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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Tobia Botta
-
아티스트
Arianna Vertuani, Lisa Vertuani
-
인원
게임 소개
방해하지 마세요 플레이어는 파라오의 저주를 거스르는 고대 보물을 찾습니다.
설정 : 무작위로 테이블(문) 위에 7장씩, 뒷면의 기호별로 1장씩 아래로 눕힌다. 다른 카드들은 그들의 손을 형성하기 위해 플레이어들 사이에서 다루어진다. 감점을 통해 선수들은 \'문\'의 내용에 대한 부분적인 정보를 갖게 된다. (손에 든 카드가 테이블 위에 없기 때문이다.).
게임: 협동 게임입니다. 말을 하지 않고도 순서에 따라 테이블 위에 있는 7장의 카드를 위(STOP) 또는 아래(OK)로 이동시켜 어떤 문으로 들어갈 것인지, 어떤 문으로 들어가지 않을 것인지를 다른 플레이어와 소통할 수 있다. 라운드의 \'탐험대장\'은 선택한 문에 들어가 카드의 내용을 밝히고 보물로 이어질 지도를 찾고 탐색을 멈출 수 있는 파라오의 저주를 피하려고 노력하며 책임을 져야 합니다.
끝: 플레이어가 보물관에 도달할 수 있고(3라운드 연속 승리로) 적어도 하나의 보물을 찾을 수 있으면 승리한다(각각의 지도를 찾을 수 없으며 플레이어가 들어가지 않기로 결정했기 때문에 각 지도를 찾을 수 없으며, 도달할 수 있는 보물관이 줄어든다).
—게시자의 desc 설명
설정 : 무작위로 테이블(문) 위에 7장씩, 뒷면의 기호별로 1장씩 아래로 눕힌다. 다른 카드들은 그들의 손을 형성하기 위해 플레이어들 사이에서 다루어진다. 감점을 통해 선수들은 \'문\'의 내용에 대한 부분적인 정보를 갖게 된다. (손에 든 카드가 테이블 위에 없기 때문이다.).
게임: 협동 게임입니다. 말을 하지 않고도 순서에 따라 테이블 위에 있는 7장의 카드를 위(STOP) 또는 아래(OK)로 이동시켜 어떤 문으로 들어갈 것인지, 어떤 문으로 들어가지 않을 것인지를 다른 플레이어와 소통할 수 있다. 라운드의 \'탐험대장\'은 선택한 문에 들어가 카드의 내용을 밝히고 보물로 이어질 지도를 찾고 탐색을 멈출 수 있는 파라오의 저주를 피하려고 노력하며 책임을 져야 합니다.
끝: 플레이어가 보물관에 도달할 수 있고(3라운드 연속 승리로) 적어도 하나의 보물을 찾을 수 있으면 승리한다(각각의 지도를 찾을 수 없으며 플레이어가 들어가지 않기로 결정했기 때문에 각 지도를 찾을 수 없으며, 도달할 수 있는 보물관이 줄어든다).
—게시자의 desc 설명
In Do Not Disturb Players search for ancient treasures defying the Pharaoh\'s curse.
Setup: randomly lay 7 cards face down on the table (doors), one for each symbol on the back. The other cards are dealt among players to form their hand. By deduction, players have partial information about the contents of the \'doors\' (because the cards in their hand, are not on the table).
Game: It is a cooperative game. Without speaking, on their turn, players can move the 7 cards on the table, either up (STOP) or down (OK), to communicate with other players which doors they would enter and which doors they would not enter. The \'expedition leader\' of the round must take responsibility for entering the chosen doors, revealing the contents of the cards, hoping to find maps that will lead them to the treasures and trying to avoid Pharaoh\'s curses that may stop their search.
End: Players win if they can reach the treasure halls (by winning three consecutive rounds) and find at least one treasure (each map not found, because it was hidden behind doors players decided not to enter, reduces the treasure halls they can reach).
—description from the publisher
Setup: randomly lay 7 cards face down on the table (doors), one for each symbol on the back. The other cards are dealt among players to form their hand. By deduction, players have partial information about the contents of the \'doors\' (because the cards in their hand, are not on the table).
Game: It is a cooperative game. Without speaking, on their turn, players can move the 7 cards on the table, either up (STOP) or down (OK), to communicate with other players which doors they would enter and which doors they would not enter. The \'expedition leader\' of the round must take responsibility for entering the chosen doors, revealing the contents of the cards, hoping to find maps that will lead them to the treasures and trying to avoid Pharaoh\'s curses that may stop their search.
End: Players win if they can reach the treasure halls (by winning three consecutive rounds) and find at least one treasure (each map not found, because it was hidden behind doors players decided not to enter, reduces the treasure halls they can reach).
—description from the publisher
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