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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-90 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
DZ Woloshyn
-
아티스트
-
인원
게임 소개
미래지만 너무 어렵게 생각하지 마세요. 엔진에 묶여있는 오리들 뿐이야... 아니면 오리들이 조종실에서 조종하는 것일지도... 어쩌면 시각화가 정지된 불신의 적일지도 모릅니다.
이 게임은 방사성 연료를 포함하는 엔진에 의해 무서운 속도로 추진되고 당신을 싫어하는 환경에서 용해 온도까지 불편하게 빨리 가열되는 타이트한 레이서 무리 안에서 발생하는 어려움을 생각해 보기 위한 것이다.
선두에 서는 것은 나쁘다: 저항열을 형성하는 영원히 지속되는 공기 장벽을 부수어야 한다. 무리 가운데 있는 것은 좋지 않다: 당신은 당신의 앞에 있는 오리들로부터 여분의 배기 방사선을 흡수할 것이다. 후방에 있는 것은 좋지 않다: 폭발 직전까지 바닥을 깔지 않으면, 당신은 지도자들을 절대 잡지 못할 것이다. 이 속도로 장애물을 치는 것은 매우 나쁘다.
어떤 장비를 가져가야 하나요? 위험한 멜트다운과 블랙아웃 상태를 막아주는 것들일까? 아니면 성능을 높이는 엔진과 공기역학적인 변화들일까? 아니면 다양한 효과들을 가지고 있는 맛있는 오리 간식들일까?
각 경주는 썬더 로드 스타일로 순환하는 일련의 3차선 보드에서 상대적인 움직임을 통해 추상화된다. 턴은 내부 또는 외부 차선에서 각각 전방 또는 후방으로 이동함으로써 시뮬레이션된다. 위험, 방향 전환, 환경 영향은 6단계 코스 카드에 의해 결정됩니다.
공격성과 스릴 추구는 당신이 제공합니다.
—디자이너의 desc 설명
이 게임은 방사성 연료를 포함하는 엔진에 의해 무서운 속도로 추진되고 당신을 싫어하는 환경에서 용해 온도까지 불편하게 빨리 가열되는 타이트한 레이서 무리 안에서 발생하는 어려움을 생각해 보기 위한 것이다.
선두에 서는 것은 나쁘다: 저항열을 형성하는 영원히 지속되는 공기 장벽을 부수어야 한다. 무리 가운데 있는 것은 좋지 않다: 당신은 당신의 앞에 있는 오리들로부터 여분의 배기 방사선을 흡수할 것이다. 후방에 있는 것은 좋지 않다: 폭발 직전까지 바닥을 깔지 않으면, 당신은 지도자들을 절대 잡지 못할 것이다. 이 속도로 장애물을 치는 것은 매우 나쁘다.
어떤 장비를 가져가야 하나요? 위험한 멜트다운과 블랙아웃 상태를 막아주는 것들일까? 아니면 성능을 높이는 엔진과 공기역학적인 변화들일까? 아니면 다양한 효과들을 가지고 있는 맛있는 오리 간식들일까?
각 경주는 썬더 로드 스타일로 순환하는 일련의 3차선 보드에서 상대적인 움직임을 통해 추상화된다. 턴은 내부 또는 외부 차선에서 각각 전방 또는 후방으로 이동함으로써 시뮬레이션된다. 위험, 방향 전환, 환경 영향은 6단계 코스 카드에 의해 결정됩니다.
공격성과 스릴 추구는 당신이 제공합니다.
—디자이너의 desc 설명
It’s the future, but don’t think about it too hard. It’s just ducks strapped to engines... or maybe the ducks are piloting them from a cockpit... or maybe visualization is the enemy of suspended disbelief.
This game is meant to contemplate the difficulties that arise within a tight pack of racers who are propelled at breakneck speeds by engines that contain radioactive fuel and that heat up uncomfortably quickly to meltdown temperatures in environments that hate you.
Being in the lead is bad: you must smash through an everlasting air barrier that builds resistance heat. Being in the middle of the pack is bad: you will absorb extra exhaust radiation from ducks ahead of you. Being in the rear is bad: if you don’t floor it to the brink of explosion, you’ll never catch the leaders. Hitting obstacles at these speeds is very bad.
Which equipment should you bring? Will it be stuff that staves off dangerous meltdown and blackout conditions? ..or perhaps performance-pushing engine boosts and aerodynamic modifications? ..or tasty duck snacks that have an assortment of effects?
Each race is abstracted via relative movement on a series of 3-laned boards that cycle in the style of Thunder Road. Turns are simulated by moving forward or backward in the inside or outside lanes, respectively. Hazards, turns, and environmental effects are dictated by a 6-stage course card.
Aggression and thrillseekery are provided by you.
—description from the designer
This game is meant to contemplate the difficulties that arise within a tight pack of racers who are propelled at breakneck speeds by engines that contain radioactive fuel and that heat up uncomfortably quickly to meltdown temperatures in environments that hate you.
Being in the lead is bad: you must smash through an everlasting air barrier that builds resistance heat. Being in the middle of the pack is bad: you will absorb extra exhaust radiation from ducks ahead of you. Being in the rear is bad: if you don’t floor it to the brink of explosion, you’ll never catch the leaders. Hitting obstacles at these speeds is very bad.
Which equipment should you bring? Will it be stuff that staves off dangerous meltdown and blackout conditions? ..or perhaps performance-pushing engine boosts and aerodynamic modifications? ..or tasty duck snacks that have an assortment of effects?
Each race is abstracted via relative movement on a series of 3-laned boards that cycle in the style of Thunder Road. Turns are simulated by moving forward or backward in the inside or outside lanes, respectively. Hazards, turns, and environmental effects are dictated by a 6-stage course card.
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