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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-40 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Amos Burke
-
아티스트
Amos Burke
-
인원
게임 소개
목적: 정확한 타이밍에 양성자 어뢰를 발사하여 죽음의 별을 파괴하십시오. 이렇게 하려면 공격 주동자 중 한 명이 접근할 때와 발사 표시가 00000000에 있을 때 트렌치 내에서 위치를 조정해야 합니다. 목표 트랙의 녹색 중앙 공간에 목표물을 목표물로 삼기 위해서는 상하좌우 조준 마커가 모두 있어야 합니다.
작은 조정을 하는 위험을 감수하고 호위대와 지도자들이 쉽게 맞거나 큰 조정을 하고 더 어렵게 맞을까요.
롤마다 위험도가 높은 롤 또는 위험도가 낮은 롤을 선택해야 합니다.
HIGH RISK: 낮은 번호의 소형 조정 카운터를 제공하지만 호위대나 리더가 목표가 될 가능성이 더 높습니다: 정확한 타이밍에 양성자 어뢰를 발사하여 죽음의 별을 파괴하십시오. 이 작업을 수행하려면 공격 주동자 중 한 명이 접근할 때 참호에서 위치를 조정하고 발사 표시가 상하좌우 모두 목표 트랙의 녹색 중앙 공간에 있어야 목표물에 도달할 수 있습니다.
작은 조정을 하는 위험을 감수하고 호위대와 지도자들이 쉽게 맞거나 큰 조정을 하고 더 어렵게 맞을까요.
타격 결과는 파동 에스코트 2를 먼저 파괴한 다음 파동 리더를 제거한 다음 마커를 제거하고 다시 굴립니다.
파동이 공격받거나 파괴되면 남은 마커를 제거하고 설정 단계에서와 같이 다음 파동에 대해 다시 설정합니다.
웨이브: 골드 리더, 레드 리더 그리고 레드 5"루크"
가 1차 공격한다. 2차 공격한다. 마지막 공격한다. 파괴한다.
낮은 위험: 번호가 높은 조정 카운터를 제공하고 호위대나 리더가 파괴될 가능성을 줄여줍니다.
—디자이너의 desc 설명
작은 조정을 하는 위험을 감수하고 호위대와 지도자들이 쉽게 맞거나 큰 조정을 하고 더 어렵게 맞을까요.
롤마다 위험도가 높은 롤 또는 위험도가 낮은 롤을 선택해야 합니다.
HIGH RISK: 낮은 번호의 소형 조정 카운터를 제공하지만 호위대나 리더가 목표가 될 가능성이 더 높습니다: 정확한 타이밍에 양성자 어뢰를 발사하여 죽음의 별을 파괴하십시오. 이 작업을 수행하려면 공격 주동자 중 한 명이 접근할 때 참호에서 위치를 조정하고 발사 표시가 상하좌우 모두 목표 트랙의 녹색 중앙 공간에 있어야 목표물에 도달할 수 있습니다.
작은 조정을 하는 위험을 감수하고 호위대와 지도자들이 쉽게 맞거나 큰 조정을 하고 더 어렵게 맞을까요.
타격 결과는 파동 에스코트 2를 먼저 파괴한 다음 파동 리더를 제거한 다음 마커를 제거하고 다시 굴립니다.
파동이 공격받거나 파괴되면 남은 마커를 제거하고 설정 단계에서와 같이 다음 파동에 대해 다시 설정합니다.
웨이브: 골드 리더, 레드 리더 그리고 레드 5"루크"
가 1차 공격한다. 2차 공격한다. 마지막 공격한다. 파괴한다.
낮은 위험: 번호가 높은 조정 카운터를 제공하고 호위대나 리더가 파괴될 가능성을 줄여줍니다.
—디자이너의 desc 설명
Objective: Destroy the death star by launching proton torpedoes at exactly the right time. To do this you will adjusting the position of one of your attack leaders in the trench as they approach and when the launch display is at 000000 Both aiming markers up-down & left-right need be on the green centre spaces on target tracks to be on target.
Will you risk making small adjustments and make it easier for your escorts and leaders to be hit or make big adjustments and make it harder to be hit.
You will have to decide to take HIGH or LOW risk roll for each roll.
HIGH RISK: Will get you a lower numbered small adjustment counter but there is more chance of an escorts or a leader being Objective: Destroy the death star by launching proton torpedoes at exactly the right time. To do this you will adjusting the position of one of your attack leaders in the trench as they approach and when the launch display is at Both aiming markers up-down & left-right need be on the green centre spaces on target tracks to be on target.
Will you risk making small adjustments and make it easier for your escorts and leaders to be hit or make big adjustments and make it harder to be hit.
A hit result will destroy the waves escorts 2 first then the waves leader, remove then and marker and roll again.
When a wave has attacked or been destroyed remove any remaining markers and setup again for the next wave as in the setup phase.
Waves: Gold Leader, Red Leader then Red 5 “Luke”
will attack 1st. will attack 2nd. will attack last. destroyed.
LOW RISK: Will get you a higher numbered adjustment counter and less chance of an escorts or a leader being destroyed.
—description from the designer
Will you risk making small adjustments and make it easier for your escorts and leaders to be hit or make big adjustments and make it harder to be hit.
You will have to decide to take HIGH or LOW risk roll for each roll.
HIGH RISK: Will get you a lower numbered small adjustment counter but there is more chance of an escorts or a leader being Objective: Destroy the death star by launching proton torpedoes at exactly the right time. To do this you will adjusting the position of one of your attack leaders in the trench as they approach and when the launch display is at Both aiming markers up-down & left-right need be on the green centre spaces on target tracks to be on target.
Will you risk making small adjustments and make it easier for your escorts and leaders to be hit or make big adjustments and make it harder to be hit.
A hit result will destroy the waves escorts 2 first then the waves leader, remove then and marker and roll again.
When a wave has attacked or been destroyed remove any remaining markers and setup again for the next wave as in the setup phase.
Waves: Gold Leader, Red Leader then Red 5 “Luke”
will attack 1st. will attack 2nd. will attack last. destroyed.
LOW RISK: Will get you a higher numbered adjustment counter and less chance of an escorts or a leader being destroyed.
—description from the designer
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