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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Derek Hohls
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아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임은 빈 4x4 보드에서 진행됩니다. 각 플레이어는 24개의 피스를 가지고 출발합니다. 각 턴마다 각 플레이어는 다음 동작 중 하나를 수행해야 합니다.
- 1, 2, 3개의 돌을 빈 칸에 떨어뜨려라.
- 친근한 스택 위에 원하는 수의 돌을 떨어뜨립니다.
- 인접한(직교 또는 대각선) 빈 셀로 스택을 이동합니다. 그러나 이동 후 스택은 스톤 하나를 잃게 됩니다(크기 1의 스택은 이동할 수 없습니다).
- 크기가 작은 인접 적 스택으로 이동하여 캡처합니다(크기 1 스택은 캡처할 수 없음). 공격 스택은 캡처한 스택에 1을 더한 스톤 수를 잃습니다.
모든 스톤은 플레이어 리저브로 돌아갑니다. 플레이어는 부분 공격을 할 수 없으며, 공격 스택의 모든 스톤을 이동시켜야 합니다.
크기가 같거나(크기 3의 스택 4개) 행의 시작부터 끝까지 동일한 단계적 증가(예: 1-2-3-4, 1-3-5-7, 2-5-8-11)를 가진 4개의 연속 스택을 만드는 플레이어를 이깁니다.
- 1, 2, 3개의 돌을 빈 칸에 떨어뜨려라.
- 친근한 스택 위에 원하는 수의 돌을 떨어뜨립니다.
- 인접한(직교 또는 대각선) 빈 셀로 스택을 이동합니다. 그러나 이동 후 스택은 스톤 하나를 잃게 됩니다(크기 1의 스택은 이동할 수 없습니다).
- 크기가 작은 인접 적 스택으로 이동하여 캡처합니다(크기 1 스택은 캡처할 수 없음). 공격 스택은 캡처한 스택에 1을 더한 스톤 수를 잃습니다.
모든 스톤은 플레이어 리저브로 돌아갑니다. 플레이어는 부분 공격을 할 수 없으며, 공격 스택의 모든 스톤을 이동시켜야 합니다.
크기가 같거나(크기 3의 스택 4개) 행의 시작부터 끝까지 동일한 단계적 증가(예: 1-2-3-4, 1-3-5-7, 2-5-8-11)를 가진 4개의 연속 스택을 만드는 플레이어를 이깁니다.
This game is played on an empty 4x4 board. Each player starts with 24 pieces off board. On each turn, each player must do one of the following actions:
- Drop a stack of 1, 2 or 3 stones into an empty cell.
- Drop any number of stones on top of a friendly stack.
- Move a stack into an adjacent (orthogonal or diagonal) empty cell. However, after the move the stack loses one stone (stacks of size 1 cannot move).
- Move into and capture an adjacent enemy stack of smaller size (so stacks of size 1 cannot capture either). The attacking stack loses the number of stones equal to the captured stack plus one.
All stones return to the players reserves. A player cannot make partial attacks, he must move all the stones of the attacking stack.
Wins the player that makes a 4 in-a-row containing friendly stacks with the same size (like 4 stacks of size 3) or an equal, step-wise increment from start to end of the row (e.g., 1-2-3-4, 1-3-5-7, 2-5-8-11).
- Drop a stack of 1, 2 or 3 stones into an empty cell.
- Drop any number of stones on top of a friendly stack.
- Move a stack into an adjacent (orthogonal or diagonal) empty cell. However, after the move the stack loses one stone (stacks of size 1 cannot move).
- Move into and capture an adjacent enemy stack of smaller size (so stacks of size 1 cannot capture either). The attacking stack loses the number of stones equal to the captured stack plus one.
All stones return to the players reserves. A player cannot make partial attacks, he must move all the stones of the attacking stack.
Wins the player that makes a 4 in-a-row containing friendly stacks with the same size (like 4 stacks of size 3) or an equal, step-wise increment from start to end of the row (e.g., 1-2-3-4, 1-3-5-7, 2-5-8-11).
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