을지 결정해야 합니다. 각 선수들은 또한 경기가 끝날 때 보너스 포인트를 얻는 두 곳인 자신들이 좋아하는 하츠를 조심하고 있다.
3개의 위치만 남았을 때, 모든 포인트는 부분적이든 보너스든 모두 합산됩니다. 총점값이 가장 높은 선수가 우승자로 헤드 하운초라는 타이틀을 얻는다.
- 디자이너에게 desc 설명
위치 카드를 캡처하면 플레이어는 카드의 전체 포인트 값 또는 부분 포인트와 공간 능력을 얻을지 결정해야 합니다. 각 선수들은 또한 경기가 끝날 때 보너스 포인트를 얻는 두 곳인 자신들이 좋아하는 하츠를 조심하고 있다.
3개의 위치만 남았을 때, 모든 포인트는 부분적이든 보너스든 모두 합산됩니다. 총점값이 가장 높은 선수가 우승자로 헤드 하운초라는 타이틀을 얻는다.
- 디자이너에게 desc 설명
Using different types of spirits (peaceful, mournful, vengeful, etc.) to form chains, players attempt to match the unique patterns of various Location Cards, thus capturing them. Players are assisted by their Graveyard, a collection of otherworldly powers that can be revived after use.
When a Location Card is captured, players must decide if they wants to gain the card\'s full point value OR partial points and a Spatial Ability. Each players is also on the lookout for their Favorite Haunts, two locations that net them bonus points at the games end.
When only three locations remain, all points, be they full, partial or bonus, are added up. The player with the highest total point value is the winner and gains the title of Head Hauntcho.
-description from designer
When a Location Card is captured, players must decide if they wants to gain the card\'s full point value OR partial points and a Spatial Ability. Each players is also on the lookout for their Favorite Haunts, two locations that net them bonus points at the games end.
When only three locations remain, all points, be they full, partial or bonus, are added up. The player with the highest total point value is the winner and gains the title of Head Hauntcho.
-description from designer
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
614
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
459
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
392
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
364
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
608
-
2024-11-13
-
Lv.18