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게임 소개

이 게임은 유명한 작가 에르난 카시아리의 흥미로운 이야기와 창의성과 단어와의 연결을 향한 그의 놀라운 여정에서 영감을 받았다.

8년 동안 글을 쓰지 않고 있다가, 에르난 카시아리는 라디오 프로그램에서 2시간 만에 단편소설을 쓰는 도전을 받아들였다.""Perros de la Calle"은 청취자들이 그에게 아이디어를 생중계하기 전까지 이야기를 알지 못했다.

이 게임은 그 독특한 본질을 포착하고자 하는데, 플레이어가 예상치 못한 단어로 매혹적인 이야기를 엮어내도록 도전하고 창의성, 즉흥성, 단어와의 연결을 촉진한다. 스토리텔링의 마법에 빠져들 준비가 되었나요?

게임을 시작합니다!


3가지 게임 모드:

간단한 이야기


각 참가자는 선택한 3개의 단어와 히든 카드에서 한 개의 단어를 사용하여 이야기를 만들고 말할 수 있는 2분의 시간을 가집니다.

이야기의 마지막에 참여자들은 서사의 창의성, 일관성, 독창성을 바탕으로 최고의 이야기에 투표해야 한다.

경쟁 모드

각자는 자신의 카드에서 사용 가능한 12개의 단어 중에서 3개를 비밀리에 고른 다음 숨겨진 종이에 적습니다.

순서대로 누구든지 자기가 쓴 편지의 12개의 단어 중 어떤 것도 언급하지 않고, 듣고 있는 사람들이 그것을 추론할 수 있도록 세 개의 선택된 단어에 대한 단서와 언급을 포함하여 이야기를 해야 한다.

청취자인 사람들은 매 회마다 내레이터가 차례대로 자신의 이야기를 위해 선택했다고 믿는 세 단어를 종이에 적습니다.

모든 내레이션이 끝난 후, 각 플레이어는 자신의 내레이션을 위해 선택한 세 단어를 공개한다('숨겨진' 역할을 보여준다).

선수들은 감점에 따라 점수를 획득한다. 모든 내러티브가 충족되면 점수가 집계되고 가장 많은 점수를 얻은 사람이 이긴다.

협업모드

참여자는 선택한 숫자의 순서에 따라 해당 단어를 사용하여 이야기를 시작하려면 적어도 20개의 단어로 이루어진 문장이나 구절을 종합해야 한다. 턴은 약 15초마다(또는 적어도 20개의 단어의 문구 또는 문장으로) 바뀝니다.

카시아리 씨의 얼굴이 그려진 카드가 나올 때까지 협력적으로 이야기를 이어가는 것이 목표입니다. 카시아리 씨의 얼굴이 그려진 편지가 나타나면, 그 이야기를 하는 사람은 반드시 그 이야기에 서사적인 결말을 지어야 한다.

만족스러운 결말을 맺으면 팀이 승리한다. 만약 내레이션 중에 어느 순간에 누군가가 "라고 말한다나는 몰라요"라고 말했다. 그 팀은 경기에서 패배했다.

This game is inspired by the fascinating story of renowned writer Hernán Casciari and his incredible journey towards creativity and connection with words.

After eight years without writing, Hernán Casciari accepted the challenge of writing short stories in two hours on the radio program “Perros de la Calle”, without knowing the story until the listeners gave him an idea live.

This game seeks to capture that unique essence, challenging players to weave fascinating stories with unexpected words and promoting creativity, improvisation, and connection with words. Are you ready to immerse yourself in the magic of storytelling?

Let the game begin!


3 game modes:

Simple Story

Each participant has two minutes to create and tell a story using the three selected words and one word from their hidden card.

At the end of the stories, participants must vote for the best story, based on the creativity, coherence and originality of the narrative.

Competitive mode

Each person secretly chooses three of the 12 words available on their cards and then writes them down on a hidden piece of paper.

Whoever is in turn must tell a story, without mentioning any of the 12 words of his letters, but containing clues and references to the three chosen ones so that those who are listening can deduce them.

Those who are listeners, during each turn, write down on a piece of paper the three words that they believe the narrator in turn chose for their story.

After all the narrations, each player reveals (showing their “hidden” role) the three words chosen for their narration.

Players earn points according to the deductions made. Once all the narratives are met, the points are tallied and whoever gets the most points wins.

Cooperative mode

The participant has to put together a sentence or phrase of at least 20 words, to start the story using the corresponding word according to the order of the chosen number. The turns change approximately every 15 seconds (or with phrases or sentences of at least 20 words).

The goal is to continue the story cooperatively until the card with Mr. Casciari\'s face appears. When the letter with Mr. Casciari\'s face appears, whoever is in turn telling the story must give an epic ending to the story.

The team wins the game if a satisfactory ending is achieved. If at any point during the narration, someone says "I don\'t know", the team is defeated by the game.

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